Publicat de: ionutu | Ianuarie 25, 2010

PA-ul meu: La omul sarac nici boii nu trag

Pentru că Marius, Daniel şi Zamo, sper că n-am uitat pe careva.. uite că-l uitasem pe Mikael, îşi încearcă norocul la concursul de Proză Arhiscurtă de pe trilema, mi-am zis că n-ar fi rău să particip şi eu cu un textuleţ. Habar n-am care sunt premiile, pentru că mi-a fost prea lene să citesc regulamentul, mulţumindu-mă să fîşăresc condiţiile de participare, şi acelea pe diagonală, săracele. Am aflat „decît” că sunt în termen. Acum trebuie să scriu un text profund şi al dracului de bun (ca să cîştig concursul, evident) rezumîndu-mă la doar cca. 500 de semne. Iaca, îi dau bice:

Trucuşor îşi tîrşîia ciubotele grele moştenite de la frati-su gîndindu-se la ce avea de făcut. Marţolica îşi legăna agale burta imensă, în care se cocea ca-ntr-un cuptor o nouă viaţă, ce avea să schimbe şi viaţa băiatului. Bătrînul avea să vîndă viţelul la toamnă, ca să plătească şcoala băiatului. Trucuşor mîngîie vaca cea blîndă şi-i dete un măr ionatan cules de pe jos, nu înainte de a-l şterge de flanea.

Claxon, bubuitură, sînge.

Şcoala urma să-l mai aştepte. Măcar el scăpase nevătămat.

Particip la Concursul de Proză Arhiscurtă organizat de Trilema.

Baftă mie! Şi băieţilor enumeraţi mai sus.

PS: n-am numărat semnele, da’ ochiometric am conchis că mă încadrez în 500.

Responses

  1. Cred ca o sa particip si eu la concursul asta. Mi se pare interesant pentru creatie, nu neaparat pentru premii

  2. Arhiscurt şi arhibun ! Nu am citit altele şi nici nu vreau să compar, mă concentrez pe tine cu pumnii strînşi!
    Baftă , Ionuţu, şi nu uita şi de Don Farfui ( şi gaşca), aştept continuare( fără limită de semne. 🙂

  3. Bre, da` sadic mai eşti. Săraca Manţolica!

  4. Bogdan,
    e antrenant. 😉

  5. Maman,
    don Farfui intră la altă categorie. De fapt, lui don Farfui nu i se poate găsi vreodată o categorie. El este acest Chuck Norris al literaturii new-media. 😀

    Mulţumesc pentru susţinere!

  6. Alpha,
    No animals were harmed during the writing of this post.

  7. 703. Mult prea multe. Mai taie.

  8. Acu’ e mai bine? 😉

  9. 492. Prea putin acum 😀

  10. Mircea,
    eu îl las boalii’ aşa. Cine ştie ce SF îmi iese dacă mă apuc iar de modificat. 😀

  11. Pai tocmai asta-i scopu’ 😀

  12. link exchange?

  13. Da` trilemele trebuie rezolvate (ca dilemele ) ? :))

  14. Nu știu. Întreabă-l pe Mircea. El e omul cu trilemele.

  15. Dreacu,
    ntzzz. Pentru că nu știi să ceri frumos. Caz în care ar fi trebuit să folosești pagina de contact.

  16. Bafta, Ionut!

  17. Bun PA. Sadic, dar e bun. Baftă!

  18. Marius,
    mulţam’. Baftă şi ţie! 😉

  19. bafta, frate!
    si la mine au fo probleme cu numaratoare. foloseste WLW word count – e standard, cica (vezi comparatii in „de veghe in lan(t)ul de alimentare”


Lasă un răspuns

Categorii

