Publicat de: ionutu | Mai 3, 2010

De ce n-am mai scris pe blog

N-am mai scris nimic pe blog în ultimele săptămîni. Nici nu cred că voi scrie prea curînd. Motivele sunt multiple. Enumăr printre ele lipsa acută de inspiraţie, vremea în sfîrşit faină de afară, faptul că în ţara asta nu se mai întîmplă nimic bun care să mă facă să gîndesc pozitiv şi să-mi alimenteze creativitatea, faptul că am început să citesc mai multe cărţi în acelaşi timp, subiectele fade de pe toate blogurile pe care obişnuiesc să intru, Eftimie şi lista lui de autori pe care după ce-i voi fi citit, nu voi mai fi capabil să scriu vreo 6 luni.

Desigur, apoi, după ce efectele lecturii îmi vor fi trecut, mă voi apuca din nou de scris. Şi voi scrie atît de bine, încît site-uri precum DailyCotcodac, Futezătorii sau publicaţii precum Dilema Veche, Kamikaze, Caţavencu, vor apela la mine, făcînd coadă virtuală în inboxul căsuţei mele poştale electronice.

Chiar şi Mircea Badea mă va ruga frumos să-i scriu nişte poante bune pentru emisiunea lui. Nu mai zic de cîrcotaşi. Găinuşă mă va implora să-i dau nişte lecţii, graţie neţărmuritei mele măiestrii în ale condeiului.

Dar pînă atunci, va mai trece ceva vreme. Timp în care îmi veţi mai putea găsi textele cu care v-am obişnuit pe site-uri de mare angajament, precum prinbrasov.com sau stiribrasov.ro.

Responses

  1. O sa-mi lipseasca propaganda pro Cancescu… dar nu-i problema.
    Te felicit , initiativa este buna… dar ai cam multa imaginatie

  2. neK,
    eşti sigur că ai înţeles mesajul?

  3. Hai cu bicicleta la miscare cat e faina vremea 😛

  4. Vin, frăţică, cum să nu vin? 😉


Lasă un răspuns

Categorii

