Publicat de: ionutu | Ianuarie 18, 2010

Review al naibii de negativ. Azi, Bodeguita con Tapas.

Toată lumea scrie review-uri pozitive. Mai ales despre crîşme, cafenele, cantine. Dacă acestea sunt amplasate şi prin centrul satului, atunci e musai (sau „must do” cum ar zice corporatistu’) să scrii pe blogul tău cu 3 vizitatori un review al naibii de pozitiv, doar-doar, printr-o minune cumva, cineva dintre patronii respectivelor bodegi, ar citi blogul tău obscur, ascuns prin măţăraia de site-uri şi bloguleţe ce alcătuiesc .ro-ul autohton. DE PARCĂ ACEŞTIA AR CITI VREODATĂ.

Inaugurez astăzi, pe cronica mea obscură şi răutăcioasă, categoria „La moara cu servicii de căcat”. Subiectul studiului de caz de azi, Bodeguita con Tapas din Braşov, fosta Taverna de pe strada Politehnicii colţ cu Bălcescu, mai exact în spatele liceului Unirea. Motivul? Mi-au futut modjo-ul aseară. Nimeni nu merită să-i fie futut modjo-ul. Mai ales într-o plăcută seară de duminică, atunci cînd iese cu prietenii în sat. De ce mai ales într-o seară de duminică? Pentru că după duminică urmează luni. Iar Marţi n-a fost niciodată prima zi din săptămînă, chiar dacă pe Windows 7 eu aşa mi-am setat calendarul.

Să revenim dară la oile noastre. La Bodeguita con Tapas. Review al naibii de negativ.

Încă de la intrare ne-a întîmpinat o f…. să-i spunem fiinţă, deşi Darwin ar fi fost mai mult decît extaziat să vadă cum se poate juca mama-natură de-a evoluţia cu noi. Fiinţa respectivă ne-a interzis opţiunea de a sta la masă, chipurile dacă nu mîncăm. Ne-am orientat spre bar, unde aveau vreo 4 mese foarte înalte, cu scaune la fel de înalte. Sport extrem, cool în viziunea lor. Apoi felul în care managementul bodegii înţelege deservirea clientului. Să fii întrebat obsesiv dacă mai serveşti ceva, de parcă ai deranja făcînd consumaţie acolo. Punctul culminant a fost momentul în care fiinţa a venit şi i-a turnat în pahar restul conţinutului dintr-o sticlă, unuia dintre prietenii mei, deşi acesta insistase că să nu.
Apoi cînd ca nişte oameni ce nu vorbesc spaniola fluent, unul dintre noi a întrebat ce e aia „tapas”, i s-a răspuns răstit „gustări” de parcă el trebuia să ştie asta, normal. Singurul lucru fain acolo, am mai spus-o şi o repet, este decorul şi mai cu seamă decorul de la budă. Unde la budă nu scrie clar care-i de fomei şi care-i de bărbaţi. Dar, ca şi mesele foarte înalte cu scaune la fel de înalte, ăsta o fi trendul cool acum, în bodegi. Anume la budă să nu fie delimitate privatele feminine de cele masculine. Să nu cumva să lezăm hermafrodiţii, mă gîndesc, găsind această explicaţie ca fiind singura valabilă şi raţională. În acelaşi trend se înscrie cred, şi unicul gramaj al berii acolo: 0,33. Dar preţul este pe alocuri cam cît ar face 2 beri la 0,5 în crîşme mai puţin fancy, la fel de centrale însă.

Bodeguita con Tapas, not. Deci.

Responses

  1. Acum, si eu am scris un review, pozitiv ce-i drept, pentru o locatie. Si nu am scris-o cu gandul ca proprietarul o sa imi citeasca blogul (desi cred ca a facut-o, pentru ca mi-a trimis poze), ci pentru ca mi-a placut cum este amenajat locul, cum am fost servit, cum erau preturile, etc…

    Tapas, habar nu am ce inseamna, dar daca stafful de acolo este naspa, si te streseaza, asta chiar este un mare – (MINUS, nu liniuta).

    App, te-am asteptat ieri cu donatia:))

  2. Din cate am apucat eu sa vizitez Brasovul asta, cred ca fiecare bodeguta are targetul ei si in mod sigur nici ex-Taverna nu face exceptie… probabil tre’ sa aibe si fiţoşii locul lor, nu?
    E drept ca pe aici n-am ajuns inca dar ma bucur ca am citit intai review-ul tau, ca sa caut altceva.

