Publicat de: ionutu | Aprilie 12, 2010

Eu cînd vreau să rîgîi, rîgîi.

Mă uitam deunăzi pe blogul lui Eftimie. Scrisese omul o chestie mişto despre blogul lui Boc, aka site-ul unei instituţii publice, nu al lui Boc sau al lui ta’su.. Şi trata Eftimie destul de mişto acest subiect la care mă gîndisem şi eu de mai multă vreme, dar care fiind un soi de idee genială ce pluteşte în aer, a fost pusă în pagină niţel mai repede de fratele meu negru, cotcodacul Eftimie.

via eftimie.net

Ce vreau să vă spun de fapt. Nici n-o dat bine publish, că deja khmerii portocalii de serviciu trecuseră la atac, sub anonimat căci altă formă nu cunosc, şi agramat căci altfel nu înţeleg să scrie. Lor nu prea le-a plăcut şcoala, în PDL şcoala vieţii fiind condiţie sine qua non pentru a fi acceptat, probabil fiind trecută ca şi capitol obligatoriu pe formularul de adeziune în partid.

Dragi pedelici, pedelice, boci, udre şi scripcari. Cît timp se mai poate, măcar aici pe bloguri, eu şi alţii vă vom înjura şi vă vom lua la mişto de fiecare dată cînd ne veţi da prilejul. Asta înseamnă libertate de exprimare. Noi nu suntem ziare sau televiziuni, ca să fim aserviţi vouă. Dacă opoziţia altor partide, culmea, de opoziţie, nu vă atinge, fiind inexistentă, cît timp voi avea conexiune la net şi-un calculator, voi avea grijă să fac „opoziţie” cînd şi cum vreau eu. Şi beware, suntem mai mulţi, şi se ia al dracului de repede, e ca un virus contra căruia armata khmerilor portocalii agramaţi se dovedeşte a fi ineficientă..

Responses

  1. […] This post was mentioned on Twitter by Ionut Seliman. Ionut Seliman said: Eu cînd vreau să rîgîi, rîgîi. http://www.ionutu.ro/2010/04/12/eu-cind-vreau-sa-rigii-rigii-2/ […]

  2. Rîgîitul e un fenomen normal, scapi de greaţă instant….că tare multă greaţă mai avem de îndurat!

  3. Rîgîit, apă cu lămîie, scapi garantat de greaţă. 😉

  4. Apropo, uitasem să menţionez site-ul dubai.ae, al guvernului din Dubai. Acolo, Dumnezeul local, un şeic/prinţ/sultan, nu are poza pe prima pagină ci un link discret către blogul personal. Chestie de bun simţ.

  5. Domnule Ionut Seliman. Cand intru in contact cu cineva, fie si prin intermediul acestui canal imi place sa cunosc cateva date despre celalalt. La o scurta cautare pe Google am aflat ca sunteti pe statele de plata al Consiliului Judetean Brasov si implicit ala presedintelui acestei institutii Aristotel Cancescu. Acest lucru explica pozitia dvs de „opozitie” dar nu explica atitudinea jignitoare asupra simpatizantilor PDL. E doar o rautate sa spuneti ca toti sunt agramati, inculti etc. Si in PDL ca si in oricare alt partid exista oameni din toate categoriile. Va spun acest lucru din postura unui om care intra frecvent in legatura cu membrii tuturor partidelor politice.
    Avand in vedere ca nu contine niciun fel de jignire are fi de bun simt sa nu stergeti acest comentariu.
    Sa auzim de bine!

  6. Ar fi frumos din partea ta, sa nu jignesti pe cineva inainte sa te gandesti la tine. Am impresia ca te consideri superior multor persoane, insa sa sti ca nu este deloc asa. Cu mult simt, iti sugerez sa nu uiti din ce motiv faci „opozitia” despre care vorbesti (A. C.) si sa mai citesti o carte din cand in cand ca esti la un pas de a deveni acel „agramat” despre care vorbesti (in cazul in care nu avem o parere comun, te rog sa citesti inca o data ce ai scris).
    P.S. A.C. = Aristotel Cancescu
    Asteptam ceva mai sincer pe viitor !

