Publicat de: ionutu | Ianuarie 27, 2010

V-am cam premiat.

1. Marele premiu – Cetățeanul Popescu
2. Cel mai bun blogger dintre scriitori – președintele Vania
3. Cel mai bun scriitor dintre bloggeri – cățelul Alpha
4. Blogul cu cel mai mult umor – Iuda
5. Cel mai bun critic literar – cățelul Alpha
6. Cel mai bun cititor – premiul se împarte între maman, Dora, Pisica Neagră și Miserupista(vorbesc evident despre cititorii mei)
7. Cel mai bun blogger dintre politicieni – Elena Udrea
8. Cel mai bun politician dintre bloggeri – Andrei Moga
9. Cel mai informat blogger – Ioșka Buble
10. Cel mai simpatic blogger/bloggeriţă – Bogdan/Luana
11. Cel mai gustos blog – Adi Hădean, desigur
12. Cel mai bun blog al unui ziarist – pseudonimul lui Ola
13. Cel mai bun blog anti-băsist – Dan, categoric
14. Cel mai fericit blogger – în mod cert, Fishilică
15. Blog de criză sau blogger crizat – Radu
16. Cel mai artistic blog – Innuenda
17. Cel mai bizar blog – LOL, Lumina Sfîntă
18. Cel mai bun traducător din română în română (pe baza unui test la care poate participa oricine, blogger sau nu) – Nea Costache
19. Cel mai bun comentator politic – rabinul
20. Cel mai bun blog de discuţii/dezbateri – good old dono
21. Premiul Voltaire (Să ne cultivăm grădina) – Monica
22. Cel mai cunoscut dintre bloggeri – Ion Iliescu, let’s face it
23. Cel mai bun blogroll – Oama din Istria
24. Cel mai bun blog de sport – Răvan Ionuț Dobrică
25. Cel mai schimbător blog – toader, întotdeauna cu ”t” mic
26. Cel mai luptător dintre bloguri – no bine, nobina
27. Cel mai bun blog de modă şi/sau vintage – Andreea
28. Cel mai activ blogger – groapa, evident
29. Cel mai prost blog – neK, ”prieteni ști-u de ce”
30. Cel mai bun pamfletar dintre bloggeri – Julius
31. Premiul „Pixelul albastru şi flacăra violetă” – E.T., a simțit pe pielea lui blestemul flăcării violet
32. Premiul de popularitate – Darius Glad Bîja Groza
33. Cel mai sportiv blogger – Eftimie
34. Cel mai bun fotograf – Dacian Groza

Mi se trage de la Marius. Căruia i se trage de la Flavius. Viralul a plecat de aici. Acum blestemul a ajuns și pe capetele voastre. Premiați vă rog.

UPDATE:
35. Cel mai mare număr de veveriţe dintr-un blog – Cristina & The Chipmunks 🙂

Responses

  1. ooo, bravo, mie, cititoru!!!
    ..şi bravo, Ţie, Scriitorule de blog, că ale tale îs posturile ceeeeee măăăă atraaag să mai viuuuu!! 😀

  2. Reveniți vă rog. Reveniți. 😀

  3. Categoria la care m-ai încadrat mă onorează şi-mi dă inspiraţie pe viitor deşi sunt şi alte bloguri anti-băse mult mai acide decât al meu 🙂
    Îţi mulţumesc. 🙂

  4. Mulţumesc pentru nominalizare!

  5. Dane,
    da, or fi mai multe, dar n-are niciunul „je ne sais quoi”-ul tău. 😉

  6. Vania,
    a fost onoarea mea.

  7. Atenţie. Ultimele două le-am inventat eu. My mistake. Am dat nişte update la mine pe blog:)

  8. Adică, atenţie domnule Gâdea, atenţie!
    🙂

  9. Marius,
    nu cred că se supără nimeni. Abia ce sunt mai multe premii de acordat. 😀

  10. Cel mai bun scriitor dintre blogări? Cum spusăşi? No, acu` stai să-mi revin. Jap, jap, do`o palme!

    E faină treaba asta cu premiile. O s-o fac cu mare plăcere. Dar cel mai bun scriitor? Pe bune?

    Foarte mulţumesc 😀

  11. Alpha,
    nu fii modest. Chiar ai cu ce, domnule!

  12. Iti multumesc din suflet pentru nominalizare. Ma simt onorat. Cel mai bun politician dintre bloggeri? Sper sa nu se supere cei care sunt mult mai activi pe blog si in viata politica. ( ex: purtatorul cuvant PSD). Leapsa asta se ia?
    Iti multumesc din nou Ionut.

