Publicat de: ionutu | Ianuarie 24, 2010

Sportpentrucocalari.ro

Cînd au început să apară televiziunile românești precum ciupercile după ploaie, m-am bucurat sătul de atîtea televiziuni ungurești, macaronare și nemțești, pentru care plăteam practic cablul.

Am avut însă îndoieli cu privire la acest fapt. Mă gîndeam că fiind atît de multe, vor exista problemele tipice randamentului cantitate/calitate. Televiziunea de nișă este la mare căutare în acest moment. Avem televiziuni de știri și talkșou, televiziuni sportive, televiziuni pentru maneliști, televiziuni pentru Băsescu, televiziuni generaliste, și, peste toate, OTV-ul.

Cum în toate televiziunile lucrează doar profesioniști, astfel de materiale sunt la mare căutare în rîndurile bizonilor maneliști:

sursa: http://www.kombat.ro

Curat murdar, domnii mei. Puteți să nu fiți de acord cu mine? Nu-l știam pe Fachir, dar de Oncescu am mai auzit. Cum nu fac parte din targetul de public al celor de la sportpentrucocalari.ro, nu pot decît să sper că Oncescu i-a rupt mîna Fachirului după care l-a bătut la fund cu ea.

Oricum Fachirul nu simte durerea.

Responses

  1. Atat ii duce capul, atata fac.

  2. Trebuie să recunoști că Fachirul te-a impresionat cel puțin la fel de mult ca pe mine. 😀

  3. Eu raman la patinaj artistic ;))

  4. Este clar…vreo 3 milenii de acum incolo, orice se intampla in tara asta e din cauza, sau multumita flacarii violet :)).

  5. Eu observ că tu ai răbdare omule. M-a impresionat Fachirul, în contextul în care ar trebui să înghită focul cu metanul din partea cu care îl urmăresc eu:)

  6. Cred că au trecut vreo 4 luni de cînd n-am mai urmărit o emisiune sau vreo ştire sportivă pe canalele fetide de sport punct floc. Şi ce bine e! 😀

    Pentru că mie îmi pasă de sport. Poate prea mult! Parcă aşa suna vrăjeala aia scornită de gesepe.

  7. sa nu uitam de elementul „oaaa, tateee” al stirilor din sport. daca le observ eu, inseamna ca le observa toata lumea :))

    eurosport rulz. 😀

  8. to all,
    adevărat grăieşte sora noastră Luana: eurosport rulz!

  9. Imi place, incepi sa devi si tu comercial …

  10. Niste „babuini” care:
    1.se „umfla” cu steroizi,
    2.gandesc cu capul ala mai mic,foarte slab dezvoltat (de la steroizi)
    3.vor sa o depaseasca pe Elodia in notorietate


Lasă un răspuns

Categorii