  7. Eftimie,
    arabeţii ăia n-au în staff-uri foşti responsabili cu propaganda comunistă în rîndul proletarilor.. 😀

  8. cipix,
    în primul rînd mă bucur să stau de vorbă cu un simpatizant PDL (motivele opţiunii dumneavoastră politice îmi sunt străine şi extrem de greu de înţeles – trăiţi în România?!) care ştie să facă acordul între subiect şi predicat, şi, mai presus de toate, ştie să folosească Google.

    Articolul meu tratează în special hoardele de internauţi, denumiţi sugestiv „khmeri portocalii”, organizate în gherile virtuale ce au ca singur scop găsirea de articole şi materiale negative la adresa personajelor exponenţiale din PDL. Din cîte văd, dvs. nu păreţi a face parte din acest segment „ocupaţional”. Ne-am înţeles?

    Locul meu de muncă nu îmi influenţează deloc opţiunile politice. Am lucrat în trecut şi la Scripcaru în instituţie, însă diferenţele între cei doi lideri locali sunt ca de la cer la pămînt. Avându-l pe actualul primar ca şef, nu am devenit automat (după logica dvs.) simpatizant PD.

    Pe acest blog nu se şterg comentariile niciodată. Vă aştept cu plăcere de fiecare dată cînd veţi considera că aveţi ceva să-mi împărtăşiţi.

    Cele bune!

  9. da, domnii pedelisti au iesit la contraatac! pai sa ii luam pe rand pe cei vizibili: primarul scripcaru intre un moldovenism de la el de acasa si un dezacord si o marlanie ne plictiseste de ani buni si mai si conduce si un oras. Elena Basescu ii conduce pe tinerii PDl-ici si ne-a obisnuit cu succesurile. boc ne da permisuri si accesuri. asa ca nu ma mir sa aiba si admiratori la fel de retarzi

  10. cetăţean_braşovean,
    dacă tu consideri că intervenţia ta pe blogul meu, ca reacţie la acest articol, este 100% corect scrisă din . de vedere gramatical, atunci eu mă las de blogărit şi mă înscriu în PDL.

  11. Mihai,
    eu n-am fost chiar aşa categoric. I need some balls.. guess. 😀

  12. Pot sa-ti spun ca am facut o singura greseala gramaticala pe care am vazut-o abia dupa ce am postat. Revin totusi la ideea initiala: „Mai citeste o carte!”. Folosirea unei jumatati de expresie in limba latina nu reuseste sa amelioreze cu nimic eticheta pe care ti-ai obtinut-o (pe drept) prin utilizarea limbajului suburban.
    In ceea ce priveste inscrierea ta in PDL, sunt de acord cu tine ca traim intr-o tara libera si putem orice ne face placere, atata timp cat nu este ilegal sau imoral.

  13. Braşovene,
    dacă aş folosi expresii precum „păsărică”, „găozare”, „puiuţ de comunist” ş.a.m.d., limbajul meu ar deveni unul mai elevat? Unul demn de un şef de stat?

  14. ionutule, esti incult, necitit si prost informat! Ai uitat de „tanar mafiot obraznic” si „faţă de european cu papion”. Cetateanul brasovean are dreptate. Mai citeste o carte (de exemplu „Levantul”, nu? – ai lectura asigurata pentru urmatorii cinci ani). Iar daca el are dreptate cand zice ca „traim intr-o tara libera si putem orice ne face placere, atata timp cat nu este ilegal sau imoral”, sa sti ca e valabil doar pentru el (si, eventual, cipix). Tu, sclav fara neuroni al lui Cancescu, ai dreptul doar sa le dai dreptate lor. „Tovarasi, ramaneti la locurile voastre”!

  15. Popescule,
    de acum încolo pe acest blog vei găsi „decît” limbajuri meta-urbane, căci s-a terminat cu golăneala. Blogul meu a fost descoperit de Miliţia Succesurilor Portocalii. 😀

  16. Ionut,
    in prima parte a raspunsului tau ai lasat din nou sa se inteleaga ca pdl-istii ar fi niste inculti ceea ce este un mare neadevar. Si nu, nu sunt un simpatizant PD-L…ma consider mai degaraba „pluripolitic” daca imi permiti acest termen deoarece gasesc lucruri si personaje bune (dar si rele) in cadrul tuturor formatiunilor politice romanesti.

