Publicat de: ionutu | Aprilie 19, 2010

Ziua bicicletei – Braşov 19 Aprilie 2010

Dacă mă-ntrebaţi pe mine, ziua bicicletei ar trebui să fie în fiecare zi. Braşovul e-un oraş atît de mic, încît e păcat să-l străbaţi cu maşina. Plus că stereotipia cu „aerul curat de munte” este de mult timp doar un mit. Respirăm un aer la fel băşit şi poluat doar cu cîteva grade mai rece, decît cel de Bucureşti. Suntem genul acela de popor pe care parcă ne-au căcat mamele noastre în maşină. Nu mă credeţi? Faceţi un sondaj rapid cu întrebarea „ce aţi face cu un milion de dolari?”. Răspunsul categoric ar fi: mi-aş lua maşină şi casă. Sau invers. Sunt cele două mari visuri ale fiecărui român. Să aibă casă şi maşină. Pe la mijlocul anilor ’90 românii visau pe lîngă cele două şi la „celular”. Toată lumea visa să aibă celular.

M-am lungit prea mult în introducerea mea. Ideea este extem de simplă: veniţi azi, de la ora 18.00 în faţa primăriei. Un grup de tineri inimoşi organizează o plimbare cu ocazia zilei bicicletei.

via brasovbike.com

Traseul plimbării precum şi detalii mai multe, puteţi găsi aici.

De prisos să vă mai spun că dacă veniţi fără biţe, veniţi degeaba. 😉

Responses

  1. […] This post was mentioned on Twitter by Ionut Seliman. Ionut Seliman said: Ziua bicicletei – Braşov 19 Aprilie 2010 http://www.ionutu.ro/2010/04/19/ziua-bicicletei-brasov-19-aprilie-2010/ […]

  2. Și, în plus, s-a mai mutat și Zoso în oraș. Cu adevărat îngrozitor :))

  3. alpha,
    poate e sofer bun, mnoa.. nu poti sa stii. 🙂

  4. …Zoso?….şi şi-a luat şi bicicleta?…sau e aerul mai cald?…sau mai rece??….Eu nu prea am experienţă de Bucureşti,… bucureştenilor le e fbine aici la respirat aer,dar eu nu am putut respira aer după prima zi de raliu al Braşovuuuluuuii! Ce facem? Îi mai lăsăm mult să ne polueze doar ca să ”moară mama lu’ ăla care nu are raliu pîn faţa primăriei”??
    ….în rest, ne dăm cu bicicleta de ziuuaa biicicleeetei, şi şi în alte zile,o daată pe luuună, ca să arătăm României poluate ce eco şi ce politicoşi-verzi sînteem!!

  5. […] http://www.ionutu.ro/2010/04/19/ziua-bicicletei-brasov-19-aprilie-2010/ […]


Lasă un răspuns

Categorii

