Publicat de: ionutu | Ianuarie 13, 2010

S-a intors talentatul domn Botorog

Brașovul se poate lăuda cu cel mai longeviv și îndărătnic protestatar, sau nu? Este sau era pînă acum cîteva luni, (cam 3 luni în urmă dacă am numărat eu bine) Botorog Gheorghe un must-see pentru orice arhi care ajungea prin orașul turistic al lui Eftimie [emoticon cu mine dînd p’afară de mîndrie]? Eu zic că stimabilul shit-thrower este cu adevărat un item pentru acest oraș în care se asfaltează iarna, se plantează panseluțe și gazon înainte de Crăciun, giratoriile apar semețe după fiecare ploaie, și cred că fiecare oraș din România ar trebui să aibă botorogul său.. restul aici.
boto

Responses

  1. Îi urez botorogeală plăcută:)

  2. Să-l plîng pe Botorog că are deja vreo două legislaturi de protest în zadar??..să mă plîng pe mine că nu am avut consecvenţa lui în orice demers aş fi făcut pe la primărie??
    Pînă la urmă tot învinge scripcarul cu zidul portocaliu din spatele lui. Doar botorogul cu minţile scrintite revine,din cînd în cînd, reper in peisajul democraţiei cu care se laudă ”aleşii”.

  3. Ce-l urăsc pe omul ăsta. Patru ani de zile (cât am fost în liceu) i-am îndurat urletele, caţărările pe turnurile Prefecturii, vuietele scoase prin coarnele alea, mama lui de nenorocit.
    Oricum, am vrut de mai multe ori să îl anunţ că Scripdzi e la Primărie, nu acolo, şi că degeaba le distruge nervii celor de-acolo, că-s nevinovaţi:)).

    Have a nice day!

  4. maman,
    nimeni nu e nemuritor. 😉

  5. Oana,
    te înţeleg perfect! 🙂


Lasă un răspuns

Categorii

