Publicat de: ionutu | Octombrie 20, 2009

Visul unei nopţi de toamnă. Cu don Farfui.

Don Farfui se trezi zgribulit, cu părul vîlvoi, transpirat şi speriat. Ceva greu îi bloca picioarele cioturoase cu unghii lungi şi galbene ce zgîriau „covertura” de sub el atunci cînd dormea pe burtă. Se smuci nervos şi Bleky fu proiectată pe măsuţa din faţa patului, pe care şedeau cuminţi şi înmiresmînd fetid camera, resturile de fasole frecată cu usturoi pe care le avusese la cină. Şi cele de pilaf de orez de alaltăseară. Şi salata de leurdă de acum o săptămână.

Abia se tîrîi pînă la baie, unde trase zgomotos cîteva băşini după care se pişă cu greu, prostata de care suferea spunîndu-şi aici cuvîntul. Îşi scoase cîteva biluţe de muci din nas pe care le alinie metodic pe suportul de hîrtie igienică. Se scărpină vreme de două minute în fund şi apoi mai pierdu alte două minute încercînd să-şi scoată chiloţii tetra, cumpăraţi de la sîrbi de fii’su cel mare, din cur mai scăpînd cu acest prilej vreo două băşini pucioase de om trecut prin greutăţile vieţii.

Apoi se uită în oglindă. Îşi smulse două fire de păr gri şi lungi din nara dreaptă şi se uită la omul din oglindă. „Doamne, ce vis!” îşi spuse. Era şocat, încă nu-şi putea reveni.

-Se făcea că deschisei televizorul şi nimerii taman pe antene. Unde Tonomatu’ avea emisiune cu Gîdea, Mugur Ciuvică, Mircea Badea, Radu Tudor, Ion Cristoiu, Robert Turcescu, Tatulici şi cetepeul. Da’ nu erea’ în studio coloşea, la Gîdea..erea într-o hală imensă, zugrăvită cu oranj, oranj’ dîn ăla, portocaliu. Şi pe lîngă ei, Stoiceasca, Vrînceanu-Firea, Oana Dobre şi Creţuleasca erea majorete. Top-less, domne’! Şi în spatele lor la toţi, poza mea mare cît un bloc de trei etaje din Chitila. Numai că eream cu 10 ani mai tînăr, aveam chelie şi-un uochi mai mic decît cel’lalt. Şi mă rînjeam din poză, şi ce mîndru mai eream..! Şi ăştiea, analiştii toţi făceau front comun cu mine şi-i înjurau de mamă pe iştialalţi, Antonescu ş’alde Gioană cu coualiţea lor.

coualiţea monstruasa

„Să se ducă în paştele mă-sii!!”..zicea ăsta micu’, Turcescu. La un momen’dat, apar şi eu în scenă. Şi atunci toate luminile se sting, eu trag o beşină, beau o gură de şampanie şi fără ca să vreau urlu cu gura mea: SĂ TRĂIŢI BINEEEEEEE! Şi toate ăstea, top-less, sar pe mine şi mă iau la pupat, pipăit. Îmi zic, Doamne ia-le de dupe mine, că mă sufoc. Şi apoi apare aia frumoasă da’ un pic dusă pe centura politicii, Lavinea. Lavinea Şandruc domnule. Să ne trăiţi bine domnule preşedinte Băşescu! îmi zice asta mică. Şi atunci îmi dau seama: domnule, în visul meu, ieu ieram Traian Băsescu! îşi termină relatarea visului, don Farfui care transpirase din nou înfierbîntat de detaliile ce-i reveniseră acum şi mai vii în memorie, cînd îi povestise totul lui Gil. Bleky se apucase să mănînce o şaormă aruncată pe jos de un vecin binevoitor (în care acelaşi vecin îndesase înadins vreo trei prezervative folosite, ştiind bine cît de vorace era cîinele lui don Farfui).

Gil, cumnatul său care pînă atunci îl ascultase năuc, se scărpină în cap, ca românul care atunci cînd n-are ce zice, îşi găseşte repede o poziţie de om preocupat, evident, scărpinându-şi concentrat scăfîrlia.
Scăpă o rîgîială ce umplu casa scării a miros de ceapă şi cîrnaţi trandafir, după care conchise:

-Îl bag în pizda mă-sii de şpanchi, io tot cu Iliescu votez!

………………………………………………………………………………………..

Responses

  1. Sper ca toţi să urmărească doar Antena 3 în perioada asta, fie ei beşinoşi sau nu!…

  2. Tinere ….esti fenominal..:) eu credeam ca doar pisicile negre au cosmaruriiiiiiii……..

  3. […] Ionutu:  http://ionutu.haipa.ro […]

  4. Deci l-ai descris asa de bine pe don Farfui de imi vine sa printez episoadele de pana acu si sa le bag in cutiile postale a unor actuali si fosti vecini. Se poate? 😀 Care vecini, culmea stau la parter, deci exact tipologia descrisa de tine. 🙂 Astept cu interes noi episoade.

  5. Buna Ionutu!

    Punem de un Brasov Blog Meet pe 31 octombrie, la ora 19 🙂 Locatia urmeaza sa o alegem, in functie de numarul celor care vin. Ce spui? Mai multe detalii gasesti aici: http://www.angles.ro/brasov-blogmeet/ + lasa-mi te rog un comentariu sau un mail in care sa imi spui daca vii. Mersi!

  6. Cătălin,
    se poate, cum să nu. 😉


Lasă un răspuns

Categorii

