Publicat de: ionutu | Ianuarie 3, 2010

2010. 12 luni pline

Acesta este primul articol de pe Cronică în 2010. Îl scriu doar așa, ca să-mi apară în arhivă și Ianuarie 2010. Să văd cum arată. Să mă bucur meschin că am reușit să mai trec de un an, că am învins sistemul sau că mai degrabă l-am ocolit cu grație, să mă uit în urmă și să-mi zic în barbă de pe scaunul pe care stau la calculator, ”2010, give me your best shot!”..

Nu știu ce mă așteaptă în 2010. Pentru prima dată în ultimii 6 ani, nu știu la ce să mă aștept. Am un proiect personal, care dacă îmi va reuși, mă va purta departe de strada Postăvarului din Brașov, făcîndu-mă să postez articole pe acest umil blog, de pe un alt IP, al unei alte țări, unde am auzit că nu există zăpadă, iar palmierii își flutură frunzele uriașe în briza mării.

Vouă, atît posesori de blog cît și simpli vizitatori și cititori ai Cronicii, nu pot decît să vă urez ca 2010-le să vă găsească mai conștienți de sine decît mă găsesc eu acum în aceste clipe în care scriu aceste rînduri. Nu pot decît să vă mulțumesc că de 2 ani intrați pe acest site și vă bucurați, indignați, polemizați, criticați, rîdeți, alături de mine. Eu fiind moderatorul acestui mic ”talcșou” unde fiecare vine îmbrăcat cum vrea, în maieul și șlapii de casă, de la muncă sau de prin mai știu eu ce cafenea cu wifi, de pe telefon, din piețele orașelor dotate cu wireless public.

Vă urez așadar 12 luni pline cu lucruri bune și mediocre (pentru a păstra un echilibru) și..

wp snip

(cum zic băieții ăștia de la WordPress, mai bine decît puteam eu zice. Vă mulțumesc că ați creat cu mine și cu WordPress, legătura ce ne aduce zilnic aici. La mulți ani!).

Responses

  1. Baftă în toate proiectele personale şi profesionale! Amîndurora 🙂 Să le îndepliniţi cu uşurinţă şi să vă bucuraţi de realizarea lor nespus! Şi să ne auzim şi citim cu simpatie, pe unde ne-o purta IP-ul 🙂

  2. să fie, să fie. Poate facem şi-un blogmeet prin vară, la umbra palmierilor şi briza Mediteranei. 😉

  3. La multi ani Ionut! Si multa bafta in tot ceea ce ti-ai propus.

  4. La multi ani! Multumescu-ti pentru urari, la tine sa fie de 10 ori mai bine si toate de la excelent in sus! 🙂

  5. MA GINDEAM CE URARI SA ITI FAC SI ZIC MAI BINE TAC PT CA PISICA NEAGRA ADUCE GHINION 🙂
    Tinere acum iti urez ca prieten 2010 sa fie un an de cotitura in viata ta si al lui Dora si va astept la umbra palmierilor.

  6. La mulți ani! Baftă în tot ceea ce ți-ai propus.

  7. Eu am înlocuit „Thank you for creating with WordPress.” cu „Îți mulțumesc că folosești WordPress.” 😉

  8. sună parcă ceva mai bine în engleză, sau poate îmi place mie mai mult. 😉

  9. Am eu motivele mele să-mi placă mai mult în română 😉

  10. Sper sa-ti reuseasca proiectul pentru ca oricine ar vrea sa traiasca intr-o continua vara sau mai bine zis vacanta de vara. Si … la multi ani!

  11. Claudiu,
    mulţam’ fain de urare. La mulţi ani şi ţie! 🙂

  12. […] avea să fie cel pe care de acum îl ştim cu toţii prea bine. În ianuarie, deja ştiam sigur că voi părăsi această ţară, un gînd de ducă încolţind în ungherele minţii şi sufletului meu încă din […]


Lasă un răspuns

Categorii

