Publicat de: ionutu | Februarie 8, 2010

Casting blogosferic.

Întotdeauna am avut convingerea că ideile geniale plutesc în aer. În dimineaţa asta, acest concept mi s-a confirmat în momentul în care am intrat la Rabin să văd ce-a mai scris. Şi vine Mordechaiu’ cu ideea de a face un film despre blogării din .ro şi-mi trînteşte o listoacă de casting cu actori de la ei (US & A) şi actori de la noi, pentru blogări precum Cabral, Arhi, Chinezu sau Vlad Petreanu.

Cum şi mie îmi venise o idee similară undeva prin toamna anului trecut (Pisica Neagră poate confirma asta, i-am destăinuit pe messenger planul meu diabolic), am acum prilejul să-i dau viaţă, mai ales că Rabi a dat dezlegare, botezînd cu titlu de leapşă acest articol.

Ca să nu mai pierd vremea în alte explicaţii, iacă-tă şi castingul meu pentru blogări cunoscuţi şi mai puţin cunoscuţi:

Eftimie, pentru că tot s-a apucat să tragă de fiare şi pentru asemănarea izbitoare dintre cei doi, am decis să-l cooptez pe vampirul Eric din True Blood, adică dl. Alexander Skarsgard

Arhi, clar Danny de Vito, mie mi se pare că seamănă..

Flavius, ar merge bine un Edward Norton

dono, lui dono i-am mai spus odată că seamănă cu Edward Norton cînd îşi lasă cioc

cetăţeanul Popescu, ar fi jucat impecabil de nimeni altul decît colonelul Landa al lui Tarantino, aka Christoph Waltz

– pentru Karla aş alege-o pe Penelope Cruz, doar pentru că din ignoranţă cinefilă nu cunosc vreo actriţă franţuzoaică mai potrivită

Alphadog, fără urmă de îndoială ar fi bine întruchipat de unul dintre ai noştri, de Mihai Călin

Vania, mă gîndeam la maestrul Mircea Albulescu

Groparu, cred că s-ar descurca bine şi jucîndu-se pe sine însuşi, deci himself

Darius Groza, idem Groparu

zoso, pentru asemănarea fizică, Joel Moore

Ciutacu, nimeni altul decît James Woods

– pentru Badea l-am ales pe Jean Claude Van Damme. Alte explicaţii ar fi de prisos. Ambii le au cu şpagatu’ pe două scaune. Deşi cred că dacă s-ar încorda, lui Badea i-ar ieşi chiar şi pe 4 scaune.

Cam atît. Întocmai ca Rabi, închei şi eu. Leapşa merge la cine o vrea. 🙂

Responses

  1. Totusi, parca zoso arata mai bine decat joel moore:P

    Interesanta idee.

  2. dacă zici tu.. 🙂

  3. […] This post was mentioned on Twitter by Andrei Manea, Ionut Seliman. Ionut Seliman said: Casting blogosferic. http://www.ionutu.ro/2010/02/08/casting-blogosferic/ […]

  4. Social comments and analytics for this post…

    This post was mentioned on Twitter by ionutupunctro: Casting blogosferic. http://www.ionutu.ro/2010/02/08/casting-blogosferic/

  5. Si eu, care ma asteptam sa citesc la alphadog: cainele Beethoven, sau Rex- politist vienez:)))
    M-ai nimerit cu Penelope, imi place enorm vivacitatea actritei… l-am vazut chiar pe Almodovar intr-un interviu spunand ca i-a oferit un rol de femeie terna, bolnava (actrita suferea de un cancer la vremea aia) si ca machiorii nu reuseau sa o „stravezeasca”, sa ii stearga de pe chip cheful de viata:))

  6. Karla,

    bună asta cu Alpha. 😀

    Penelope Cruz e una dintre puţinele actriţe capabile să mă facă să mă uit la orice film în care apare. 🙂

  7. Tinere DA CONFIRM a ta a fos ideea .Urmeaza OSCAR pt politicieni ?????

  8. Ar merge Mircea Albulescu, deşi ar trebui întinerit şi pensat…

  9. Vania,
    moşule, ce tînăr eşti! 🙂 😉

  10. Pisica Neagră,
    urmează ceva și cu politicieni. Stai pe aproape. 😉

    Mulțam’ fain pentru confirmare. 🙂

  11. Ciutacu zicea azi ca l-ar vedea pe Gadea jucand rolul sau ! 🙂

  12. MTV Awardss for bloggers? 😀

  13. Hahaha! Rex – poliţist vienez!!! Eu mă gîndeam la un George Clooney vopsit brunet şi cu vreo 15 ani mai tînăr 😛

  14. Iar aia cu Ciutacu – James Woods e nimerită la marele fix. Nici nu puteai să găseşti un cuplu mai potrivit 🙂

  15. Şi pe Karla ai plasat-o excelent. O Penelope Cruz încadrată de zidurile vechi ale unei cetăţi fermecătoare.

  16. [D][S][N],
    Gîdea în rolul lui Ciutacu? Nu cred că s-ar potrivi. E prea soft Gîdea.. 🙂

  17. Sabin,
    ceva de genu’.. 🙂

  18. Alpha,
    da’ mere’ și Mișu Călin în perioada lui ante-Inimă de țigan. 😉

  19. Vezi că Mişu a făcut şi filme ierotice 😀

  20. Lasa, catzelu’, ca nici cu stapânu’ lui Rex nu mi-e rusine… nu’sh cum il cheama pe actorul acela… Richter! ca pe cutremurolog 🙂

  21. How about un link exchange….from Australia?

  22. Adrian,
    hi mate! 😀

    Primesc, dacă-i taman din Australia, facem. 😀 Cum să te trec?

  23. servus
    merci fain… 🙂
    s-a facut! numa’ sa vad cum ma scot cu tatuaju’ ala 😉

    toate cele bune!

  24. Flavius,
    care tatuaj? Cel din American History X? 🙂


Lasă un răspuns

Categorii

