Publicat de: ionutu | Octombrie 13, 2009

Poporul suveran este rugat să voteze.

traian-basescu

[poll id=”2″]

Am zis că dacă pun şi o imagine cu personajul, vă poate ajuta. Ce vă exprimă expresia de pe figura lui Vodă Belea?
Dacă mă uit bine, undeva în spatele lui Zeus este şi dl. Guşă. Mare pişicher, domle!

Later edit: după mutarea de azi, Traian Tiran a păşit în gaşca infamă a dictatorilor intraţi în istorie. Are un lucru în comun cu aceştia: nu are toate ţiglele pe casă, şi precum personajul eminescian care s-a crezut Dumnezeu, nu ştiu dacă va suferi vreodată cînd va afla că de fapt.. nu-i.

Responses

  1. Da, dar eşti pertinent?… Oare…

  2. Da, dar ce m-ar face impertinent?… Oare…

  3. Sigur n-ai masluit voturile? sau intra doar membri PNL la tine pe blog? 😀

  4. Paulie,
    Votul este transparent, se blochează încercările de fraudare după IP. Mai corect de atît nu pot fi. Votează cine vrea. 😉
    Btw, ştiu şi cine a votat şi ce. 👿

  5. Mie mi se pare că ar vrea să scape o înjurătură. La adresa cui, asta e discutabil:D

  6. Eu unul nu mai vreau să fiu reprezentat de un astfel de personaj. E pe sistemul „şapca’n cap, ţigarea’n gură, sunt preşedinte, mă doare’n pulă!”.

  7. Mărturisesc că nu m-a cucerit imaginea…

  8. Base iese din discutie…Deci sa vedem…Antante dizemanepe…Greu domne…

  9. Presupun ca respectarea Constitutiei inseamna dictatura la tine… nu prea este normal ce se intampla, sunt de acord, dar m-am plictisit de comparatiile cu dictatura venite de pe filiera politica. Si mi se par si de prost gust mai ales ca acum 20 de ani daca se scria de Ceausescu ceea ce se scrie acum de Basescu rezultatul era unul sinistru pentru cei care indrazneau asa ceva. Eu zic sa pastram proportiile si sa vedem ce ofera ceilalti contracandidati. Pana la urma, cu guvern interimar sau unul nou, daca o majoritate va vrea schimbarea, se va intampla.

  10. Daniel,
    dacă Traian Băsescu a avut în ăştia 5 ani de „domnie” măcar un moment în care să respecte Constituţia cu care se ştergea la fund aseară în direct pe toate televiziunile, eu îmi şterg blogul şi-mi fac şi seppuku.
    E adevărat, proporţiile trebuiesc respectate, însă doar contextul istoric în care ne aflăm, îl face pe psihopatul ăsta labil emoţional, de Băsescu vorbesc, să nu fie mai sinistru şi mai odios decît a visat vreodată Ceauşescu să fie.

  11. […] bag în pizda mă-sii de şpanchi, io tot cu Iliescu […]


Lasă un răspuns

Categorii