  3. Bogdan,
    nu la tine făceam referire omule. 😉

    N-am putut ajunge la blogmeet, mă revanşez eu.

  4. Cătălin,
    poţi să iei de bun ce am scris eu, sau poţi merge pînă acolo. Eu zic mai bine să ocoleşti acel loc. Sunt atîtea crîşme faine în centrul Braşovului.. 😉

  5. Eh, nu stiu la voi in Brasov cum e, da’ la mine la Timisoara gasesti stilu’ asta de localuri destul de des. Nu majoritar, da’ suficient cat sa-ti pice prost.

    Ospatari dintr-astia – de simt nevoi ciudate de a exprima ca ei is masculii / femelele alfa in organigrama birtului – gasesti la tot pasu’

    Legat de patroni, cunosc destul de multi care chiar se ocupa cu treburile astea sau si-au angajat oameni care sa supravegheze procesele de social media. Deci n-as extrapola ca absolut niciun patron nu citeste niciodata… Posibil sa citeasca, la fel de posibil cum e ca tu sa fi prins o ospatarita NF-hH cu ceva powerdrive combinat cu PMS si v-o fi crezut mai demni de luat la 3 pazeste decat restu’.

    Oricum, is chestii care nu se fac atunci cand lucrezi in contact direct cu oamenii…

  6. FYI: mi-am permis luxu’ de a-mi satisface curiozitatea cu Google translate, care zice ca „tapa” (singularul lui „tapas” mai sus mentionat) inseamna varf :))

    Deci s-ar putea ca nici ei sa nu stie cum si-au numit localul si de ce, si atunci exercitiul asta de self-awareness ar explica si habotniceala salariatilor, nu? 😉

  7. Bodequita con Tapas??!..e clar, o să se desfiinţeze fooaaarte repede, după ce clienţii Tavernei o să se lămurească despre ce-i vorba, iar amatorii de localuri intime o să facă întoarsă cale de la intrare, după ce o să ia contact cu hostessa NF cu sindrom PMS. 😀

  8. Raka,
    sau om fi fost noi într-o seară mai proastă. Mai ştii? 😀

    Tapas o fi şi gustări în slang-ul spaniol. Nu mă pun cu ei. 🙂

  9. maman,
    poate se schimbă chelneriţa. 😀

  10. no,nu-i bai. la mulți ani și să fii sănătos!

  11. Adi,
    secole întregi de înţelepciune ardelenească şăd condensate în acest simplu „no, nu’i bai!”. Mulţumesc de vizită şi urare!

  12. Ai avut curaj omule să intri acolo:)

  13. Ai uitat că-s Swedish Hero? 😉

  14. OK, am aflat ce-s alea „tapas”. O sa-ti povestesc pe viu, ca e mai complicat decat pare la prima vedere si mi-e teama ca nu-s in stare sa ma exprim suficient de coerent acum… 😛

  15. Neo,
    abia aștept.

  16. Chiar atat de usor influentabil poti fi incat sa iei de buna parerea unei singure persoane astfel incat sa spui ca dupa ce i-ai citit review-ul o sa te orientezi spre alt local? Cineva care compara pretul berii dintr-un local gen Bodeguita cu pretul din alte bombe unde te imbeti cu 10 lei, nu poate emite o parere atat de pertinenta incat sa fie luata drept model pentru cei care sunt in cautare de noi locatii in care sa se simta bine cu prietenii. Observatii si remarci gen cea cu toaleta sunt absolut trase de par si comentate doar de dragul de a adauga ceva la acest feedback, din start considerat unul negativ.
    Mi se pare cam prostesc sa te apuci sa iti expui la modul asta parerile absolut personale. Lasa omul sa se duca si sa vada cu ochii lui ce e acolo si poate lui o sa ii placa.

  17. Du-te tu acolo, simte-te bine, şi lasă-mă pe mine să zac în prostia mea. Ok? 😉

  18. :)) stii ce e comic?k intr-o zi knd eram si eu olecuta mai tanara si eram la faculta tot prin zona aia(langa bingo,park asa se cheama localul ala unde se duc baietii si mai joak si ei un biliard) e o tentativa de cofetarie..si no,ma duc si eu k studentul amarat sa imi iau un ecler.toate bune si frumoase pana ajung la mijlocul eclerului unde ma intalnesc cu domnul mucegai.cred k era aceeasi tanti kre servea k a facut k indienii in jungla knd i-am aratat..si apropo,chelnerite faine sunt un pic mai sus pe michael waiss(park asa se scrie :D)

  19. Nu m-am putut abtine dupa ce ti-am vazut review-ul despre Bodeguita con tapas din Brasov.Sunt 2 lucruri cu care nu sunt de acord in cea ce priveste observatiile tale.Primul ar fi ca acel bar de tapas de care tu spui ca e de cacat este de fapt unul dintre cele mai bune restaurante cu specific din cate cunosc eu.Probabil nu ai stat sa incerci preparatele lor dar iti recomand sa si mananci inainte sa spui ca e de cacat.In primul rand daca nu stii ce e un bar de tapas nu mai intra intr-unul!!

