Publicat de: ionutu | Februarie 19, 2010

Orbea Ernio Bike 299,99 EUR

Lume, lume!!! Mega-ultra-super ofertă de primăvară!! E criză şi pe sistemul „When in Rome (do as the romans do)” am primit o nouă ofertă de preţ pentru biţa Orbea, armonizată cu starea de criză economică în care lîncezim.

299,99 EURO. Acum, aici, pe loc. Cătaţi prin magazine şi pe internet şi-o să vedeţi că sub 1600 de lei nu veţi găsi aceeaşi biclă.

Rakă, am încercat şi pe forumul bicicliştilor, da’ e prea complicat.. tre’ să-ţi faci cont, bla-bla-bla. Mulţam’ de pont, în tot cazul.

Deci.

299,99 EURO!!

Just think about it.

Responses

  1. Ţi-as lua-o da’ mi-a venit 460 RON întreţinerea 🙂
    Baftă la vânzare oricum ! 🙂

  2. Bisicla e faina dar…si pretul! Totusi, nici degeaba n-o poti da!

  3. Dane,
    460?! Cînd aud astfel de sume, mai revin cu picioarele pe pămînt.. 😦

  4. Nene Costache,
    au fost vremuri (nu îndepărtate) cînd astfel de prețuri mi se păreau rezonabile. Dar astea s-au dus, milostosu’ mamii lor de portocalii..

  5. Nu-i injura…ca eu sunt ahtiaaat dupa ei! Bleahhh!

  6. Îmi cam dai de gîndit cu preţul ăsta. Hmmm….

  7. Alpha,
    mai jos nu cred că poate scade. Deci? 😉

  8. Salut, am un prieten care cauta o bicla de genul. Te rog trimite-mi si mie daca mai ai alte poze mai relevante pe mail, si specificatiile complete ale biclei. Ce echipare are si cam in ce conditie e. Daca arata bine sunt sanse mari sa venim in Bv sa o vedem, nu de alta dar avem deseori drum pe acolo.

  9. John,
    verifică-ţi mailul. 😉

  10. Am gasit pozele. I-am trimis si pretenarului care nu parea prea entuziasmat. El vroia ceva cu amortizor pe fata si mai multe pinioane (9). Sorry, dar nu cred k o sa iasa ceva. Dar daca aud de altcineva care ar fi interesat o sa va pun in legatura.
    Weekend fain 🙂

  11. Ai dat-o?
    M-ar interesa pe mine.


Lasă un răspuns

Categorii

