Publicat de: ionutu | Ianuarie 29, 2010

Mi-am găsit vărul non-ghiaur

Motto: sometimes when I’m alone I google myself.

Fraţilor, mi-am găsit vărul. Cred că-i turc, sau dacă nu, e din zona celor care scriu de la dreapta la stînga. Am încercat şi eu odată aflat sub influenţe bahice. Şi mi-a ieşit. Tipul e cîntăreţ şi-l cheamă Adham. Luaţi de vedeţi şi voi cum cîntă menestrelul ienicer:

Acum ştiu de unde în codul meu genetic stă scris să fiu mîndru purtător de păr pe piept. De apreciat că omul a ales să nu-şi photoshop-eze şi mîndreaţa de podoabă capilară de sub muşchiul sternocleidomastoidian. Nici eu n-aş renunţa la ea nici măcar sub formă digitală.

Acum ştiu sigur că dacă aş vizita US&A aş avea ceva petrecanie la aeroport.. 😀

Responses

  1. frumos var de ce nu ii faci o vizita?:D

  2. Stiu ca nu prea am interactionat pana acum, dar ti-am dat o leapsa http://reinvented.ro/leapsa/bucuresti-iarna/ . Am zis sa-i las un pic sa respire pe Alphadog si pe Luana, brasovenii mei preferati.
    Asta in caz ca raspunzi la lepse, altfel nu-i bai.

  3. Dupa scrisul de ‘dedesupt’ as zice ca-i arab, si dupa cuvinte, as zice la fel :P. Oricum, melodia e foarte frumoasa. As vrea totusi sa inteleg ce zice. Il intrebi tu? Acum ca v-ati regasit ;))

  4. […] This post was mentioned on Twitter by Andrei Manea, Ionut Seliman. Ionut Seliman said: Mi-am găsit vărul non-ghiaur http://bit.ly/90EQhZ via @AddToAny […]

  5. Ce sange ai in tine, bre ! Piz dai seama ?!

  6. Mise,
    الجير والجير يست مزحة

  7. Buna, buna asta, si eu te ador !

  8. Mise,
    google translate ăsta îmi face figuri. Eu am scris una şi el îmi traduce alta. Oricum, era de bine. 🙂

  9. Ha ha tare tare…
    iti sunt datoare cu niste multumiri, o sa le gasesti sper eu cat mai repede la mine pe blog ;)) (inca il sterg de praf…)

  10. Moni,
    bine, aştept! 🙂


Lasă un răspuns

Categorii

