Publicat de: ionutu | Aprilie 9, 2010

Update Prejmer Circuit.

Pentru că Moni, o cititoare şi prietenă veche a Cronicii, întrebase ieri într-un comentariu dacă există vreo mică şansă de a-l vedea şi pe Schumacher la Prejmer, se impune un update pe această temă.

La conferinţa de acum o săptămînă, unul dintre invitaţii speciali a fost şi Marco Ardigò, cunoscătorii ştiu cine e, pentru restul lumii v-am linkuit numele său şi vă mai spun doar că e dublu campion mondial la karting. Ceea ce înseamnă un singur lucru: din moment ce toţii piloţii care ajung să alerge în F1 nu-şi pot începe cariera decît prin karting şi concurînd în competiţiile de karting, Ardigò e cam „tata lor” ca să mă exprim eufemistic. Adică la karting îi cam face pe toţi. Nu înţeleg de ce nu a intrat încă şi el în F1. Dar…

…dacă va intra vreodată în F1, îmi va da prilejul să mă laud precum Micky Alexandrescu, din moment ce eu şi Marco ne-am întreţinut vreme de vreo 2 minute (+ alte 7 făcînd turul circuitului cu un jeep), prin 2010 la Prejmer:

să moară Micky.. :)

Pe lîngă asta, Schumi poate veni liniştit la Prejmer. Condiţiile de aici, calitatea pistei, karturile, echipamentul, nu diferă cu absolut nimic faţă de să zicem.. Lonato Brescia. Ei folosesc monoposturi Tony Kart? Şi Prejmer Circuit la fel. Au printre sponsori şi pe cei de la Bridgestone? Şi Prejmer Circuit, da. Amplasamentul circuitului e încadrat într-un peisaj frumos? La Prejmer e şi mai frumos. Concluzia? Marco a fost la Prejmer şi i-a plăcut. Poate să vină şi Schumi. Nu va regreta.

Bonus foto, eu şi Roxana. Ciuhulescu Roxana (Promotor). Îi mulţumesc domnului Stoia (fotograf IMA) pentru modul în care a încadrat poza (par mai înalt decît sunt):

Credit foto: International Motorsport Activities.

Responses

  1. […] This post was mentioned on Twitter by Ionut Seliman. Ionut Seliman said: Schumacher la Prejmer? http://www.ionutu.ro/2010/04/09/update-prejmer-circuit/ […]

  2. […] Ionuţ spune că… twittereala are sens numai atunci cînd… chiar comunici. De la Ionuţu aflu, cu mirare, de existenţa unui… “Prejmer Circuit” WoW! Eftimie ţine musai […]

  3. […] Ionuţu […]

  4. Salut Ionuţ!( că de mult nu te-am văzut 🙂 )
    Măi, ce faţă nouă are blogul tău! uau 🙂
    Felicitări pentru noii tăi prieteni, Marco şi Roxana! Nu arăţi prea emoţionat în prezenţa vedetelor, hmm…

    În rest, abia aştept iulie, să văd şi eu circitul de la Prejmer( cu sau fără Schumi) 😀

  5. Maman,
    mă bucur că vă place! 🙂 Ei erau cei emoţionaţi.. 😀

  6. Eu as vrea cu Scumacher :)) dar merge si fara. Stiu ca se pricepe bine la karting.
    Au trecut ceva ani buni cand ma trezeam la ora 6 ca sa il vad pe Schumi…:)) bine trebuie sa recunosc… nu mai urmaresc multe emisiune, curse, campionate pe care le urmaream impreuna cu mama …

  7. Hai ma! E chiar asa de inalta Ciuhuleasca? 8)

  8. Da. E şi mai înaltă în realitate. 🙂


Lasă un răspuns

Categorii

