Publicat de: ionutu | Februarie 26, 2010

Atenţie!!! Vine luna femeilor.

După ce că abia am scăpat de februarie, care-i tot un fel de lună a femeilor, o lună cu sărbători autohtone şi importate dedicate iubirii, deci tot femeilor, vine tăvălug peste noi luna pîrţişoarelor şi a ghiocelelor, cînd ne-am revenit sau nu din paguba financiară cauzată de achiziţionarea de atenţii iubitelor şi nevestelor -se pun aici şi amantele că şi ele sunt tot fiinţe gingaşe consumatoare de iubire- trebuie să investim din nou, de data asta pentru a cadorisi toate făpturile de gen feminin cu care interacţionăm în vieţile noastre de păcătoşi purtători de sămînţă. Staţi un pic pe hold, să-mi trag sufletul că abia ce mi-am dat seama că tocmai am scris o frază extrem de lungă pe care nu vreau s-o revizui, o las aşa brut, tocmai pentru ca făpturile cărora le este dedicată întreaga lună martie, care n-ar trebui să se mai numească luna Mărţişorului ci Luna Femeilor, să vadă şi sper, înţeleagă, prin ce zbucium sufletesc trece o făptură de sex masculinesc în preajma acestei fatidice luni.

Anul acesta, fiind deja în anul II de criză, deci cu buzunarele atîrnînd greu din cauza fiselor de 50 de bani în care ne primim salariile, cred că voi merge spre metoda garantată şi patentată a lui don Farfui. Adică singura investiţie va fi aceea de a mă tîrgui pînă la ultima leţcaie cu vreo balaoacheşă care vinde pîrţişoare la colţ de stradă, pentru a obţine de la ea la cel mai mic preţ, circa 50 de şnuruleţe alb-roşii dinamoviste – ceea ce mă duce cu gîndul că Luna Femeii se mai poate numi şi Luna Dinamo, Dinamo, m..e Dinamo – pentru a-mi putea duce la îndeplinire măreţul şi-n acelaşi timp economicul plan de a face un gest nobil, de a oferi un simbol al primăverii tuturor femeilor care au prilejul de a mă cunoaşte şi de a interacţiona cu mine. Încheind etapa I a demersului – achiziţionare şnuruleţe alb-roşii – voi putea lesne apoi trece la etapa a II-a – confecţionare mărţişoare tematice cu mesaj personalizat pentru doamnele şi domnişoarele care au plăcerea de a mă cunoaşte – care va fi şi cea mai consumatoare de timp şi energie.

În principiu mesajul va fi unul scurt şi la obiect, în acelaşi timp, profund şi simpatic. „1 martie/8 martie. Atenţie!!! A venit primăvara!” va sta scris pe o bucăţică de hîrtie lucioasă la care voi capsa aferentul simbol al sărbătorii de sezon, şnuruleţul dinamovist. Fiind vorba de un gest atît de frumos şi de sublim, toate făpturile de sex femeiesc cărora mă voi adresa, nu vor avea încotro şi vor trebui să-l accepte şi să fie extaziate la fel ca şi în cazul în care ar primi mărţişoare tip broşă cu cristale şvarovschi -vîndute de unchiul Eferalgan al micuţului Rudotel de la Ghiocele, frezii şî laleli PFA-, doar de dragul salvării aparenţelor şi a conservării ipocriziei în care ne scăldăm cu toţii.

Ne vom pupa şi ne vom zîmbi cu duioşie, şi apoi vom face celebra glumă de sezon cu „da’ ziua bărbatului cînd ie?” la care domnişoarele şi doamnele vor ciripi zglobiu şi cu oarecare urmă de reproş refulat „lasă dragule, că ziua bărbatului e-n fiecare zi!”, şi apoi vom rîde în cor şi ne vom pupa zgomotos din nou.

Desigur, voi omite aici să tratez extrapolarea dusă la extrem a emancipării femeilor, care îşi vor organiza singure pe banii soţilor, recreative şi pîngăritoare la adresa instituţiei căsătoriei, zile de 8 martie, cu stripări ghei şi cu păr pe fund dar cu abdominali lucraţi la sală, unde pînă şi cele mai respectabile, conservatoare şi înţepate cucoane, se vor „dezbrăca” de eticheta sobră afişată zilnic, şi vor dansa sus pe mese dansuri lascive şi decadente, că doar o dată pe an îi luna femeilor.

Dacă nu supravieţuiesc în urma publicării acestui articol, veţi şti cu siguranţă să mă oficiaţi cu coroane şi parade militare, pentru curajul de care am dat dovadă dînd Publish acestor rînduri.

