Publicat de: ionutu | Martie 25, 2010

Masa Critică Braşov – martie 2010

Update: a trecut şi Masa Critică din martie, a ieşit ok (deşi începutul a stat cam sub semnul întrebării), lumea s-a dat cu bicicletele, oamenii au fost ceva mai disciplinaţi de data asta. Mai multe la Robert. La cald, după ce am parcat biţa, am avut o intervenţie la Radio Braşov (mulţam’ fain Dane!) pe care o puteţi asculta aici:

Sound clip 27

2 biţe interesante participante la Masa Critică (mulţam’ Sabin pentru poză):

Choperul hipster şi bicla concept

Ne vedem undeva prin 30 aprilie la următoarea Masă Critică.

Am să spun şi mîine prezent la acest eveniment. Îmi place al naibii de tare ideea de a te da cu biţa într-un oraş sufocat de trafic (cum tinde şi Braşovul să devină) alături de alte zeci de biciclişti. Îmi place să văd privirile de admiraţie ale oamenilor de pe trotuare, atunci cînd zumzetul plutonului le atrage atenţia. Îmi place să văd reacţiile nervoase şi tipice ale bizonilor din trafic, atunci cînd sunt nevoiţi să oprească pentru a trece plutonul de biciclişti amatori. Îmi place să văd cum unii şoferi opresc în giraţie pentru a ne face loc, şi aplaudă gestul nostru. Îmi place să cred că mai sunt şi oameni buni. Îmi place să cred că încă mai avem speranţe. Că bunul simţ mai are şanse să învingă nesimţirea. Îmi place să mă dau cu bicicleta.

Dacă simţi şi gîndeşti la fel ca mine, scoate-ţi şi tu biţa de la naftalină şi vino mîine la Masa Critică – martie 2010. Ne întîlnim de la ora 17.00 pe aleea din faţa primăriei. O să fie frumos, ne ajută şi vremea de afară.

Responses

  1. ce rau imi pare ca nu am bicicleta aici.nici macar pe a lui Iuli- stim noi ce si cum;)e super vremea pentru o chestie de genul. bafta!

  2. […] This post was mentioned on Twitter by Ionut Seliman. Ionut Seliman said: Masa Critică Braşov – martie 2010 http://www.ionutu.ro/2010/03/25/masa-critica-brasov-martie-2010/ […]

  3. Super ideea! O sa-mi cumpar si eu bita cand o sa ma mut in chirie sau o reconditionez pe cea veche si o sa fac miscare prin Brasov! Stima!

  4. Mihai şi Iulian,
    nu-i timpul pierdut! 😉

  5. Super super..astept si eu sa se deschida centrele de inchiriat bicilete de la noi…Chiar radeam cu niste prieteni ca am putea sa luam bicicletele sa ne urcam in tren dimineata si sa ne dam putin prin Brasov:D

    Mie nu imi place insa ca oamenii inca nu constientizeaza ca benzile de bicilisti sunt doar pentru bicilisti si plimba copii pe acolo iar atunci cand claxonezi asteapta sa ii ocolesti tu, nu se dau ei…8-|

  6. Salut!

    Te deranjez pentru un link exchange.Site-ul este la inceput.Eu am experienta in blogging de 1 an si ceva.Am avut 2 siteuri in top 750 zelist sa zicem fiecare cu pr 3.Daca doresti sa ma ajuti pentru inceput probabil pe viitor linkul meu va conta catusi de putin.

    Daca doresti link/banner exchange contacteaza-ma pe YM : muzicologu sau la link : http://veejayduuk.blogspot.com/p/linkbanner-exchange.html

  7. Weekendul ăsta nu, da’ celălalt îi fac revizia de primăvară. 🙂
    Prea mult a stat în boxă, plus că s-a scumpit iar benzina

  8. […] Ionuţu […]

  9. Super initiativa .. sper sa tot se faca initiative de genul si prin Cluj .. 🙂

    Keep up the good job ..

  10. Mihai & Iulian,
    nu-i timpul pierdut. 😉

    Raluca,
    e mai greu cu oamenii, tocmai astfel de evenimente sunt bine venite pentru educaţia lor. Eu nu m-aş încumeta să vin pe biţă pe DN1 pînă la Braşov.

    Duuk,
    nu înţeleg de ce trebuie să facem link exchange.

    Dane,
    scoate biţa, n-o să regreţi. 😉

    Venice,
    mulţam’ fain. 🙂 Nu poci a crede că’n Cliuj nu se face masă critică.

  11. […] Ionutu.ro […]

  12. Cu placere Ionuțule! Oricând!
    Ne vedem data viitoare pe bicicletă, până atunci, ne vedem la o bere 😉

  13. […] obositor, ca un ultim argument suprem şi decisiv, căci totul până în acea clipă era în echilibru, “bineînțeles că există, atunci ce rost ar mai avea toate astea”, viața pe pământ, […]

  14. […] Continuarea articolului aici: Masa Critică Braşov – martie 2010 […]

  15. …bravo pentru consecvenţa manifestării lunare!
    Masa critică trebuie să-i facă pe automobilişti să conducă mai prudent pentru că şi bicicliştii sînt participanţi în trafic!
    …dar de ce manifestaţia trebuie să obţină autorizaţie de la primărie? De cînd bicicliştii trebuie să aibă ŞI VOIE DE LA PRIMĂRIE ca să circule pe drumurile publice??!!

    Beei, protestatari pe două roţi (antiregim) ce sînteţi!Unde-i patalamaua?? 😀

  16. […] Ionutu […]


Lasă un răspuns

Categorii

