Publicat de: ionutu | Ianuarie 26, 2010

..pentru un exorcist apasati tasta #..

De o vreme încoace am început să constat cu stupoare că organismul meu tinde să-mi facă nişte fiţe mai ceva ca fiţele unei domnişoare de familie bună. Organismul meu cere. Iar eu trebuie să-i dau. Pentru că organismul, oameni buni, este întocmai precum un copil mic şi răsfăţat. Şi dacă nu-i dai, păţeşti ca-n fabula aceea cu căcatul şef. Nu am s-o expun acum şi aici, cu siguranţă o ştiţi, fiind vorba de un viral ce a circulat mult pe mailurile voastre sub formă de pps.

Bunăoară, organismul meu cere să-l servesc precum un paşă, cu bere NA. Drept răsplată, organismul meu se îmbată mai greu de la berea fără alcool. Şi nici nu-mi provoacă neplăcutele efecte secundare ale consumului de berulă cu alcool: arsuri, dureri de cap, greaţă, cap greu. Însă prăpăditul naibii, v-am spus că-i ca un plod răsfăţat, habar n-are că berea fără alcool este mai scumpă decît cea cu alcool, fapt ce-mi provoacă serioase găuri în buzunar, atunci cînd se întîmplă să socializez în unităţi alimentare specifice şi care servesc băuturi drumeţilor pribegiţi întrînsele din motive de ger, sau pur şi simplu, voie bună.

Alt capriciu tomnatec al organismului meu este laptele. Cît mai mult, cît mai des, în combinaţie cu orice. Înainte nu prea beam lapte. Ciudat este însă că o dată cu pofta pentru lapte, organismului i s-a trezit şi pofta pentru brînză. Dacă lapte nu prea beam, ei bine, cu brînza chiar nu aveam niciodată întîlniri gastronomice. Acum aş mînca şi brînză cu brînză, brînză sărată, brînză dulce, brînză de oaie, brînză de vacă (deşi corect zic unii brînză de vaci, pentru că o bucată de telemea poate clar a conţine lapte de la mai multe vaci, de unde rezultă că e corect să spunem şi brînză de vaci), brînză de burduf, brînză afumată, şi, camembertul românesc, brînza împachetată la un loc cu un şorici de la o slană într-o bucată de ziar şi uitate cca. 3 săptămîni în geanta unui tractorist, vara. Da, aş mînca chiar şi acest melange împuţit.

Nu mai amintesc de bătălia sîngeroasă dată cînd cu şaorma de la Kebab şi Florian. Treceam zilnic pe acolo chiar dacă nu aveam drum. Îmi făceam, nu era o problemă. Am reuşit să pun capăt şi acestui desfrîu. Şaorma este acum doar o amintire plină de sosuri, piept de pui, cartofi şi ardei iute.

Duminică seara, cînd m-am dus cu scopul bine definit de a-mi achiziţiona papuci de casă de la Kaufland, organismul meu care tind să cred că-i de fapt un demon gurmand care mă posedă malefic, mi-a dat iarăşi lovitura. Am intrat în hypermarket, şi, ca un zombi, am năvălit spre raftul unde ştia „el” că se găseşte untul de arahide Cinderella. Care-i cel mai bun unt de arahide purcesabil în Braşov. I-am făcut şi hatîrul ăsta însă credeţi că demonul mi-a dat pace? Nici vorbă. Fugeam după el ca descreieratul încercînd să nu accidentez naibii vreun innocent bystander aflat în calea bestiei din mine, care nu s-a oprit decît la vitrina cu pescării împuţite, marinate în sosuri picante, ţigăneşti, cu lămîie, etc.

Am reuşit cumva să-l domin cînd am trecut pe lîngă brînzeturi.

Am nevoie de un exorcist pînă nu-i prea tîrziu ca şi cel mai titrat nutriţionist să-mi salveze sufletul.

Responses

  1. Cred că trebuien doi exorcişti. Eu încerc să mă las de fumat şi mănânc ca spartul. Şi de-alea şi de-alalalte. Am ajuns să bag şi vreo 3-4 ciocolate pe zi. Cred că o să-mi dau reset:)

  2. Si eu mananc acelasi peanut butter.
    E si singurul, din pacate.
    Romanii astia nu stiu ce-i bun:(

  3. Marius,
    cînd descoperi cum se dă resetul în cazul humanoizilor, să-mi împărtăşeşti şi mie knowhow-ul. 🙂

  4. Oana,
    înseamnă că ai încercat şi tu peanut butter-ul din Carrefour, Real, şi cel pe care îl găseşti rar prin Hard Discount. 😉

    Cinderrela rules!

  5. Eu am renuntat de mult la exorcizari….momentan mananc branza aproape zilnic, apa beau vreo 3 litri pe zi, ciocolata sau ceva dulce aproape zilnic…si ma crucesc cand vad ca nu ma ingras nici de frica :))…

  6. Pregătesc o surpriză la mine pe blog:)

  7. …hai că te demonizezi prea tare Ionuţ!! Păi ce-ai vrea domnule, pe frigurile astea?? ..să bei ceai cu lămîie şi să rozi frunze de salată??

  8. maman,
    nu mă demonizez eu suficient pe cît sunt de posedat. 😀

  9. Marius,
    văzut, răspuns, mulțumit.

  10. Todo,
    eu mă îngraș doar dacă mă uit la pîine. Dacă mai văd și-un salam e clar: mă costă 50 de ture cu bița. 😀

  11. mai ionut, te inteleg perfect ,deoarece la fel am observat si eu la mine(la al meu organism).Sa iti dau un exemplu:in ale mele ” tinereti” nu mancam o multime de chestii,iar acum acele chestii mi se par cele mai delicioase……sa fii intrat si in al meu organism „un demon” ?sau poate pur si simplu am intrat si noi in randul oamenilor normali sau de ce nu mai putin normali(ca asta cu normalitatea este o chestiune ce tine de ambiguitate…..)
    toate cele bune pt blog-ul tau….1+1=3 😉

  12. Iulia,
    dacă ai nevoie de exorcist, să-mi spui. Mergem împreună. 😉


Lasă un răspuns

Categorii

