Publicat de: ionutu | Octombrie 29, 2009

Aromatic Shag

De cîteva zile mă încearcă o lene cruntă de a mai scrie ceva pe blog. Nu ştiu de ce, dar parcă toate subiectele care altă dată îmi invadau creierul şi-mi puneau degetele în acţiune pe tastatură, acum îmi lasă impresia că au fost atrase într-un vid, într-o gaură neagră din care mi-e aproape imposibil să le extrag.
O fi şi din cauza campaniei electorale care a reuşit să bată interesul pentru orice altceva pînă undeva după 6 decembrie. Deschizi televizorul şi dai de ei. De Băsescu, preşedintele românilor care suferă de amnezie acută uitînd cum n-a făcut nimic din ce le-a promis românilor în 2004. De Geoană cel înverşunat şi speech-urile lui stil Gospel, pentru care mulţi reverenzi americani l-ar invidia. De Vadim şi sondajele sale în care el l-ar bate şi pe Obama la el acasă, dar nu se poate pentru că-i furat de mafia masonă ungurească. De Crin, care se chinuie să convingă un popor adormit de emisiunile OTV că România bunului simţ nu e doar o fantasmă, dar i se fură pînă şi sloganul.

Pe bloguri la fel. Nici nu prea mai ai ce citi. Nici nu mă mai pot indigna cum mă indignam odinioară, blogurile pe care le urmăresc frecvent fiindu-mi foarte uşor de anticipat.

E o stare de acalmie în care stau şi citesc Dilema Veche sau Duiliu Zamfirescu, între aceste momente mai urmăresc cîte un episod House MD furat de pe net sau ascult Magic FM în bucătărie în timp ce-mi rulez metodic tutunul în foiţele subţiri ce au venit la pachet cu punga de tabac, dîndu-mi aşa o stare de calm şi aşteptare. Aşteptare a iernii, a rezultatului alegerilor (deşi am vaga senzaţie că nu se va schimba mai nimic chiar dacă s-ar schimba şi jucătorul), fumînd calm luleaua Aromatic Shag pe fotoliul vechi de nuiele din curtea unde sălăşluiesc în pace şi armonie cu prietena mea, vecinii mei veşnic în renovări, don Farfui şi vrăbiile sale.

Citesc acum ce am scris mai sus şi-mi dau seama că am folosit 350 de cuvinte vorbind despre nimic. Poate trebuia să mă orientez spre o carieră în politică.

Ne vedem la blogmeet, sîmbătă seară cînd alţii sărbătoresc Haloween-ul fără să ştie de ce sau cît sunt de penibili sărbătorindu-l.

Responses

  1. O fi de vină „astenia” de toamnă pentru starea asta a ta?

  2. Dacă-i astenie, atunci e una mai „tîrzie”.. 🙂

  3. Cum adică? Tu furi seriale de pe net??? Giiiiiizzz!!!

    :)))

  4. Sunt gata furate, eu doar le descarc.. 😀

  5. Nu-ii mai bine să susţinem campania Panterei Roz?…http://mariusola.blogspot.com/2009/10/eu-votez-pantera-roz-pantera.html
    Apropos şi eu sunt lovit de acalmie…
    PS: Unde e blogmeetul?

  6. Marius,
    nu sună rău aia cu pantera. Despre blogmeet aici: http://www.angles.ro/bv-blogmeet-update/


Lasă un răspuns

Categorii

