Publicat de: ionutu | Martie 23, 2010

Client Blogway.

Pentru cine nu ştia, ionutu.ro este găzduit de cei de la Blogway, recte produsul celor de la Hostway. Foarte rău! Mi-au spus mulţi dintre cei cu care am vorbit, care au bloguri, şi se mai pricep un pic la chestiuni de ordin tehnic. Din respect pentru ei, sunt de acord cu argumentele lor. Însă îmi ştiu şi eu limitele. Şi momentan Blogway îmi satisface toate necesităţile.

Au fost momente în care am avut nevoie de asistenţă tehnică, şi mi-a fost oferită. Uneori prompt, alteori mai puţin prompt. Între timp, m-am mai dumirit şi eu pe partea tehnică şi da, am văzut că Blogway este cam ermetic în ceea ce priveşte libertatea utilizatorului. Tocmai din pricina absenţei accesului FTP, a imposibilităţii de a încărca plugin-urile dorite şi în general a frustrării derivate din aceste motive.

Anul acesta se pare că Blogway va oferi utilizatorilor săi libertatea mult dorită, informaţie oferită pe blogul lor în urmă cu ceva timp şi confirmată şi de managerul Hostway într-un interviu acordat dailybusiness.ro.

Tot ce pot eu să vă spun celor care intraţi pe aici şi care încă folosiţi platforme gratuite pentru blogging, este că vă recomand Blogway. Este simplu, ieftin şi comod. Iar dacă promisiunile lor se vor şi îndeplini, cu atît mai mult! 😉

Responses

  1. Eu recomand sa isi cumpere domeniul.ro propriu + hosting, sa isi instaleze singuri wordpress/blogger si sa faca ce vor ei acolo. Nu e greu, trebuie doar putin research pe net.

  2. Daia ai tu reclama jos la site :)? Glumesc

    Subscriu la ce zice Bogdan, dar pentru cei care nu au prieteni care ii pot ajuta si nici sa isi bata capu cu instalari, este adevarat merge Blogway.

  3. @ Ionutu – Multumim mult de tot pentru aceste randuri. Apreciez sinceritate si speram ca in curand serviciile noastre sa fie cat mai aproape de nevoile clientilor.

  4. Ce reclama am radule jos in site? 😛

  5. Bogdan,
    Radu se referea la mine. 🙂 Dar atît tu cît şi el, aveţi dreptate. Nimic nu e greu dacă vrei şi încerci. 😉

  6. Mihail,
    cu plăcere. Sper doar să mişcaţi lucrurile niţel mai repede.

  7. Si eu 🙂

  8. Mihail,
    atunci suntem pe drumul cel bun. 😉

  9. De ce nu ti-ai cumparat un pachet share hosting pentru blog sa ti-l faci u de la zero ? E mao uspr sa te plangi decat sa faci u ceva de la zero, sau esti comod din fire ?

  10. Deh.. bre nea’ Pintică.. nu e toţi deştepţi ca dumneata. Păi nu cetişi articolul meu? N-ai văzut acolo cum spuneam că nu mă pricep la chestiuni tehnice? M-am gîndit eu şi la asta. Acu’ că Blogway vin cu noutăţile astea, o să am un motiv în plus să-mi perfecţionez şi latura tehnică. Comod? Poate. În anumite circumstanţe. Mie îmi place să scriu. Nu văd unde ai văzut tu că eu mă plîng.. 🙂

  11. Bun esti comod, esti genul de tip caruia ii place sa ii fie adus totul pe tava 😀 Nu cred ca blog-ul pe WordPress necesita atat de multe cunostinte tehnice, din punctul meu de vedere… Eram un noob in ale wordpress-ului, acuma ma consider un as pentru ca mi-a placut sa invat si sa ma documentez. Daca nu ai sa faci asta, intotdeauna vei spune un lucru de genu asta cand te lovesti de ceva. Am un tutorial pentru tine, il gasesti la mine pe blog sau tutorialwordpress.swampblog.info , poate iti va fii de ajutor 🙂

  12. Andrei,
    spre deosebire de tine eu nu sunt un as. Eu nu strivesc corola de minuni a lumii.. 😀 Nici ţie nu ţi-ar prinde rău măcar un ciclu gimnazial de clasele I-IV. Ai învăţa şi tu cum se scrie şi vorbeşte corect. Poate îţi va fi de ajutor 😀

  13. […] This post was mentioned on Twitter by Mihail @ Blogway and Ionut Seliman, swaMp. swaMp said: RT @lucianghinda: RT @blogway: RT @ionutupunctro: Client Blogway. http://www.ionutu.ro/2010/03/23/client-blogway/ […]

  14. […] comentarii Client Blogway. | Cronica unei vieţi. Banale on Ce avem in plan pentru noul anMihail @ Blogway on Ce avem in plan pentru noul anMihail @ Blogway […]


Lasă un răspuns

Categorii

