Publicat de: ionutu | Ianuarie 11, 2010

Daca as purta papucii lui Boc pentru-o zi..

.. m-aş duce la Băsescu şi i-aş trage două palme peste bot. Jap! Jap! Apoi aş demisiona din fruntea guvernului, mi-aş lua o parcelă undeva la ţară şi aş cosi, prăşi, săpa la ea toată viaţa, fericit din tot trupul meu mic şi pufos.

Tu ce ai face dacă ai purta papucii lui Boc pentru-o zi?

Update: micuțul pehlivan mitoman, i-a dat-o ”pedelește” peste bot ”armeanului incompetent”, Varujan, așa cum bine a-nvățat de la mentorul său șpanchi de la Cotroceni. Am făcut un experiment: m-am uitat cu sonorul pe mute la discursul caricaturii ce ne este premier, citind doar ce apărea pe bară și urmărindu-i atent gesticulația și mimica feței; 1. gura lui spunea ceva, dar fața îl trăda. 2. am avut un deja-vu cu Ferma animalelor a lui Orwell. 3. cîtă vreme Varujan Vosganian a fost ministru și a jefuit statul de 4 miliarde, eu am avut mai mulți bani în buzunar decît în ultimul an, rata șomajului pe țară era undeva la 3%, Brașov 2%, îndrăzneam chiar să-mi fac planuri de achiziționare a unei locuințe. 4. cît de penibil poți fii în incompetența ta, astfel încît după un an în care ai condus arogant și dezastruos guvernul, încă să mai arunci vina pe greaua moștenire liberală?

Responses

  1. Mai mult ca sigur mi i-as infige in curul tuturor parlamentarilor atat de adanc incat i-ar deranja pe la amigdale.

  2. Asta după ce, în prealabil, te sui pe un scăunel.. 😀

  3. Eu cred ca de abia as merge toata ziua…cred ca poarta numar mic la pantof!

  4. Mie nu imi plac papucii, decat cei de plaja/piscina.
    Deci, probabi i-as da papucii.

  5. as desfiinta cet bv, i-as trece pe toti in concediu fara plata si as vinde tara la straini. cu totul :))

  6. Daca as purta papucii lui Boc? Prima data i-as spala…pentru ca la cat sunt de murdari de fecale….de unde crezi ca are atata noroc omul asta?
    Apoi dupa ce i-am dezinfectat o sa imi pun un sort si papion, ies in Piata Revolutiei, imi cer scuze in fata tarii si renunt de buna voie, nesilit de Basescu la functia de prim-ministru si imi mi-as vedea de familia mea undeva in Coasta de Fildes.

  7. Scuze pt ” imi mi-as vedea „…graba strica treaba 🙂

  8. Andrei,
    ai uitat de pene. Şi mai frumos ar fi în Piaţa Victoriei, dar merge şi-n aia a revoluţiei.. 😀 😀

  9. Bogdan,
    o fi fiind el mic, da’ e cert că trăieşte pe pticior mare.. 😀 poo’radel atomic..

  10. Cristian,
    şi eu i-am dat papucii, da’ uite-l că a intrat pe fereastră, după ce-l dădusem afar’ pe uşa din dos..

  11. Clau,
    cum să desfiinţezi Cet-ul, această roditoare afacere pe bani publici?!

  12. Eu aş anunţa parlamentul că guvernul e de acord cu amendamentele opoziţiei de micşorare TVA pentru construcţii noi şi pentru intreprinderi mici şi, cu banii cenuşii care ar veni în plus la buget, aş garanta construcţia de autostrăzi private,în parteneriat, cu condiţia impusă constructorilor să le repare dacă apar cratere inainte de 5 ani. Aş băga fiscul pe manelişti şi le-aş cere 5% impozit pe încasări nunţi, botezuri etc( în loc de puşcărie pe evaziune fiscală) iar banii i-aş investi în proiecte de cultură, cercetare, învăţămînt. Şi, dacă nu m-am trezit încă…aş face-o, precis, cînd ar ţipa băse la mine că de ce nu l-am întrebat!! 😀

  13. daca as fi boc …inainte sa fac „POC” i-as da o serie de suturi in „dos” lu Bashinescu sa ii spun ca vaporasul lui pluteste in deriva ..si dupa aia, mi-as lua cu mine o roaba de dinamita si as face „POC” in mijlocul tutror incompetentilor care conduc tzara asta..

  14. Reforma !!! I-as baga pe toti cei care au „supt” atatia bani de la bugetul de stat in inchisoare.
    As scoate la iveala toate furturile din tara asta.
    Dupa toate astea m-ar numi Tepes sau nebun si m-ar impusca…

  15. dac-as purta papucii lui pentru o zi, le-as pune tocuri, ca-i nasol sa fii la inaltimea pll base. si daca-i dai palme, te scuipa, ceea ce-ar reduce orice fericire rurala.

  16. La noi in tara, aruncatu’ matei moarte in curtea vecinului e sport national, si aici baremul de admitere in lotul olimpic nu e e baza de inaltime fizica…

    Nu te ingrijora, ca nu mi-s fan PDL sau PNL sau alte cele.

    Eu am ajuns doar la concluzia ca in horoscop, prognoze meteo si politica nu are sens sa ma mai incred. Si asta de cel putin 5 ani incoace, cu toate ca prognoza meteo mai zicea si bine uneori 😉

    De-asta in general nu ma complic, pentru ca politica, mai devreme sau mai tarziu, tot la teoria cioanului ajunge:

    Cine are trage sa nu-i dea drumu’ si cine n-are trage sa prinda…


Lasă un răspuns

Categorii

