Publicat de: ionutu | Martie 2, 2010

PrinBrasov.com acum şi On-Air

Site-ul pe care mai scriu şi eu din cînd în cînd, prinbrasov.com a trecut aseară un prag. Pragul on-air, la radio. Radio Braşov mai exact. Ideea le aparţine celor doi părinţi ai site-ului, Eftimie şi Kulcsar. Am stat aseară cu Radio Braşov în căşti, aşa cum pe vremuri imemoriale stăteam şi ascultam Deschideţi-vă Sufletele sau Dj. pentru o piesă cu Gruia Andronic. V-am zis că eu cînd eram mic vroiam să mă fac Gruia Andronic? Îmi plăcea mie job description-ul şi vocea îngroşată care se auzea din radio în fiecare zi.

Ef şi Kulcsar, nucleul proiectului Prin Braşov

On-air veţi avea parte de PrinBraşov în fiecare zi de luni pînă joi între 19.00 şi 22.00. Online, în permanenţă. Ce găsiţi prinbrasov? Păi nu vă mai spun, că v-am mai spus deja. Pe scurt, chestii care se întîmplă sub Tîmpa. Chestii pe care le vedeţi şi le puteţi da în gît la noi pe site. Practic, voi faceţi atît site-ul cît şi emisiunea de la radio (acolo avem şi chat interactiv).

PS: v-am spus că şi subsemnatul o să mai presteze prin emisiune, sub formă de invitat?

Responses

  1. E bine să se şi audă ce se poate citi ”Prin Braşov”, că urechi sînt destule!
    Abia aştept să vă aud diseară :), baftă ”on air” vă doresc!

  2. Săr’na maman! 🙂

  3. Tinere eu pot sa ii aud????

  4. Da, intri pe radiobrasov.ro, la ascultă live descarci ce îţi dă de descărcat şi asculţi cu winamp sau orice alt player. 😉

  5. Şi tema asta cît o s-o ţii? 😛

  6. Alpha,
    nu ştiu să-ţi răspund. În privinţa asta, nu răspund de faptele mele. 😀

    PS: treci pe radio braşov. Intru în direct după ora 21.00 😉

  7. Cui nu-i placea vocea lui Gruia Andronic

  8. Si eu ascultam Deschideti/va sufletele !!! Am adorat/o pe Onelia Pescaru! De ce oare a renuntat la radio?


Lasă un răspuns

Categorii