    Cat despre „khmerii portocalii” oare tu sau ceilalti care prin intermediul blog-urilor aruncati cu noroi in anumite peroane doar fiindca sunt membri ai unui anumit partid politic…oare voi nu faceti acelasi lucru???

    Numai bine!!!

  17. Cetatene Popescu,
    …foarte fina ironia!!!

  18. cipix,
    crezi ce vrei despre mine. Mie nu-mi pasă. E suficient să văd cît rahat e în jurul nostru şi să fiu conştient că nu vedem decît vîrful iceberg-ului acum.

  19. Ionut,
    Da’mi voie sa te corectez : tu cand vrei sa ragai nu „rigaii” tu trebuie sa ceri permisiunea (A.C) iar pentru a avea un blog conditia sine qua non este sa faci opozitie…adica primesti sageata albastra si tu trebuie sa o infigi ,deocamdata ai reusit sa o infigi doar in poza ta ,deci nu incerca sa fi ceea ce nu esti .

  20. Ionutu,
    Da’mi voie sa te contrazic : tu cand vrei sa ragai nu „rigii” tu trebuie sa primesti permisiunea de la (A.C. ) iar conditia sine qua non pentru a avea un blog este sa faci opozitie prin intermediul lui …adica primesti sageata albastra si trebuie sa o infigi ,dar deocamdata ai reusit sa o infigi doar in poza ta . Deci nu incerca sa pari ceea ce nu esti .
    P. S. ai aflat ce inseamna A.C. de la cetatean_brasovean

  21. Bobo,
    bine că m-ai pus la punct. Mi-ai zis-o.. deci, tovarăşi, rămîneţi la locurili voastri!

  22. Pai daca zici ca este atata rahat in jurul nostru , de ce sa-l mai si scormonim???

  23. Din moment ce e atata rahat in jurul nostru dece nu iesim cu toti ca sa il curatam? Sau suntem prea lenesi sau prea obsedati de anumite lucruri ca sa ne facem o viata mai usoara noua? Inteleg ca „conducatorii” nostrii nu pot face exact tot ce ne dorim noi si nu iese mereu cum ne-am asteptat, dar trebuie sa facem fi noi ceva in afara de a arunca mai mult rahat in jurul nostru………… Trebuie sa avem si noi o initiativa. Daca lideri ne-ar vedea facand anumite lucruri ( fara sa aiba o legatura cu politica ) de exemplu voluntariat si alte gesturi care i-ar putea ajuta pe cei care sunt mai „slabi” decat noi, macar o data pe luna, ar fii un semnal pentru ei ca noi chiar vrem o tara care sa nu mai fie plina de rahat si dorim din tot sufletul ca sa traim intr-un loc mai bun.

  24. Ionut,
    in loc sa ponegresti pe altii mai bine ai face ceva constructiv pt orasul ,,tau” asta daca te consideri brasovean! daca nu ramai pe pozitia de catel al lui A.C. si tine-o tot asa si o sa ajungi in fundul ca….lui. Cine rade de altul, asa cum faci tu!, nu e cu nimic mai bun decat cel de care s-a ras…asa ca ai putea sa iti revizuiesti putin atitudinea si sa mai deschizi ochii. Si apropo: lasa-te de bloguit frate, ce sa zic…esti jenibil. Numai bine!

  25. Danut,
    comentariul tău extrem de relevant, îmi întăreşte convingerea că NU trebuie să mă las de bloguit. Tu ce faci constructiv pentru oraşul în care locuieşti? Că eu plantez copaci, fac voluntariat în orice activitate cu scop civic, particip la dezbateri publice, promovez acest oraş pe mai multe portaluri online, etc.

  26. Ionuţ, cum de-au aflat cipix şi ăilalţi că eşti de-a lui Căncescu?…eu umblu pe-aci de juma de an şi noroc cu ei,că m-am luminat!
    Ptiu, că era să mor analfabetă!
    …măi, spuneţi-mi şi mie să ştiu: ai voie sau nu să-ţi dai cu părerea în ţara asta?…sau numai dacă eşti în procentul favorabil pentru fruntaşii de la plăcinte??


Lasă un răspuns

Categorii

