Publicat de: ionutu | Martie 9, 2010

Ţâţe, buci, craci. Reţetă de succes.

Oameni buni, dragi cititoare. Nu vă lăsaţi influenţaţi de titlul acestui articol. Chiar dacă la asta pare că s-ar rezuma în cele din urmă o reţetă de succes. Aşa le spun sociologii ăstora de lucrează în media. Ăsta e trendul, dublat de paradoxalul puritanism. Adică ne permitem după o anumită oră să dăm reclame deocheate, da’ ne scuipăm în sîn de „ptiu drace” cînd auzim că vreo nenorocită (în sensul de săracă cu duhul, şi al dracului de ghinionistă) de profesoară îşi permite să aibă şi viaţă privată. În fine.

Pe sportpentrucocalari.ro fenomenul „ţâţe, buci, craci” este ridicat la rang de artă, altfel nu ştiu cum să interpretez textul folosit alături de clipul de mai jos:

„Revista pentru barbati Jacques Magazine vine cu cea mai fierbinte reclama facuta vreodata pentru un sport!

Modelul Michea promoveaza squash-ul cum nimeni nu a mai facut-o pana acum!

Imaginile cu superba Michea care transpira… transpira… si iar transpira la orele de squash sunt demne de Sports Illustrated si te provoaca sa pui mana si tu pe …”

….pe rachetă, completează tot ei, încheind apoteotic frumuseţe de articol. Sports Illustrated? Pe bune?! Sigur Sports Illustrated? Da’ dacă făceau aceeaşi reclamă la squash folosind nişte luptători de sumo, oare mai erau „demne” imaginile? Şi atenţie. Spotul nu e făcut la noi. E făcut la ei. E de afară. Nu am nimic cu spotul, spotul e chiar ok, însă cocalarul cu patalama de jurnalist care l-a interpretat avînd ca rezultat textul ce însoţeşte spotul, deci ştirea, nu a prins nuanţa, fiind vădit preocupat cu formele superbei Michea.

Şi mai apetisante decît formele Micheei, sunt comentariile primite la acest articol. Pe care le puteţi savura şi voi, aici.

Bon apetit!

Later edit
: ştiţi care-i partea faină? Că acest articol va genera ceva audienţă blogului meu şi peste cîteva zile de la publicare. Pentru a întări dacă mai era nevoie, reţeta de succes pe care eu o afurisesc aici. 😀

Anunțuri

Responses

  1. hehe, da’ astia-s inaoiati ca marketing vad, ca la noi, in Europa, nu mai e de ceva vreme „Sex sells” la fel de puternic ca „Natural sells” 🙂

    Exemple notabile: coenzima Q10, orice are aloe vera, Bifidus esensis, extract de sequoia etc. 🙂

    Si dupa ce termina si cu naturalul o sa aiba un congres in care o sa zica :

    [insert product name here] ! La fel de sanatos, placut si natural ca si sexul! si-atunci sa vezi tu vanzari la reclame cu dudui in calduri dandu-se cu varii ccreme cu revitallift si mai stiu io ce alte minunatii 😀

  2. Raka,
    bine punctat. În viitor şi sexul va fi bio. Sau mă rog. Eco. 😀

  3. canalul ăla este pentru bărbaţi pe care îi cicăleşte nevasta dacă-i prinde că se uită seara la porno. Sau bărbaţi care nu au mai văzut mnioaşcă de pe vremea CDR-ului

  4. nu simt nici o revolta, decat o bucurie strafulgerata inghinal. multumesc!

  5. Petroave,
    orice tati, numai să nu termini aici. Ar fi o premieră chiar şi pentru blogosfera românească.. 😀

  6. pai da, ai fi celebru=))

  7. Petroave,
    pişă-te pe noi! 😀 😀

  8. 🙂


Lasă un răspuns

Completează mai jos detaliile tale sau dă clic pe un icon pentru a te autentifica:

Logo WordPress.com

Comentezi folosind contul tău WordPress.com. Dezautentificare / Schimbă )

Poză Twitter

Comentezi folosind contul tău Twitter. Dezautentificare / Schimbă )

Fotografie Facebook

Comentezi folosind contul tău Facebook. Dezautentificare / Schimbă )

Fotografie Google+

Comentezi folosind contul tău Google+. Dezautentificare / Schimbă )

Conectare la %s

Categorii

%d blogeri au apreciat asta: