Publicat de: ionutu | Aprilie 23, 2010

Dobitocii de pe Yahoo Messenger

Sunt cam aceiaşi pe care-i găseşti şi pe Facebook, Hi5, pitzipoanca.org, cocalari.com, în scara unui bloc poştind un pet de Bergenbier şi scuipînd seminţe, pe lîngă gardurile liceelor agăţînd găini virgine şi hărţuind adolescenţi ochelarişti, la cinema rîgîind şi rîzînd prosteşte şi zgomotos, în autobuze/tramvaie ascultînd ultimul hit al lui Salam pe telefoanele Cect dual sim chinezeşti cu mp3 player, la zoo hrănind urşii cu pufuleţi şi adăpîndu-i cu bere, şi în general cam peste tot în jurul nostru.

Sunt ei, generaţia ratată, produsul unei Românii de la care Dumnezeu şi-a luat demult ochii.

Şi mostra video.

Mi-e silă.

Responses

  1. […] This post was mentioned on Twitter by Ionut Seliman. Ionut Seliman said: Dobitocii de pe Yahoo Messenger http://bit.ly/9e9Ygw […]

  2. […] că am văzut asta la ionutu și instant pulsul mi s-a ridicat la 200! unde erau dom’le angajații zoo când se […]

  3. Mi-e silă şi mie de câţi de ăştia sunt… Pf!

  4. Iulia sau Diana (nu ştiu cum să-ţi spun 🙂 ),
    mă bucur că nu sunt singur în sila mea. 🙂

  5. Cred ca ar fi nevoie de gardieni publici si de un regulament care sa prevada amenzi piscacioase.
    E trist ce se intampla cu „cercopitecii” aia, pe de alta parte nu cu mult mai trist decat ideea de a tine animalul salbatic intr-o cusca.

  6. Am o idee! Haide-ti sa-i facem sa le fie rusine. Pe toti cei ca ei surprinsi pe camere sau aparate foto facand chestiute din aste. Sa-si vada fetele de inteligenti peste tot, cu specificatiile de rigoare, un fel de „nu le urmati exemplul” dar mai taios.

  7. Cristi,
    ar trebui. Nici nu e greu. Ştiu doar că în urma incidentului cu puştiul scalpat de leu s-au luat nişte măsuri: s-a montat un gard de sîrmă peste gardul de protecţie (tipic românesc) şi pentru prima dată de cînd mă ştiu eu, la zoo va patrula un pinguin, pardon, poliţist comunitar.

  8. Am putea. Ne ajută enorm faptul că dobitocii îşi filmează „distracţiile” apoi le mai şi postează pe youtube. De ce nu? Uite, am început eu. Articolul ăsta este un exemplu de „aşa nu”.

  9. Lu’ ăla cu bască îi prevăd o întîlnire cu un ursuleț în libertate. Și atunci o să-i toarne și ursu’ în gît (cap n-o să mai aibă) niște bere d-aia proastă la pet.

  10. Mi-e scârbă de cocalari… Mulți și prosti

  11. Mare Ti-e gradina… :))

  12. pfff nu-i de ras…

  13. Iulia e perfect:)

  14. hai ca pe facebook inca nu e asa grav. facebook-ul e ceva mai elevat, cel putin deocamdata

  15. Migraţia de pe hi5.com spune altceva. 😀

  16. 😀 😀 😀

  17. vor disparea la fel de subit cum au aparut 🙂

  18. Dupa ID-ul ala deja iti cam faci parerea legata de persoana care il poseda…eu una nu sunt interesata sa port discutii cu oameni de genul asta…cat despre filmulet, nu putem muta Romania undeva prin N-V-ul continentului, dar fara locuitori?

  19. Aş vrea să am şi eu un pic din optimismul tău în privinţa ăstora.. 🙂

  20. Todo,
    tu faci ca Cioroianu, cînd cu ţiganii? 😀 E şi ei oameni. 😀

  21. A-lister…

    23 aprilie apare postarea initiala tot pe 23 aprilie e amintita aici pe 26 aprilie apare link-ul pe twitter si bineinteles ca apare si aici, fara sursa fara nimic, ca doar e simplu sa faci pe lupul moralist……

  22. Ei, sa fim seriosi…eu ziceam fara toti locuitorii :))…conform bancului „frumoasa tara, pacat ca e locuita” 😛


Lasă un răspuns

Categorii

