Publicat de: ionutu | Noiembrie 7, 2009

M-am mutat.

După ceva mai mult de 1 an, am luat decizia să trec la un domeniu propriu. Puteţi citi de azi încolo aberaţiile mele banale pe ionutu.ro

Da, ştiu că numele domeniului nu este unul foarte inspirat, de vreme ce se inspiră din tocmai numele meu. M-am gîndit însă că ar fi naturală o continuitate, după ce am trecut pe rînd de la ionutu.blogspot.com (parcă aşa se chema) la ionutu.wordpress.com, la ionutu.haipa.ro şi acum ionutu.ro .

Îi rog pe cei ce au binevoit să mă treacă în blogroll-urile lor, să facă modificările necesare.

Vă pupă tata, şi ne vedem dincoace!

PS: mulţumesc echipei haipa.ro pentru găzduire şi sprijinul acordat în ăstea cîteva luni cît am petrecut la ei! 😉

Responses

  1. Casa noua, frumoasa, da’ daca suni la usa zice ca: „This theme is released under creative commons licence, all links in the footer should remain intact -WordPress Themes” 😀

  2. Da, Carmen, am reuşit s-o bulesc activînd un rahat de temă descărcată de pe gugăl. Sper doar ca băieţii din spatele Blogway să poată repara greşeala mea patetică. După, să vezi blogăreală! 😉

  3. Nu trebuia sa incerci sa modifici footerul la tema noua. Cel putin tot ce tine de referinte catre ei. In rest ar trebui sa mearga ok. Instaleaza tema iara, si ar trebui sa mearga.

    A..ai reusit sa iti exporti continutul de aici, si sa il importi acolo?

    Una peste alta, sa te bucuri de casa noua.

  4. Da, am reuşit. O să încerc să nu mai fac ghiduşii mai ales că nu mă prea pricep în domeniul ăsta. În curînd se va rezolva şi blogul cel nou va reveni pe metereze! 🙂

  5. Ţin minte că acum vreun an mi-am luat şi eu casa în spinare, şi m-am mutat unde sunt acum. N-a fost o muncă deloc uşoară, căci n-am putut importa blogul, şi a trebuit să copiez unul câte unul textele.
    Sper să nu păţeşti şi tu la fel. Spor la muncă, şi noua casă să îţi aducă şi mai multă inspiraţie!
    Weekend plăcut!:)

  6. Oana,
    mulţam’ fain, weekend liniştit şi ţie! 😉

  7. Ooo, ti-ai luat domeniu .ro. Frumos.
    Succes.

  8. admin,
    mulţam’ fain, nu vă uit, aţi fost băieţi de treabă şi m-aţi ajutat de cîte ori am avut nevoie, chiar dacă era moca. Pentru asta, tot respectul!


Lasă un răspuns

Categorii