Responses

  1. eu voi organiza, pe langa onorurile militare un show de tragere cu wap-ul…in cinstea celui care a scris articolul 😀

    PS: eu o sa-mi iau liber de 1 si 8 martie si voi sta acasa cu jaluzelele trase la o sesiune de gaming cu multa cafea, tigari si voie buna :)))

  2. octi,
    un gest de solidaritate frăţească revoluţionară. Pentru asta, respect!

    PS: vezi măcar mamei, surorii şi iubitei tale să le prinzi în piept cîte-un mărţişor. 😉

  3. Mama, sora si bunica nu scapa!

  4. octi,
    aşa! 😉

  5. Din cate stiu eu luna martie mai este denumita si luna Femeilor sau luna Mamei, daca ma insel nu dati cu paru’.
    Cat despre ideea ta de a confectiona TU martisoare mi se pare super geniala, eu una as aprecia mult mai tare un martisor sau orice atentie facuta de o persoana draga decat un banal martisor cumparat de la o taraba. In ceea ce priveste martisoare svarovski si alte tampenii de ganu’ mi se par o porcarie pentru ca se pierde farmecul sarbatorii in sine. 1 Martie este considerata prima zi de primavara iar ghiocelul este vestitorul primaverii…asa ca dupa parerea mea un buchetel de ghiocei si/sau o chestie facuta de tine (ca persoana care ofera handmade-ul) este cel mai frumos martisor pe care il poti darui perosanelor la care tii…parerea mea:p

  6. Ştiam eu că metoda don Farfui e infailibilă! 🙂

  7. ionutu…deci ai grija pe cine sa nu uiti 🙂

  8. Scandarile anti Dinamo au fost mult mai convingatoare :))

  9. octi,
    am o listă atent întocmită. 😉

  10. BabyBlue,
    😀 n-am ştiut. 😀

  11. Niciodata nu-i prea tarziu 😉

  12. Tinere nu fi misogin 🙂 toti jurati ca ve-ti fi alaturi la bine si la rau deci NO COMPLAINE PLEASE…
    ps.EU AM SCAPAT NU AVEM ACEST OBICEI AICI E VARA 12 MONTHS in legatura cu ziua de 8 martie aici femeile fac demonstratii pt drepturile lor si statutul de mame care muncesc…

  13. Pisico,
    de cînd nu ne-am mai auzit..! 🙂 Pe 1 martie o să-ţi trimit un mărţişor virtual. 😉

  14. Si eu, care credeam ca obiceiul martisorului s-a cam pierdut! Nu stiam io ca Ionutu munceste din greu la decupat hârtie, negociat cu tigancile, ba mai blagosloveste si echipele de fotbal, toate astea intru salvarea traditilor românesti 🙂 🙂

    PS: Da’ s-au tâmpit femeile de pe la noi? cum adica stripperi de 8 martie? vorbesti serios?

  15. Karla,
    pe acelaşi considerent, s-ar mai putea numi şi luna Chipendales. 😀 E nebunie mare, mai ales de 8 martie. 😀

  16. I m back…:)trimite un martisor virtual un soricel violet sa nu fiu atacata energetic il download and attach de codita mea portocalie ( doar coada a ramas portocalie restul am trecut la INDEPENDENTI )

  17. Pisi,
    negreşit de 1 martie vei primi un şoricel violet. 🙂

  18. La criza asta, cred ca am sa le prind in piept, timp de 5 minute, acelasi martisor. Dupa aia, il iau inapoi si-l prind urmatoarei si tot asa :))

  19. pt Neamtu’…neamtzul tot neamtz ranine.. 🙂

  20. Neamţule,
    practic şi pragmatic. Dă-le măcar şansa să se şi fotografieze cu mărţişorul nemţesc. 🙂

  21. Mie mi se pare draguta ideea cu datul snurului…in fond si la urma urmei, ala a fost martisorul initial, dupa el venind obiectele mici, banutii care aduceau bogatie…

    Am stat si eu o jumatate de ora azi in centru sa gasesc niste martisoare frumoase pt mama, bunica, prietene bune si pt mine. Abia am gasit, avand in vedere ca majoritatea sunt din aur/argint/medalioane la care au adaugat un snur si gata, e martisor…nici macar nu arata de parca ar fi handmade.

  22. intregul an e-o investitie constanta. inainte de martie e dragobete / valentine, si-nainte de ei cracila. p-orma tre’ sa le iei cirese, ca vine Ciresar, si p-orma-i ziua lor, ca majoritatea fomeilor sunt nascute in Rac. halal! 🙂

  23. De 1 Martie (azi) scap eu cumva. De 8 Martie nu am nicio sansa . Dumnezeu sa ne ajute :)).


Lasă un răspuns

Categorii

