Publicat de: ionutu | Martie 5, 2010

O nouă faţă

Salutare dragi cititori. Anul trecut cam pe timpul ăsta, o verişoară de-a mea mi-a dat o veste tristă. Copilul ei în vîrstă de 10 ani fusese diagnosticat cu nişte probleme care se tratau cu un medicament care culmea, nu se găsea în farmaciile noastre decît foarte rar şi nu în formula prescrisă.

Pregnyl 500 u.i. Mi-a venit atunci o idee: că tot am un blog citit de cîţiva oameni buni, ce-aş pierde dacă aş apela la ei? În 3 zile, verişoara mea a primit medicamentul în formula prescrisă, prin intermediul Alandrei, o „prietenă” virtuală care scria şi ea pe un blog, dar care nu mai scrie de vreun an. Îi mulţumesc Alandrei oriunde ar fi ea acum, fără ajutorul ei, nu ştiu cum aş fi reuşit la rîndul meu să-mi ajut verişoara.

Ca să întoarcă gestul, verişoara mea mi-a propus să scriu acest articol, prin care să dăm la rîndul nostru, celor aflaţi în căutare de Pregnyl, fiolele cumpărate de ea, care erau de 5000 u.i. şi pe care nu le putea folosi pentru puştiul ei, pentru că niciun doctor nu s-ar fi riscat să le dilueze pînă la 500 u.i.

Aşa aţi ajuns voi aici, şi aţi format în timp de un an un soi de forum al „căutătorilor de Pregnyl”. De ce forum? Pentru că eu mi-am mutat demult blogul pe un alt domeniu, şi observînd că doar articolul respectiv mai era vizitat şi că acolo se lăsau mesaje pline de speranţă, am decis să nu-l mai şterg, aşa cum vroiam.

După un an, vă dedic 100% acest spaţiu doar vouă, celor care ajungeţi aici căutînd Pregnyl. Vă puteţi lăsa aici povestea, poate cine ştie, aşa cum aţi ajuns voi pe acest obscur blog, va ajunge şi cineva care vă va putea ajuta. Doar să lăsaţi un mail la ionutu@ionutu.ro cu povestea voastră, şi în cel mai scurt timp, va fi publicat aici.

Responses

  1. Excelenta initiativa ta. Felicitari!

  2. Mulţumesc! Sper să fie de folos tuturor celor ce vizitează acest site. 🙂

  3. am si eu nevoie de pregnyl 500 pt baietelul meu de 4 ani care tocmai a fost operat.VA ROG AJUTATI-MA TRIMITETI-MI MESAJE LA ADRESA ROXANANEAGOE@GMAIL.COM

  4. Buna ziua,

    As avea nevoie de 2 X PREGNYL 5000 U.I.

    Pot fi contactata pe mail, andraya79@yahoo.com

    Multumesc!

  5. Pregnyl 1500 u.i. 55 ron/fiola
    Pregnyl 5000 u.i. 65 ron/fiola

    tel: 0728824283

  6. Pregnyl 1500 u.i. si 5000 u.i. 50 ron fiola
    tel:0728824283
    Produs de Organon valabilitate 2012
    Livrare personala/curierat rapid

  7. am nevoie de 6 fiole pregnyl 500 ui pentru nepotelul meu de 3 ani
    va multumesc

  8. am nevoie de 6 fiole pregnyl 500 ui pentru nepotelul meu de 3 ani
    va multumesc
    telefon 0722270132


Lasă un răspuns

Categorii