  13. Andrei,
    se ia mai ceva ca lepra. 😀

    E un fel de „obligatea”. 😉

  14. Lipseşte omu’ cu leptopu bre!

  15. Ionuţu,
    Aşa am crezut şi eu… Atenţie şi la juriu să nu fi pus pe vreunu că nu e voie:))

  16. Nu cred că am pus vreun jurat. Nu cred că am să cîştig eu ceva la concursu’ lui peşte. Mi-a făcut mai multă plăcere să împart premiile. 🙂

  17. STAR,
    nici nu mi-am dat seama. 😀

  18. tinere STOP multumesc pentru premiu STOP trimite urgent STOP prin dhl STOP 1/4 din diploma Stop.

  19. Da’ ai avut un stoc impresionant de premii 🙂 In mod special mi-a placut premiul pentru Fishilica, cu toate ca dezamagirea lui va fi mare, la finalul experimentului…

  20. Pisică,
    se face. 🙂

  21. Parcă Fishilică ăsta rimează cu Zosolică.
    Ionuţu, da` cu Udrea ce-ai avut?

  22. Neamţule,
    nu era alt blogăr la care să mă gîndesc pentru categoria respectivă. Plus că Fishilică este blogărul momentului, chiar aşa, de pe ultimul loc. Să vedem pe ce loc se va trezi mîine.

    Stocul de premii era stas, aşa l-am preluat de la Marius. 🙂

  23. Alpha,
    nu aveam voie Năstase. Cică e-n juriul Blog de blog. De Voiculescu nici acum nu sunt convins că-şi scrie el articolele. Varujan nu intră pentru că puţini ştiu de blogul lui. Crin n-are blog. Are site. Iliescu intra de departe la categoria unde l-am şi nominalizat.

    Rămînea doar Nuţi. Mă mai uit din cînd în cînd pe blogul lui dînsa. Ştiu, sunt masochist.

  24. Păi ce importă că Varujan nu are blogul cunoscut. Scrie mai bine decît orice politician cunoscut din zilele noastre. Ultima lui carte este cu adevărat GREA. Iar Udrea cred că nu scrie cu mînuţa ei pe bloguşor.

  25. Ionutule, multumesc, nu ma asteptam sa primesc un premiu (oricare ar fi el) :), voi trece chiar peste faptul ca se imparte …mi-ai gadilat sufletelul(Miserupista se gudura ca o pisica epileptica)

  26. Alpha,
    rămîne Nuţi. Chiar dacă Varujan scrie mai bine, şi ştiu că o face. Trebuie să înţelegi caracterul caterincos al acestei nominalizări. De fapt este singura nominalizare din cele 34 la care mi-am permis să aleg la caterincă. 😀

  27. Miserupisto,
    acum rogu-te să-ţi revii la forma iniţială. Am nevoie de cetitori care să-mi deie cu bobîrnacul în meclă. Eu asta apreciez la dumneata. 😉

  28. So eu si luana are the cute one’s huh?
    asa, fa reclama, sa vaza fetele ca sunt dragut, poate poate o gasi si eu una sa imi calce camasile:))

  29. Bogdane,
    tatuajul ăla al tău din celălalt Gravatar, cu siguranță frînge inimi. 🙂

  30. […] şi eu cu unul în raniţă. Şi fiincă a fost pe gratis, l-am luat. Doar ce era să fac? Apoi mi-a tras şi Ionuţu încă două statuete în moalele capului. Şi am fost extrem de măgulit. Treaba […]

  31. Ionut, ai sarit blogul cu cele mai multe veverite. Se poate?! 😉

  32. Se rezolvă. 😉

    uită-te la update.

  33. O sa le spun ca au fost premiate! 🙂 YooHooHooo!
    Pe bune, Ionut, veveritele merita!

  34. […] casei) si datorita caruia pot ramane, dusa de veverite (dar si de cererea mea speciala ) pe locul 35 in topul lui Ionut. (Schimbare brusca de perspectiva) Ultima poza e si ultima figura pe care o face […]

  35. […] 11, 2010 de moni Ionutu m-a premiat. …sunt sigura ca nu merit acest lucru… Dar e un gest frumos…Si titulatura […]

  36. Multumesc multumesc, cu o usoara intarziere 😦 Am o vaga banuiala ca mi se trage de la intalnitul fata in fata, ca mi s-a zis ca de pe blog as fi o cucoana cu batzul in fund :))

    PS mi-a placut asta cu fishilica ;))

  37. Luana,
    cu plăcere. 😉

  38. Social comments and analytics for this post…

    This post was mentioned on Twitter by ionutupunctro: V-am cam premiat. http://bit.ly/bmq9lp


Lasă un răspuns

Categorii

