Publicat de: ionutu | Martie 11, 2010

Votaţi-mă, votaţi-mă, sau dacă vreţi, eutanasiaţi-mă..

Update: mă găsiţi la poziţia nr. 381 categoria Personal & Infotainment – Cel mai popular blog , în caz că nu vă descurcaţi cu butonul din dreapta. Neapărat să vă faceţi cont pentru a mă putea vota!

Am 52 de oameni care urmăresc prin feed însemnările mele mai mult sau mai puţin zilnice, aici. Pe ionutu.ro. De asemenea, conform statisticilor, am un umil dar constant număr de cititori care dau zilnic pe aici. Se învîrte undeva pe la 100-200. Unii ar zice că e puţin după 2 ani (în aprilie pe 10) de blogăreală, blogging în termeni de specialitate. Dar, hei. Eu am un job. Pe lîngă job, mai am o viaţă. Ce fac eu aici, este din pură plăcere. Este un hobby al meu. Nu îmi impun un ritm de postare, scriu în funcţie de stările prin care trec. Uneori vă place ce scriu. Şi dacă vă place vă manifestaţi sentimentele în două feluri: fie lăsaţi un comentariu, fie reveniţi apoi constant, ca să vedeţi ce am mai scris.

M-am înscris de bună voie şi nesilit de nimeni, într-o competiţie a blogărilor. Îmi place concurenţa. Dar ca să fac concurenţă, am nevoie acum şi de ajutorul vostru. Am nevoie de timpul vostru, consumat şi-n scop practic. Ca să fac concurenţă oricui în această competiţie, am nevoie să fiu votat. Ca să fiu eu votat, voi trebuie să vă faceţi un cont pe site-ul competiţiei. Nu vă ia mult. Şi în plus, îmi veţi face mie o plăcere şi o mare favoare, onorîndu-mă cu votul vostru.

Deci. Ca să recapitulăm: în dreapta ecranului există un buton pe care scrie „Apasă aici ca să mă VOTEZI”. E simplu. Voi mă citiţi, voi mă votaţi. Eu doar vă scriu. Ce veţi obţine în schimb? Recunoştinţa mea eternă. Şi eu voi afla dacă mi-am bătut recordul de 5 voturi de anul trecut, la aceeaşi competiţie.. 😉

Mulţam’ fain.

Nu uitaţi.

Votaţi-mă. Începînd de azi, pînă joia viitoare pe 18.

Responses

  1. Daca ne-ai rugat asa frumos…

  2. eu te-am votat….succes…parca asa se scria cind am fost eu ultima data la scoala romaneasca. 🙂

  3. Karla şi Pisi,
    subsemnatul vă salută şi vă mulţumeşte cu respect şi lacrimi în ochi. 🙂

  4. […] Albenegre, Evergreen, Belle de Jour, Simona, Leo, Măce, Alin, Sibilla, Hobbitu, Alexandru, Cella, Ionuţu, Sebra, Marius, Cell61, Adrian, Geocer, Atitudini, Carmen, Boghi, Ilana, Dan, Caius, Piperuşa, […]

  5. ..nu reuşesc să-mi fac cont şi să te votez, trebuie să mă îndrumi, îmi scapă ceva…. 😦
    În rest, baftă!! 😀

  6. […] mai fost Ionuţ, are un stil foarte incisiv, Melania sau Melami după cum este cunoscută în blogosferă, o […]

  7. Salutare! Daca iti faci cont aici, echipa Afonique iti ofera 2 voturi, ca suntem 2 insi, fireste. 😀 Daca nu, sa fii sanatos/sanatoasa!
    Contacteaza-ma pe blog sau pe mail, daca vrei sa punem detaliile la punct.

  8. Buna!
    Am si eu o ragaminte la voi ! Intra si voteaza clipul „Pericolul de langa TINE!” de pe site-ul http://www.vanatoareademonstri.ro/galerie.php?id=1 … E ft simplu iti multumesc anticipat !


Lasă un răspuns

Categorii

