Publicat de: ionutu | Martie 30, 2010

Am văzut ieşenii. Să vedem şi iaşovenii.

Cu siguranţă aţi văzut deja aceste imagini, normale de altfel în astfel de situaţii peste tot în lume, dar atît de savuroase cînd protagoniştii sunt români. Are rumânul un stil unic pe Terra de-a se îmbulzi, îmbrînci, înghionti, ca un ghiolban, în acelaşi timp tot el fiind cel indignat de îmbrînceala din jurul său. Imaginile de mai jos s-au consumat la Iaşi, în urmă cu vreo 10 zile, la inaugurarea unui magazin de bricolaj.

Şi în Braşov, pe 31 martie se deschide un magazin nou în spaţiul unde s-a aflat pînă acum Hard Discount, sub magazinul Star din centru. Afişul ce anunţă deschiderea din 31, are un mesaj cel puţin interesant:

Anunţ deschidere.

Responses

  1. Mă duc să-mi țin rînd de pe acum. Mersi de informație 😛

    O să fac un Paște moca-coca anul ăsta :))

  2. Hehe, presimt ca au aparut deja ruotele si corturile in fata magazinelor, BGS-u’ tine de paza intrarea si oamenii dorm seara cu ranga sub cap… 😀

  3. Nu încă. Da’ cred că de diseară se formează coada. 😀

  4. […] This post was mentioned on Twitter by Ionut Seliman. Ionut Seliman said: Am văzut ieşenii. Să vedem şi iaşovenii. http://www.ionutu.ro/2010/03/30/am-vazut-iesenii-sa-vedem-si-iasovenii/ […]

  5. […] spuneam parcă ieri că mă roade curiozitatea să văd cum vor aborda concetăţenii mei deschiderea unui […]


Lasă un răspuns

Categorii