  20. Al doilea lucru o sa ti-l spun mai tarziu…

  21. Auzi…satul ala din care te tragi tu,stii tu…ala unde sunt multe case din chirpici…, nu e cumva in Moldova??? ca „satul„ asta unde esti tu acum ,cu neamul tau de moldozauri, se numeste Brasov…

  22. Bengay,
    lasă că ești tu mai deștept și știi ce e ăla bar de tapas. Bă neghiobule, ce are pula cu prefectura? Eu vorbesc de mere, tu mă iei cu perele. Dacă ești prost, du-te dracului și învață să citești. Dacă nu-ți place blogul ăsta sau persoana care îl scrie, marș la căcat pe alte bloguri.

    Și ca să mai și semnalizezi cît ești de imbecil, te legași și de moldoveni. Ești irecuperabil prietene.

  23. Moldoveni, olteni, melteni….same shit.Tot Vlah ordinar esti

  24. Ce pula mea te duci tu cu prietenii tai retardati intr-un bar de tapas sa bei bere???Du-te la Die Stube ca acolo iti place tie unde te mint aia cu cele „104 feluri de bere„ care de fapt sunt vreo 25 dintre care 10 romanesti si unde berea inse serveste in pahare de plastic.Acolo trebuie sa te regasesti tu si prietenii tai cretinoizi.Lasa tu barul de tapas ca nu e de olteni,stai linistit ca nu voi sunteti targetul acolo…Nu vezi ce fata de avorton ai?

  25. Nu vezi ca Marius Ola sa prins deja?Te-a si intrebat cum de ai avut curaj sa intrii acolo??Buna intrebare….

  26. Decît să mănînci căcat cu polonicul aici pe blogul ăsta de retardaţi, mai bine îţi luai pretenarii şi mergeaţi la bodeguita. Îi mai băgaţi nişte lovele lui Mureşan în cont..

  27. hahahahaha ,ce prost esti…..de aia imi place sa stau aici pe blogul asta de rahat….ca esti impresionant de prost,hahahahaha

  28. Vezi ca si in Meltenia se foloseste î din a de 15 ani…deci vezi poate faci un review si despre prostia din capul tau.Sunt curios cum iese,tot al naibii de negativ?:))

  29. Prostea, atunci rămîi pe aproape și latră la pereți cît vrei tu.

  30. Am fost sa incerc restaurantul de pe politehnicii, „Bodeguita Con Tapa, si evident ca am ales Paella cu fructe de mare. 65 de lei pentru mult orez, condimentat neispirat si cu ceva fructe de mare aruncatte pe acolo. Nu trebuia sa fie cea mai buna mancare din lume dar in momentul in care mi-am dat seama ca taica-meu pregateste mai bine orezul, cred ca si foloseste unul mai de calitate, m-am si decis sa nu mai revin acolo. Pacat, ar fi fost dragut sa avem un restaurant cu specific spaniol cu produse de calitate.

  31. Ionutu, esti un retardat

  32. Genuinely Like Your Cat By Following These Stable Suggestions.

    Cats are astounding home family pets. If it
    might be attainable to’t be from the residence all operating evening, cats can reside on their quite really very own. The subsequent article will help you to to learn all about cats.

    As quickly as the holiday season rolls shut to, safeguard your Xmas tree from curious kitties. It could see that tree and climb it. That could maybe be an enormous difficulty. Commonly usually do not permit your dog to prowl shut to your tree. You could should also make sure that you could come across no loose garlands, ornaments or tinsel that may well incredibly very well be eaten by means of the cat.

    Will never have your cat carry a med if they’re not
    struggling by means of the wellness and well
    being issue it knowledgeable been produced to deal with.

    A number of of people women and men flea medicines you arranged in your own exclusive cat
    also handle for parasites, mites and also other illnesses which the
    cat doesn’t have and can not contract. While these medicines are effective on highway cats, they could probably be not essential for indoor cats.

    The place of your litter region is crucial. Your initial


Lasă un răspuns

Categorii

