Publicat de: ionutu | Februarie 15, 2010

Orbea bike. Ocazie unică.

Eu de cînd mă ştiu, nu am cîştigat niciodată nimic. Nu mi-a picat nimic pleaşcă, doar pentru că am trimis un sms, un cod de bare, 3 etichete de Frutti Fresh, sau mai ştiu eu ce.. Povestea cu mine cîştigînd la Arici Pogonici în copilărie, o ştiţi. Pe scurt spus, trebuia să fiu invitat în emisiune dar nu s-a întîmplat aşa, consolîndu-mă cu două napolitane Joe ca premiu pentru participare.

Am un prieten care e mai norocos decît mine. A cîştigat o bicicletă Orbea Ernio, la un concurs organizat de Orange sau ceva de genul. Cum probabil are deja biclă, sau nu ştie să meargă pe biclă, sau nu are un loc unde s-o ţină (e holtei tînăr, încă nu stă la casa lui), sau oricare dintre variantele enumerate, s-a decis că e mai bine pentru el s-o vîndă.

Ca să vă formaţi o idee despre ce producător de biţe e Orbea, vă recomand să studiaţi site-ul orbea.com, eu aşa am făcut, şi am pierdut jumătate de zi pe acolo, cu ocazia asta avînd şi o revelaţie: nici nu-i de mirare că România nu are reprezentanţi de vază în ciclism, o biţă standard pentru o competiţie să zicem…turul Poloniei, costă cam cît un Logan full option.

Biţa arată cam aşa:

Are următoarele specificaţii tehnice:

Cadru: ORBEA RECREO 120 28″

Furcă: ORBEA CROSS HI-TEN

Angrenaj: FCM 151 28X38X48

Headset: 1 1/8 SEMIINTEGRATED

Ghidon: KALLOY 027P RAISED

Pipa: ADJUSTABLE ALU

Manete: SHIMANO STEF 50

Frâne: V-BRAKE ALU BLACK

Sch. spate: SHIMANO ACERA

Sch. faţă: SHIMANO C051

Lanţ: KMC Z50

Roţi: ORBEA DP BLACK

Pinioane: SHIMANO TZ07 14-28 7S

Anvelope: 700×35 CITY BLACK

Pedala: STEEL CAGE

Şa: MATCH LINE MTB

Tija de şa: ORBEA OC I mai multe pe orbea.ro .

Preţul este 1500 lei (adică 15 milioane lei vechi) negociabil. Eu stau prost cu paralele că altfel aş lua-o. 😦

Responses

  1. Ma Ionut, sincer sa fiu, nici io nu prea le am cu tehnica de ciclo-turism, da’ daca vrei sanse mai mari de reusita, cred ca cel mai indicat ar fi sa faceti un anunt si pe forumul lor, ca oamenii se pricep 🙂

  2. bicle nene, nu glumă! da’ m-am lăsat! baftă cu vânzarea.

  3. Ehe, cu asta cred că poţi să tragi o gonetă prin faţa blocului. bine, dacă nu sunt maşini în parcare….

  4. Raka,
    mulţam’ de idee. O pun în practică imediat. 😉

  5. Mikael,
    Mersul pe biclă nu se uită niciodată. Deci nu poţi spune că te-ai lăsat definitiv. E ca şi cu fumatul. 🙂

  6. Marius,
    chiar mai multe gonete. 😀

  7. […] Cronica unei vieţi. Banale 1+1=3. Te uiţi privind. « Orbea bike. Ocazie unică. […]

  8. […] sistemul “When in Rome (do as the romans do)” am primit o nouă ofertă de preţ pentru biţa Orbea, armonizată cu starea de criză economică în care […]

  9. […] sistemul “When in Rome (do as the romans do)” am primit o nouă ofertă de preţ pentru biţa Orbea, armonizată cu starea de criză economică în care […]

  10. la multe marci platesti in plus brand-ul… este o configuratie slaba la banii aia. si nici macar nu are amortizor. iti pot recomanda ceva mult mai bun. spui pretul si iti caut eu 🙂 ca si eu am rascolit 4 luni de zile internetul in cautarea bicicletei ideale 😀
    „robertciclism at yahoo punct com”

  11. Robert,
    mulţam’ fain de sfaturi. Nu e biţa mea, eu încerc să ajut un prieten să o vîndă. Eu aş fi luat-o dacă aveam bani. Dar nu aş fi dat mai mult de 1200 de lei pe ea. În fond pe site-ul Orbea se vinde cu 450 de Euro last I checked. 🙂


Lasă un răspuns

Categorii

