Publicat de: ionutu | Ianuarie 12, 2010

prinbrasov.com acest dailycotcodac al Brasovului

Nu știu dacă v-am mai spus, dar eu sunt fan dailycotcodac.ro, site-ul ăla unde scriu oameni mișto, pamflete și mai mișto. Ca orice fan, năzuiesc și eu să ajung să scriu acolo, alături de Groparu, Julius, sau Eftimie. Este posibil, Totti de la AS Roma și Cristi de la Direcția 5 reprezintă dovada că asemenea dorințe nu sunt imposibil de realizat.

Dacă mă gîndesc bine, alături de Eftimie scriu deja. Scriu pe prinbrasov.com, un site despre chestii care se întîmplă sub Tîmpa. Cotcodăcesc și eu pe acolo, arzînd-o colectiv, de aproape un an.

Vă recomand să vizitați acest site zilnic, dacă sunteți brașoveni. Obligatoriu must see, dacă nu sunteți brașoveni și vă gîndiți să vizitați acest mirific oraș turistic, cunoscut nu doar pentru cele 99 de sensuri giratorii.

Am uitat să vă spun. Acum prinbrasov.com a suferit un facelifting și o mutare pe o platformă mai zglobie și mai prietenoasă. Mereți de-l vedeți, o să vă placă!

Responses

  1. vezi ca link-ul catre noul facelift de la prinbrasov.com nu e bun

  2. hmm.. mulțam fain, dar la mine merge.. o să le comunic băieților. 😉

  3. Hm, să fie doar 99 de sensuri?:))

  4. …ptiu, Ionuţu! :)..sînt 99 giratorii???..să nu cobeşti! Dacă nu sînt şi vede primaru’ postu’ tău şi se-apucă să completeze la număr ?!!

    Am şi eu o întrebare: cine hotărăşte dacă e necesar sau mai mult încurcă un giratoriu?
    ..sau giratoriile se-ncadrează la categoria ”Aici sînt banii d-voastră”( o miiiică parte din ei) ??
    ..şi întrebarea mea la:”Nu răspund răspund la povocări (nesimţite)!?

  5. maman,
    nu știu sigur dacă știe să citească.

  6. Bafta! Sunt sigur ca intr-o zi vei ajunge sa scrii pe Daily Cotcodac si sa castigi si tu foarte multi bani, asa, ca Eftimie.

  7. Julius,
    să te-audă Dumneblog.

  8. Pana la urma tu vrei sa castigi bani sau sa iti exprimi parerile intr-un cerc mai inalt? Mi se par doua chestii distincte 🙂

  9. Miule,
    mi-ar face plăcere să scriu pe un site precum dailycotcodac. Şi de ce nu, odată şi-odată să cîştig şi bani din blogging. În fond pentru ca tu să citeşti articolul ăsta pe moca, eu plătesc nişte bani pentru „.ro”-ul de după ionutu.

    Dacă aş scoate doar investiţia asta, fără niciun fel de profit, m-aş declara 110% mulţumit.

  10. A uitat Jules să explice cam câţi bani câştig io de pe Daily Cotocodac. Cam cât Radu Pircă.

  11. Să ne spuie dară atunci domnișorul Radu Pircă despre remunerația primită.


Lasă un răspuns

Categorii

