Publicat de: ionutu | Ianuarie 20, 2010

Cateva consideratiuni blogheristice

Am stat aseară și mi-am făcut țigări. V-am spus că mi-am luat tutun de rulat. Și stam și rulam la țigări. După care le fumam. Și apoi iar rulam la țigări. Și le fumam. Și-am stat, și-am rulat, și-am fumat pînă ce m-a luat dracul. Am pățit ca moromețianul Cocoșilă. Am tras și cîteva concluzii.

Unu. Adică sunteți proști. Suntem proști. De ce? De ce zici tu că suntem noi proști? Veți întreba. Păi suntem o nație de proști pentru că am ajuns unde am ajuns, tot stînd și așteptînd ca politica românească să se reformeze și să ni s-arate și nouă luminița de la capătul tunelului. Numai că Luminița nu-i. E dusă-n Spania la cules de căpșuni. Iar noi nu reușim să ne trezim încă din beția speranței. Din sindromul ”asta e” și din tulpina sa mai mare și mai urîtă, virusul letal ”lasă că-i bine așa, se putea și mai rău”. E bine pe dracu. Mai rău nu se poate. Suntem proști. Ați uitat cine este primul gospodar al țării?

Doi. Noi nu ne mai revenim niciodată. Mă așteptam ca-n primele zile ale lui 2010 să fie coadă la granițe. Să plece rumânii fugind ca de aia cu coasa, că doar ăsta era curentul ”în caz că iese iarăși Chiorul”.

Trei. Nici eu n-am plecat. Dar de plecat tot plec. AMR-ul nu vi-l pot divulga din motive de superstiție.

Patru. Ați pierdut cîteva clipe din timpul vostru citind aceste rînduri. Pe care le veți da uitării peste cîteva zeci de minute. Dar care fără să știți voi, inconștientul vostru le-a înregistrat. Și uite-așa, eu voi fi acolo, în mințile voastre, prin cuvintele mele, și vă voi repeta isteric, meschin, cînd șoptind, cînd urlînd: ”Sunteți proști! Suntem proști!… Sunteți proști! Suntem proști!… Sunteți proști! Suntem proști!”.

Un fel de post scriptum: Băsescu este primul gospodar al țării. Iar pe adjunctul său îl cheamă Boc. În caz c-ați uitat.

Responses

  1. La mine AMR-ul a ajuns la 30, sau chiar mai putin.:D

    Si ai dreptate. Sunt o groaza de romani care se plang si se vaita si fac pe victimele, insa nu ar misca un deget sa schimbe ceva in viata lor macar, sa nu mai vorbesc de societatea in care traiesc.

  2. Tinere,eu cred ca „flacara violet” nu mai are efect la tine ai fost atacat energetic pina aseara acum vad ca incepi sa vezi totul in roz.Romani care nu se inghesuie sa plece si ei cred ca va fi bine si doar criza mondiala e de vina ,nu guvernul (care guverneaza sub atenta monitorizara a lui Zeus si Vajitor )SINT ATACATI ENERGETIC.

  3. Nu pisico. Pur şi simplu de cînd am făcut 25 de ani, văd altfel lucrurile. 🙂

  4. Bogdan,
    succes maxim!

  5. Eu sînt proastă pentru că:
    .. mă gîndesc că aici, unde cunosc limba şi ştiu ,în toate variantele, la ce mă pot aştepta- fie că mă duc să plătesc taxe, să caut de lucru, să cumpăr pantofi, la doctor sau să cer aleşilor să-şi respecte promisiunile din campanie-, sînt ferită de surprize!
    ..şi mai sper încă…doar n-o fi Boc şi Băse şi şleahta nemuritori!?
    ..aş pleca, doar dacă aş putea să-mi las loc de întors,în caz că nu găsesc ce sper, pentru că niciunde nu umblă cîinii cu covrigi..
    Ce-aş face în alt colţ de lume despre care nu ştiu mai nimic decît din pliante turistice sau reportaje de pe descopery? Cred că aş fi învinsă dacă aş găsi şi acolo inerţie şi indiferenţă, şi m-aş lovi şi de vreo formă de manifestare xenofobă din cauza vreunui românaş ”îndemînatic” care ne etichetează toată naţia! 😦

  6. E bine să fim proşti, căci prostul are mintea dezgheţată 😉

  7. Star,
    sau odihnită. 😀

  8. @ maman intr-adevar nici in alta parte nu umbla cainii cu covrigi in coada, da umbla cu bun simt. adica sa fim seriosi, exportam tineri promitatori pe banda rulanta pentru ca in tara asta nenorocita nu te apreciaza nici naiba daca tactu nu e cineva. are dreptate ionutu, suntem 22(minus aia care ne conduc) de milioane de prosti care stam gura casca la cum duc domnii conducatori tara de rapa. noi inca ii asteptam pe americani ca si in ’45.

  9. @Maman. Nici nu puteai spune mai pe sufletul meu. Mi-a placut!
    @ Ionutu. Tu, si alti cativa, stii foarte bine ca eu nu am plecat de mult din tara. Sa tot fie vreun an. Mi-e dor sa imi vorbesc limba, sa stiu unde gasesc paine la miezul noptii, sa stiu ca pot chema un taxi in mijlocul noptii. Mi-a dor sa ma simt acasa. Pentru ca, odata plecat, lasi in urma tot, indiferent cat te straduiesti sa intretii prietenii sau relatii, Maria Sa, Timpul, le sterge pe toate. Pentru ca, odata plecat, nu mai esti ‘acasa’ nici in tara, nici unde pleci. Esti intre.
    Oricum alegerea iti apartine si o vei face indiferent ce iti vor spune ceilalti. Iti doresc sa reusesti tot ce ti-ai propus, din tot sufletul! Dar eu de abia astept sa ma intorc. Been there, done that, mi-a ajuns 🙂 .

  10. LE: si, da, eu sunt proasta!!! Bine zici ;))

  11. Am notat. O să țin minte cuvintele tale. 😉

  12. eu zic sa te enervezi vreme de un pachet de tutun, dupa care sa te gandesti la planurile tale pe care vrei sa le pui in practica si sa incerci sa vezi si partea frumoasa a lucrurilor. ca altfel o sa ajungi un mos ridat, cu hemoroizi, al carui scop zilnic e de a-i injura pe ei… 😀
    si ca tot vine luna mai (si poate soarele :P), iesim la un blogmeet in aer in weekendul 7-9? 🙂

  13. Clau,
    de ce nu? 😉


Lasă un răspuns

Categorii

