Publicat de: ionutu | Octombrie 12, 2009

Mulţumim din inimă, Conducătorului iubit!

Era gîndit un monument mare, care trebuia să domine zona şi să ne blagoslovească pe noi, pentru a înţelege cu toţii beneficiile comunismului pentru România. Din fericire, după ’89 s-a născut alt proiect. E ceva vreme de cînd, investitorul Gabriel Stan îmi tot arăta poze, explicîndu-mi ce frumos ar putea să fie aşezat aici noul proiect. M-am lăsat greu convins, pentru că mi-era teamă de reacţiile unor specialişti de tipul celor care încearcă să te convingă că nimic nu se poate şi care tot inventează noi lucruri pe care trebuie să le rezolvi. Gabriel Stan a trăit şi el drama asta, mult timp. Mulţi m-au acuzat pentru acest proiect, m-au înjurat, au spus că sînt mînă în mînă cu Gabriel Stan. Mă enervează, pentru că, evident, nu este aşa. Mulţi au vorbit negativ despre acest proiect, dar am trecut peste lucrurile astea, am crezut în acest proiect şi azi se demonstrează că am avut dreptate. E un proiect extraordinar şi mă bucur că am putut face acest lucru, ca primar al municipiului Braşov.

Sunt cuvintele primarului oraşului Braşov, oraşul în care nimic nu se întîmplă fără ştirea sa, sau fără aprobarea în prealabil în şedinţele ţinute la sediul partidului său, sediu mîndru portocaliu, de pe strada Lungă.
După modelul prezidenţial, stimabilul edil pentru care cuvîntul „gospodar” pare să fi fost inventat şi introdus în DEX, nu se sfieşte să declare cum îl „inervează” unii şi alţii, de regulă atunci cînd aceştia îndrăznesc să aibă opinii diferite faţă de ale sale. Un om politic care a înţeles cum stă treaba cu comunismul prea bine, atît de bine încît acum este un îndestulat al beneficiilor capitalismului.

Sîmbătă seara, într-un cadru aproape de partid, primarele a inaugurat pe persoană fizică în calitate de primar al oraşului, mega-căcăreaza imobiliară din vîrful dealului Warthe din Braşov. Că toată afacerea miroase a rahat portocaliu cusut cu aţă albă, nu mai miră pe nimeni, dacă are puţin bun simţ, orientare în spaţiu, şi contact cu realitatea. Eu sunt de acord, dacă este să mă întrebaţi, cu dezvoltarea urbană, cu progresul de orice fel al unui oraş, dar să fie totul făcut cu simţ de responsabilitate şi în interesul cetăţenilor ce plătesc taxe şi impozite la bugetul acelui oraş. Nu degeaba locuitorii din Evul Mediu al Braşovului au lăsat stîncile şi dealurile respective neconstruite. Oamenii ăia, gîndeau cu capurile dintre umerii lor, proiectaseră cetatea Braşovului pînă la cel mai fin detaliu, făcînd din ea o bijuterie arhitecturală a acelor vremuri, în excelentă îmbinare cu natura şi topografia locului.
Azi, dacă locuieşti undeva în zona Pieţii Sfatului (piaţa aia unde se ţine Cerbul de Aur şi unde vin să facă poze toţi bucureştenii ca zoso cînd vin în Braşov), nu ar fi exclus ca după o ploaie mai mare să te trezeşti geam în geam, vecin cu Gică Hagi, care cică şi-ar fi luat şi el un apartament acolo. Se ştie că de cînd buldozerele firmelor constructoare de ansamble rezidenţiale în zona Warthe muşcă şi remodelează dealul, sunt probleme mari cu alunecările de teren. Prea nesimţită coincidenţa, sau sunt eu nebun?
turn sursa foto.

Domnule primar, permiteţi-mi pe această cale să-mi declar tot dispreţul de care fiinţa mea este capabilă, vis-a-vis de dumneavoastră, partidul dumneavoastră, realizările dumneavoastră, electorii dumneavoastră (da, ăia îngrijorător de puţini care v-au dat pe mînă şi al doilea mandat anul trecut în iunie). Sunteţi conştient probabil că niciun loc de muncă pentru locuitorii acestui oraş nu se va concretiza în urma construcţiei acestor monstruozităţi imobiliare pe care le-aţi păstorit (aici vă aduc aminte şi de Tâmpa Gardens din Răcădău, oameni buni, căutaţi pe Google), acoperit şi aprobat pentru oraşul ăsta. Sper ca la alegerile viitoare singurii care o să vă mai aleagă pe dumneavoastră sau pe Băsescu, să fie cei 148 de beneficiari ai acestei investiţii.
Sau mai bine nu vă mutaţi dumneavoastră acolo între ei, să fiţi ales şef de scară şi să ne lăsaţi în pace pe noi, restul braşovenilor, să ne alegem un om care să lupte şi să ne reprezinte cu adevărat interesele?

Zău aşa, poate ar fi mai bine pentru toţi, zic.

Responses

  1. Asta a fost primarul despre care toata lumea a spus „Domne fura, dar face si ceva pentru oras”. Ca de furat, oricum fura toti. Din pacate in ultimul timp a inceput sa faca din ce in ce mai putin pentru oras, si din ce in ce mai mult pentru el.

    Daca va face din nou mai mult pentru oras, chiar daca isi va trage si lui partea ca de obicei, va iesi din nou primar fara probleme la urmatoarele alegeri. Depinde doar de el cat de livid dupa avere este 🙂

  2. Andrei,
    eu sper să nu mai iasă. Iar dacă Băsescu şi PDL vor cădea, atunci şi Scripcaru va avea probleme. De cinstit ce e, nu de alta..

  3. Eu zic că, dacă tot a inaugurautt măgăoaia, ar trebui să dea de lucru şi lui Dorel de la Butuza &Co., care să purceadă la turnarea unui covor asfaltic peste clădirile cu pricina:)

  4. Deocamdata Dorel are treaba. Face giratorii peste giratorii…


Lasă un răspuns

Categorii

