Publicat de: ionutu | Octombrie 13, 2009

A căzut guvernul Boc 2

Mă bucur, mă bucur teribil. Aş fi şi mai bucuros dacă cei ce au dărîmat porcăria aia de guvern condusă de un pitic penibil ar putea să facă ceva în folosul nostru, al celor pe care i-am ales.
Nu i-am ales ca să dărîme guverne, nici să facă eu ştiu ce coaliţii de conjunctură, pentru a-şi hrăni setea şi foamea de putere şi populism.

E rău că a căzut guvernul.

E bine că a căzut guvernul Boc-Băsescu-Udrea.

E bine că n-o să-i mai vedem nasul pe sus al piticului şi nici pe Udrea aruncînd banii în stînga şi-n dreapta pe mai ştiu eu ce campanii.

Nu ştiu ce ne aşteaptă. Cert este că pentru Băsescu şi PDL este începutul sfîrşitului.

Responses

  1. Bine ar fi să se sature poporul ăsta de ei. Altfel o să ajungem să trăim ca pe vremea comuniştilor, să îţi fie teamă că nu eşti membru al partidului stat, PD-L. Acesta e visul încă neîmplinit al lui Băsescu şi al găştii lui, pe care încă un mandat la Cotroceni şi nişte legi uneltite de ei în fruntea Guvernului l-ar putea împlini. Nu ne mai trebuie încă o dictatură. Doamne fereşte! Aşa că atunci cînd mergeţi la vot gîndiţi-vă la imn: Deşteaptă-te române!

  2. Bianca,
    ar fi bine dacă măcar acum ne-am deştepta. Eu cred că dacă 80% dintre români ar merge la vot, le-ar da tuturor calculele făcute în baza sondajelor actuale, peste cap.

  3. Ştii care e problema? Că Românica asta a noastră ne face extrem de repede să ne regretăm orice bucurie, şi să ajungem la zicala „rău cu rău, da’ mai rău fără rău”.
    Chiar sper să nu mai fie cazul şi de data asta…

  4. Oana,
    nu ţara e de vină. Părerea mea..


Lasă un răspuns

Categorii

