Publicat de: ionutu | Ianuarie 28, 2010

Rîdeţi sau nu, iar am schimbat tema.

Mi-am schimbat tema blogului. Din nou. Cred că e deja a zecea temă schimbată de cînd mi-am făcut blog, cam a treia de cînd sunt pe ionutu.ro. Şi am impresia că n-o să mă opresc aici. Poate că atît Marius cît şi Alpha ar fi trebuit să mă nominalizeze la categoria Cel mai schimbător blog.

Simţeam că tema anterioară, Bueno de la woo themes nu mă mai satisface. Mai ales pentru că fontul folosit pentru titlurile postărilor nu suporta diacritice. Iar mie îmi place să folosesc diacriticele. Încercaţi să citiţi cum se aude un text fără diacritice. Sună aproape oligofren.

Există o singură modalitate de a mă opri şi vindeca de acest obicei obsesiv-compulsiv deja. Cineva trebuie să se ofere să-mi producă în schimbul recunoştinţei mele veşnice dublate de recunoştinţa cetitorilor mei mereu bulversaţi de schimbările efectuate de mine cu bună ştiinţă, o temă customizată, unicat, pentru mine. Idei, se oferă careva, aud?

[ad#Google Adsense-3]

Responses

  1. Enervantă poza din dreapta sus… parcă ar fi teleecranul cu fața big-brother-ului din 1984-le lui Orwell!

  2. Mie-mi place tema asta! O zi frumoasa!

  3. Dora,
    Big Brother se scrie întotdeauna, dar absolut întotdeauna, cu majuscule. Clar? Pe blogul meu e logic ca eu să fiu Big Brother. 😀

  4. Nea Costache,
    şi mie îmi place. Mi-a fost greu să mă decid la ea. Te-am nominalizat şi eu la Blog de blog. 😉

  5. profit de ocazie să le spun comentatorilor tăi că această temă nu va rezista nici măcar până la primul fir de iarbă 😛 părerea mea…

  6. Clau,
    te prinzi într-un pariu? Miza este un tort. 😀

  7. Lasă tema, ok, e faină…da’ nu te bagi şi tu la o acţiune ?
    Ce dracu…am pretenţii de la tine 🙂

  8. 1+1=3 Lumea habar n-are. Mai misto era aia cu „ma uit privind”… sau te confund? parca la tine o vazusem

  9. Te uiţi privind.

    Mi-ai dat o idee. Mulţam’ fain.

  10. Dane,
    preiau, preiau. 😉

  11. Ah, ce bine ca ai schimbat-o.
    Nu o data am vrut sa-ti zic ca se incarca foaaaarte greu tema veche.
    E nice asta:D

  12. Dacă o schimbai ieri sigur îţi dădeam ţie premiul. Aşa, poate anul viitor 😛

  13. Ăsta e ok( primul era mai războinic, verde-legionar), dar se poate schimba pînă dă firu ierbii pentru că e unul din lucrurile pe care le poţi schimba…
    Dar dacă te-a provocat Claudia şi ţine pariul, mănînci tort, hi-hi! 😀

  14. Păi o să. Lucică face torturi bune, cum să dau eu cu piciorul la aşa miză? 😀

  15. Cred ca ma bag si eu la pariul ala odata cu Clau daca e ok si cu ea. Macar schimba headeru ala 🙂 in ceva mai … http://img189.imageshack.us/img189/3949/ionutu.jpg
    Pana atunci hai sa fie binecuvantata tema 🙂

  16. Radule,
    frumos, mulțam’ fain de imagine, dar nu pot s-o pun. Lucrez acum la o imagine mai interesantă de pus în ramă. 😉

  17. Pai iti dau aia in ce format vrei tu si o pui 🙂 sau modificam tema… oricum mai bine decat rama aia 😛

  18. Radu,
    o putem modifica? Dau o bere pentru un header personalizat, o coloană în plus (îmi plac temele cu 3 coloane) tot pe dreapta, și… tradusă în partea de interfață cu cititorii (adică la comentarii) . 😉

  19. Putem modifica orice 🙂
    Da un mail si luam discutia de acolo …


Lasă un răspuns

Categorii

