Publicat de: ionutu | Ianuarie 18, 2010

Puletele de Dorobanti

Ştiu că pare incredibil, dar ieri am pierdut un pariu. Pariasem pe puletele de Dorobanţi, ăla cu mecla plină de coşuri şi cu mai multe firme pe numele său, decît anii din buletin. Puletele care se dă doct prin tot felul de emisiuni, pe banii lu’ ta’su, făcuţi din taxarea la suprapreţ, a prostiei bucureştenilor producători de gunoaie. Tac, nici mie nu mi-e ruşine cu Urbanu’ şi Comprestul, şi nici cu imbecilii mei concetăţeni care au votat Scripcaru în 2008.

Puletele a pierdut alegerile de ieri. În aceeaşi măsură, a pierdut şi Boc. Boc cel care se laudă într-un spot publicitar la o televiziune de nişă, că din 2004 de cînd micimea sa e preşedinte PDL, PDL nu a pierdut nicio campanie. Radu Stroe l-a bătut pe Acneea Sa de l-a ascultat cu urechea. Fapt pentru care eu am pierdut pariul. Să tot pierd pariuri astfel. Nu?

Dar după anunţarea scorului, ce zice puletele? Că el e „învingătorul moral al acestui scrutin”. Da’ de ce bă urîtule? Cum, de ce ai fi tu învingător moral? Cică a votat „din acelaşi motiv pentru care tinerii au ieşit la revoluţie în ’89”.. Ceee?!!!? Tu vorbeşti de moralitate şobolanule? Tu şi partidul tău de arivişti penali, vorbiţi despre moralitate în 2010? Eu aş fi vrut să văd altă moralitate din partea partidului tău de căcat, votat de 5 milioane de proşti. Aş fi vrut să-l văd pe Boc spunînd că pe voi nu vă interesează acest loc în parlament, din moment ce Tătucu oricum vrea să micşoreze numărul de parlamentari. Aş fi vrut să-l văd pe Cîrmaci respectîndu-şi atît de agresivul slogan/promisiune din campanie. Poate atunci aţi fi fost mai morali. Sau nici atunci. Pun pariu – din nou, cu riscul să-l pierd, chiar dacă-i doar un pariu ipotetic – că dacă ai fi cîştigat alegerile aseară, cînd Zeus ar fi secerat la parlamentari, pe tine băi beizadea piloasă şi proastă, te-ar fi sărit. Că doar dreptate să fie, dar numai aşa, pe ici, pe colo, şi anume pe unde se poate şi ne interesează.

Ia să te văd eu cum te-ai descurca să fii moral, muncind pentru un salariu de 1000 RON, şi ăla plătit cu întîrziere, şi să fii nevoit să mai stai şi vreo 10 zile în fără plată. Să te văd dacă atunci ai mai fi un învingător moral.. pe mă’ta de bălos.

Responses

  1. Asta e un motiv pentru care as pleca in tarile scandinave cat mai repede. Eu inteleg ca nu avem de unde sa alegem conducatori buni, dar hai sa fim seriosi: asta reprezinta tineretul tarii? Eu nu vreau sa fiu reprezentata de el. Mi-ar fi rusine pentru educatia primita de la parinti si bunici.

  2. Ăsta. Ăsta şi cealaltă.. Eba. 😀

  3. Nici mie nu mi-a venit să cred. Cum să piardă Gonoreus alegerile? Gizăs! E ceva normal în ţara asta, de se întîmplă treburi d-astea.

  4. ….în 1989 tinerii, care au ieşit în stradă se săturaseră de Ceauşescu şi de conducerea de partid şi de stat şi vroiau altceva!! Ăsta o fi vrut să-l dea jos pe Băsescu şi conducerea de partid şi de stat pedelistă şi nu ne-am prins noi?!!(Tac-su’ trăia pe picior mare de pe-atunci, avea videoplayere pe care le închiria şi-i aduceau 5000 lei pe-o noapte. 1 salariu şi jumate de profesor pe lună!
    Ce l-or mai fi plîns pe ceauşescu cînd sculele nu mai făceau bani!!)
    Dar nu-i bai, Prigonilă, tinerii manelişti şi pupincuriştii lui Băse te vrea! Candidează mai la valee!!

  5. Maman,
    genial! 😀

  6. Mie îmi pare rău de om. Aveam şi noi de cine râde!:)

  7. Boc nu ţi-ajungea?!


Lasă un răspuns

Categorii

