Publicat de: ionutu | Ianuarie 27, 2010

Primar PD-L dupa gratii. Ha, ha, ha!

Ce ne facem domnu’ tată, brașovean, primar? Fratele portocaliu Mircea Gutău, probabil tată, oltean, primar, și el la rîndul său, e într-o situație cam maro. Va ajunge – mvai.. nu-mi vine să creeeed!.. – după gratii pentru că lacom și puhav, cum sunteți cam toți ăștia din Armia Sfîntă a Marinarului, altfel oameni corecți și buni gospodari, a încasat 20.000 de coco pentru o autorizație de construire. Găsiți mai multe informații aici.

La cum se aude că dați cu pumnii în masă pe la București, și la ce reputație de soi aveți, de nu vă spală nici 20.000 de ode făcute de oligofrenii de labeunutv, eu v-aș sfătui să vă cam dați la fund o vreme. Să nu luați cumva nana la fund ca Mircică de la Vîlcea dacă enervați pe cine nu trebuie. Nu de alta, dar să nu-i vitregiți pe bieții papagali (ăia enervant și riscant de puțini care v-au reales primar) de ”binefacerile” cu care i-ați obișnuit.

Da domnule, știu și eu că iarna nu-i ca vara și că vă place să folosiți cuvintele ”desigur” și ”marotă” atunci cînd vă străduiți să mimați inteligența.

Responses

  1. Una calda, una rece. Dupa ce m-am „balonat” pentru premiul acordat de matalutza, acum o dai iar in politichie, evident fiind PD-List razi diabolic.
    „Fura careva ? Fura, fura si primarul ” spun oltenii 🙂

  2. Mise,
    eu nu sunt pedelist. Sau cel puțin nu am înțeles prima parte a comentariului tău. Deci? 🙂

  3. Are dreptate Miserupista : fură toţi!.. şi primaru’ şi vicele ! 🙂 Da’ mult dură procesul, frate..din 2006?!..mai să creadă că scapă basma curată!
    Se zvîrcolesc ”desigur” şi ”marota” în somn, dar dacă elimină putregaiul de Vîlcea din partid o să fie iar oameni corecţi şi buni gospodari…
    Mai adă de-astea, Ionuţu, dar mai de aproape, de sub Tîmpa! 😀

  4. Dacă se întîmplă şi pe sub Tîmpă, nu am cum să scap asemenea subiecte. 🙂

  5. Singura intrebare e: pe cina a calcat pe bombeu sau, poate, „cu cat mai putin decat ar fi trebuit?”

  6. Mă tem că dacă ciripeşte îl găsim spînzurat cu nojiţele de la opinici.

  7. Nu, bre, `nea primaru` e PD-List, de asta te-ai „fericit”

  8. Mise,
    să nu fiu înţeles greşit. Nu mă bucur de năcazu’ altuia. Dar simt o satisfacţie enormă cînd mai pică vreun „gospodar” din ăsta. Dacă mai e şi pedelist, atunci satisfacţia e orgasmică.

  9. Sperăm să nu rămână un caz singular în PD-L!…

  10. Tinere ” Alba ca Portocala brasoveana „nu ai sa o vezi dupa gratii . Rimnicul Vilcea nu e Brasovul (Poiana Brasov) si nici cei 7 ???( fara numar) pitici portocali brasoveni.Ai sa ii vezi in schimp pe listele electorale 2012 si binenteles ca vor cistiga ” cu ajutorul diasporei….hi hi hi ) TARE HOATA SI INFORMATA ESTE ACEASTA DIASPORA SI ATACATA DE FLACARA PORTOCALIE CARE ESTE ACTIVA IN FIECARE ZI.
    P.S. parca te vad in diaspora cu stampila in mina si pui votul pe portocala….prieteni stiu de ce…..

  11. Vania,
    mai devreme sau mai tîrziu..

  12. Pisica,
    nu cred. 🙂

  13. Asta punctasem si eu.Nu te-am inteles gresit din moment ce ai confirmat exact ce afirmasem.
    P.S. (fara nici o legatura) : esti si microbist ?(Miserupista cauta nod in papura) 🙂

  14. Da. Sunt ultras stelist. 😀

    Acum serios vorbind, dacă îmi place să mai joc cîte-o miuţă cu băieţii în curtea şcolii, dar în rest nu prea ma uit la meciuri televizate, se mai cheamă că aş putea fi microbist?

  15. Presimt ca acest caz o sa dispara in ceata …
    Au scapat altii ,care nu erau la putere. Era prea increzator acel primar,ca sa am macar impresia ca o sa pateasca ceva.
    Cazul e doar praf in ochi. Subiect de stiri si dezbateri . (punct)

  16. …şi eu m-am lămurit. După el a apărut Geoană, dat în vileag de ANI. Înşiruirea nu e întîmplătoare, trebuia arătată dreptatea ocîrmuirii care nu face diferenţe: jos corupţia!
    ..încă un os aruncat votanţilor care au început simtă că anticomunismu’ şi hăhăiala din campania prezidenţială nu ţine de foame, locuri de muncă, salarii, pensii, educaţie, sănătate…măcar până dau urzicile!

  17. ionut, modifică, te rog ”pănă”!.. merci

  18. Maman,
    modificat! 😉


Lasă un răspuns

Categorii

