Publicat de: ionutu | Martie 30, 2010

Prima dată cînd m-am…

Am preluat o leapşă interesantă de la Alpha, că şi-aşa era la promoţie. Şi pentru că-i interesantă ideea şi n-am mai onorat de multă vreme vreo leapşă, am zis hai să, că are să fie amuzant să-ncerc să-mi amintesc atîtea prime dăţi. Prima dată cînd m-am.. îmi rămîne şi-acum în memorie. Un prieten îmi spusese că între sex şi labă nu-i nicio diferenţă. Am rîs de el cînd am văzut care-i diferenţa. Probabil bravase şi n’ajunsese pînă la capăt. De-aia n-a văzut el nicio diferenţă între cele două acţiuni. Asta, sau era un maestru al labei… Să trecem deci la completat leapşa:

* Primul cuvînt pe care l-am spus: pua. Ai mei înţelegeau din asta că vreau apă. Primisem de la Moş Gerilă o veveriţă de cauciuc care scotea sunete cînd o strîngeai (ştiţi voi genul acela de jucării care-i fac pe copiii mici mai enervanţi decît sunt, stră-bunicii pluşurilor cu Barbie Girl de la Aqua), jucărie căreia’i spuneam în limba mea, bibiblă. Aşa suna veveriţă din gura mea. Probabil, ca să mă înţeleagă mai bine, alor mei le-ar fi trebuit şi subtitrare.. Şi acum mă trezesc inventînd cuvinte.
* Prima zi de şcoală generală: un 15 septembrie însorit, o curte a şcolii plină de copii, banca a treia de la geam, colegul Florin Tudose şi penarul lui cu personajele din Macron 1.
* Prima formaţie care ţi-a plăcut la nebunie: Compact. Dar nu ştiam că aşa îi chema. Nici nu ştiam ce e aia formaţie. Apoi au urmat multe alte trupe care mi-au plăcut. Însă la nebunie mi-a plăcut Holograf şi UB40. Alţii erau în limbă după Andre, Genius, Proiect K1 şi Britney Spears. Eu eram un neînţeles. Am minţit cu neruşinare spunînd că-mi plac BUG Magia şi La Familia, ca să fiu şi eu în rînd cu lumea bună..
* Primul CD cumpărat: cred şi sper să nu mă-nşel, Fenomental. Viţa de Vie.
* Prima zi de liceu: aveam geaca de piele de la tata, tricou alb mulat, blugi, pantofi şi mult gel în păr. Îmi construiam o nouă identitate. Am avut mai multe în cei 4 ani de liceu. Vîrsta.. deh..
* Primul cuvînt pe care ţi l-a adresat prietenul cel mai bun: e greu. Nu pot să-mi amintesc. Şi nici nu am un prieten care să-mi fie cel mai bun dintre prieteni.
* Prima zi de facultate: îmi găsisem deja identitatea (nu mai eram ca la începutul liceului). Ştiu că n-am fost foarte impresionat.
* Prima restanţă: în semestrul al doilea, parcă în anul I. Nu mai ştiu la ce-a fost. Însă nu am fost foarte dărîmat. Mai multe aici.
* Prima oară cînd am postat pe blog: 10 aprilie 2008. Aici.

Lepşa merge la Mihai, Dan, Mikael, Luana, Bogdan, Andrei şi la cine o mai vrea-o.

Responses

  1. primul cuvant pe care l-ai spus e baza :)) ps: prima restanta nu se uita niciodata 😛

  2. […] This post was mentioned on Twitter by Ionut Seliman. Ionut Seliman said: Prima dată cînd m-am… http://www.ionutu.ro/2010/03/30/prima-data-cind-m-am%E2%80%A6/ […]

  3. si lista poate continua: prima data knd ai spus „te iubesc” …prima betie,prima tigara,primul/a iubit/a..:D:D

  4. Rivi,
    eu mai obişnuiam să spun şi că dacă n-ai restanţă, n-ai prestanţă. 😀

  5. MinnieMouse,
    bine-ai venit. Poţi completa tu rubricile propuse. 😉

  6. 🙂 prima betie si prima tigara-in anul primul an de facultate(majoritatea facem la fel cand „scapam” de acasa si dam de viata de camin :D)….

  7. Prima beţie? Jos în Britania, pe Republicii mai sus de Modarom. Aveam vreo 17 ani. 3 beri şi 100 de Vodka Lemon. 😀

    Prima ţigară? La 18 ani.

  8. da da Britania :)) stiu si eu..mai era Iordanul pe Sitei…ce vremuri …

  9. Ai învăţat în Braşov? Nu eşti Claudia din Cipru? Am văzut IP-ul de Cyprus. 😉

  10. ba da 😀

  11. Mă bucur că ai luat în sfîrşit cuvîntul şi tu aici pe cronică. Te mai aştept. 😉


Lasă un răspuns

Categorii

