Publicat de: ionutu | Aprilie 15, 2010

Plantarea Piticilor

Vorbeam ieri cu o prietenă despre conceptul de implicare activă în viaţa comunităţii în care locuieşti. Despre chestii faine pe care le poţi face pentru oraşul tău. Despre proiecte care îţi pot da satisfacţia că nu eşti doar o oaie în sistem, că poţi şi vrei să schimbi ceva în jurul tău: mentalităţi, mediul înconjurător, bucuria unui lucru bine făcut.

Cum în România iniţiativa este un fenomen de cele mai multe ori luat în derîdere, gen „uite-i şi p’ăia cum strîng peturile şi gunoaiele de parcă n-ar avea altceva mai bun de făcut” sau „ia uite la ăsta, crede că dacă plantează un pom salvează planeta”, în naivitatea mea încă mai cred că prin puterea exemplului încet dar sigur, mai avem o şansă.

Veniţi şi voi sîmbăta asta alături de cei de la 34Life Braşov, să ne luptăm cu demonii nepăsării. Să plantăm nişte copaci. Nu e doar un trend eco, nu e o fiţă, e un lucru simplu pe care oricine îl poate face. Trebuie doar să vrea. Am fost alături de ei în două acţiuni similare anul trecut, rezultatul? Mai mulţi copaci plantaţi pentru Braşov, în contextul în care oraşul devine rapid o mare parcare. Chiar dacă pică pădurea pe noi (suntem norocoşi din punctul ăsta de vedere), nu trebuie să neglijăm importanţa arborilor din oraş.

Locul faptei? Şcoala generală nr. 12 din Braşov, strada Şcolii nr. 16A de la ora 10.30, urmînd ca de la 11.00 să ne mutăm cu lopeţi şi hîrleţe în curtea Grădiniţei nr. 26 de pe strada Neptun nr.1 (în spatele magazinului Profi). Pentru cei care nu sunt dumiriţi, pot consulta harta ataşată:


View Plantarea Piticilor in a larger map

Găsiţi mai multe detalii aici.

Mihai, Killer, Mimişor, Andrei, restul lumii care va participa sîmbătă la fotbaltweetblogmeet, ne bazăm pe voi. First work, then fun!

Responses

  1. Eu sambata din pacate nu sunt disponibil. Trebuie sa fur o logodnica 🙂

  2. mergem tati, daca mergem si la bere dupa

  3. hmm… dai tu berea? 😀

  4. […] This post was mentioned on Twitter by BlegooPR, Ionut Seliman. Ionut Seliman said: Veniţi şi voi la Plantarea Piticilor http://bit.ly/acyddj […]

  5. Dau eu berea duminica, dar cine o plateste? 😛

  6. Din moment ce o dai tu, intră pe nota’ţi de plată. 😉

  7. OK, mergem intr-o locatia cu Zile si Nopti :))

  8. De acord. 😉

  9. O oaie care se mută dintr-un sistem în alt sistem (eco), tot oaie rămâne.

  10. Dau eu berea daca va prezentati la Scoala Nr 12 cu un fier de facut o groapa si dati o mana de ajutor 🙂

  11. Am aflat si eu de pe facebook, desi sunt partener media. O sa particip la actiune. Sper sa fie vreme frumoasa.
    Ustensile nu am, dar vin calare pe bicicleta, in stitlul eco pe care il promovez.
    Have fun!

  12. Buna:P imi placee ideea si sunt Pro.Imi voi face si eu aparitia k sa dau o mana de ajutor dak reusesc sa fug de la munk mai repede;))
    dak nu voi incerk sa anunt pe kti mai multi:)
    pupu si o zii frumoasa in continuare:*:*

  13. Dan Lee,
    decît să behăi a pagubă pe aici, nu ţi-ar fi mai lesne s-o faci pe blogul tău? 😉

  14. Radu,
    de prezentat ne-om prezenta. Eu vin şi fără motivaţia unei beri. Plus că vin cu biţa, ca Sabin. 😉

  15. Sabin,
    bine faci! 😉

  16. Cla,
    sper să ajungi. 🙂

  17. voi face tot ce pot:):*

  18. eu sunt la Pitesti 😦

  19. –vin şi eu, nu sîmbăta asta că nu pot!…dar o să particip alt’dat’, SIGUR!! …PLUS: aştept o zi în care să curăţim, împreună cu spitalul militar şi primăria bv( habar n-am a cui e zona..) spaţiul din faţa spitalului militar, str pictor pop… ionuţu şi 34life dacă ne puteţi ajuta cu o mobilizare!!!…e ca-‘ntr-o junglă acolo!!( pentru cine are curaj să circule!!)


Lasă un răspuns

Categorii

