Publicat de: ionutu | Noiembrie 6, 2009

Ne mobilizăm au ba?

Vorbeam la blogmeet no.5 despre punerea bazelor unei comunităţi bine închegate a oamenilor ce au blog, din Braşov. Pe scurt, comunitatea blogărilor braşoveni. Firav şi timid acest deziderat pare să ia formă, mîine spre exemplu, blogării din Braşov punînd de-o miuţă la care cu toate regretele, nu am să pot participa.

flyer ia-ti revansaMi-a atras însă atenţia o acţiune din afara sferei blogheristice braşove, o acţiune care se încadrează într-un alt trend naţional, şi anume cel Eco, o acţiune de plantat copaci. Grupul 34Life face o invitaţie tuturor braşovenilor care n-au ce face sîmbăta viitoare pe 14 noiembrie, să pună mîna pe lopeţi, greble, hîrleţe, saci de gunoi, haine mai de scandal şi să li se alăture demersului lor de a planta copăcei în vreo 4 parcuri braşovene.

Blogării au astfel ocazia de a arăta că nu sînt doar nişte „geek”-şi ce stau în faţa monitoarelor şi împart lumea în bune şi-n rele, clipuri youtube sau amintiri din copilărie. Eu zic să mergem acolo, să fim alături de reprezentanţii acestui ONG. Să plantăm măcar cîte un copăcel pe cap de blogăr.
Aşa vom avea fiecare copacul lui: copacul Alphadog, copacul Eftimie, copacu’ lu’ Ola, copacul lui Ionuţu, al lui nobina, al lui Koolcsar, şi, de ce nu, copacu’ lu’ zoso. Cu cît mai mulţi blogări prezenţi acolo, cu atît mai mulţi copaci. În total se vor planta vreo 400 de puieţi. Deci e loc pentru toată lumea.

Aud? Cine se bagă?

Responses

  1. Eu sigur vin, initiatorii proiectului imi sunt colegi de munca!

  2. Deci daca imi imprumuti lopata, vin…:P

  3. Pînă acum 3 blogări. Bun.

  4. Tinere planteaza si pt. mine unul…..sa ma laud ca am proprietate personala in Romania.:)
    eu personal nu pot sa vin….prietenii stiu de ce……

  5. Hai 4 🙂

  6. care-s parcurile cele 4? vin si eu, daca-s in bv si daca nu e actiune electorala, ca mi-ar place sa ma laud cu mini padurea mea din bv :))

  7. Athe,
    ştiam eu că pot conta pe tine! 😉

  8. Clau,
    pe site-ul 34life se vorbeşte despre Parcul Central, Parcul Tractoru, Centrul Civic şi Răcădău, parcul Ursu sau Trandafirilor (nu am înţeles care din cele două este cel vizat).

  9. Vizat e Ursu. Da’ l-au confundat cu parcul Trandafirilor in prima faza. Apropos, in care parc mergem? Ca cica tre’ completat un formular. Si intreaba formularu’ in ce parc vreau sa ma joc. Si nus’ ce sa-i zic 😀

  10. Ce copaci au? Pentru mine trebuie un stejar secular pe care să bat cu dinţii o placă de bronz negru pe care să scrie: This is Voltron Koolcsar treeeeee! Beware! Dacă nu au o să îmi trimit doar supuşii.

  11. Salutare,

    Hai ca va asteptam pe toti la plantare 🙂 Ma prezint ca Radu membru fondator 34Life pentru cei care nu ma cunosc.

    Ca sa raspund la cateva intrebari:

    1. Nu este nimic electoral
    2. Este parcul Ursul nu Trandafirilor
    3. Avem noi lopeti pentru toti 😉
    4. Mai multe detalii sunt pe 34life.org

    In rest ce pot sa zic, va astept pe toti la plantare si va multumesc pentru sprijinul acordat.

    Un om verde

  12. Weekendul următor sînt în oraş. Şi o să vreau să mă murdăresc de pămînt pe mîini. Să mă puneţi şi pe mine la socoteală! 🙂

  13. Şi în ce parc ne grupăm?

  14. In care vreti:D

  15. Alpha & Skag
    ce ziceţi de Centrul Civic? Cu Parcul Central nu sînt de acord din principiu, deoarce acolo sunt deja destui copaci superbi şi nu văd rostul plantării altora. Mai ales dacă este să luăm în calcul şi zvonul cu parcarea subterană de acolo. 😉

  16. Şi eu mă gîndeam tot la centrul civic, că parcul ăla e cam trist aşa chel. Şi despre ce parcare subterană e vorba? Că am început de revoltă deja? Ce se vrea dărîmat?

  17. Alpha,
    exact, Centrul Civic pare cea mai bună alegere. Parcul Central are copaci prea frumoşi pentru a fi nevoie de alţii nou plantaţi; parcul Tractoru, asemenea; în Răcădău la Ursu, ar trebui smulşi copacii morţi plantaţi anul trecut în bătaie de joc de contractorul primăriei şi înlocuiţi cu unii noi, plantaţi corespunzător.

    Cît despre planurile primăriei, aruncă un ochi aici.


Lasă un răspuns

Categorii

