Publicat de: ionutu | Octombrie 16, 2009

Candidaţii din 2014

Am primit leapşa de la Eftimie, şi ca un făcut, chiar mă gîndeam şi eu la un articol pe tema asta, politica actuală nereuşind pînă acum decît să-mi stîrnească o monstruasă stare de lehamite.
Văzînd eu o mare infinită de posibilităţi şi combinaţii, luate toate după probabilităţi calculate de matematicienii şi sociologii de prin mai toate partidele, vă prezint azi şi varianta mea pentru oferta electorală a prezidenţialelor din 2014 AD (o luăm în ordinea majorităţilor parlamentare din prezent, ca referinţă):

PD-L* (minus L în 2014) – Traian Băsescu
– Traian Băsescu
– Traian Băsescu

PSD – Mircea Geoană (chiar dacă pierde alegerile în 2009)
– Ponta Victor
– Liviu Dragnea

PNL – Crin Antonescu
– Ludovic Orban
– Bogdan Olteanu (are timp la BNR să se convertească la secta tehnocraţilor).

UDMR – Corneliu Vadim Tudor.

PC (dacă nu mai intră ca liant în vreo alianţă) – Mihai Gîdea
– Ciuvică Mugur
– Mircea Badea (a demonstrat că poate mişca masele împotriva statului, avînd şi o aură de Che mai şturlumbatic).

PRM – Naomi, după ce revine la starea iniţială de mascul
– Naomi, ar fi o lovitură pentru PRM să dea României primul preşedinte femeie, chiar dacă în acte e bărbat

PNG – Mirel Rădoi.

Leapşa merge mai departe la nobină, cipri, cetăţeanul Popescu, şi în principiu la cine mai comentează pe aici.

*în cel mai prost scenariu – pierderea alegerilor din 2009 – pentru Trăian, putem asista la o mazilire a acestuia de către baronii portocalii, caz în care posibilul catindat ar putea fi Blaga Vasile dacă Dragă Stolo nu se răzgîndeşte din nou. (desigur că Boc Emil va pleca odată cu Trăian din partid – dacă nu se hotărăşte între timp să devină un micuţ Brutus).

Responses

  1. nici banel nu ar fi o varianta rea caci e un om care se agita mult la fel ca politicienii nostr care nu fac nimic decat praf 🙂

  2. Vlad,
    da, bună asta cu Bănel, uitasem complet de el. :))

  3. Mie tare mi-e ca vom avea candidati supriza in 2014. Basescu oricum nu cred ca va mai fi de actualitate atunci…

  4. Eu cred că va fi. Încă e puternic.

  5. Nici vorbă de Băsescu în 2014!!!!! ( nici în 2009 nu vreau să mă gîndesc că va ieşi, dar voi,d-lor, poate sînteţi mai umblaţi şi ştiţi ce vrea poporu’, eu ramîn însă să sper pînă în ultimul ceas).
    Trebuie să ni-l scoatem din cap , altfel va deveni obsesie.
    Lumea trebuie să se aşeze, să lucram să ne fie şi nouă bine, lor le-a fost! De-ajuns!

  6. Maman,
    dixit!


Lasă un răspuns

Categorii

