Publicat de: ionutu | Mai 7, 2010

Confesiunile unui ilustru salariat la stat

Sunt un ilustru angajat la stat cu un salariu de porc împuţit. Puţin mai mult de 600 de lei. Tatăl şi fratele meu sunt angajaţi la privat şi mă ţin în spate de 5 ani. 5 ani în care eu nu am plătit impozite ca restul lumii, nu am fumat, nu am băut, nu am crăpat în mine, nu mi-am cumpărat haine, nu am cheltuit niciun leuţ din salariul meu de bugetar gras şi împuţit, în România. Mi-am ţinut banii pe card adunând acolo o mică avere pe care o voi cheltui la aparate în Las Vegas, asta după ce 3 din cei 5 ani mi i-am petrecut jucînd Zuma şi Solitaire, iar ultimii 2 ani, am ars-o opt ore/zi pe blogul ăsta aservit politic, antiBăsescu, antiScripcaru, şi nu în ultimul rînd, antiPD.

În această vreme, restul românilor din jurul meu, în marea lor majoritate angajaţi la privat, au muncit pe rupte ca să mă susţină pe mine şi cei ca mine: profesori blazaţi, doctori şpăgari, miliţieni corupţi, pompieri laşi, militari impotenţi, pensionari băşinoşi, şomeri beţivani şi puturoşi, funcţionari incompetenţi şi extrem de corupţi. Neamuri proaste, neamurile noastre.

Nu-i mai amintesc aici pe românii de afară, plecaţi de prea mult bine de aici, şi care la chemarea pămîntului strămoşesc, s-au dus cu toţii la vot pentru ca România lor să nu cadă din nou în mîinile comuniştilor, minerilor, Iliescu&Năstase.

Ca atare, nu mai am ce să zic acum, după ce Băsescu a pus punctul pe i aseară. Oamenii cinstiţi se vor bucura acum că bugetarilor li s-a dat ce trebuia să li se dea. Ca o căpuşă ce sunt, voi sta în continuare să mă bucur de fiecare leuţ luat din vistieria statului şi virat în contul meu de salariu, şi nu mă voi duce să muncesc la privat nici măcar dacă mă voi număra printre cei disponibilizaţi. V-am zis doar ce intenţionez să fac: cu toţi banii voştri constituiţi în leafa mea lunară, mă voi duce să mă distrez pe meleaguri străine, să o ard boem ca un fante, să vă trimit sms-uri cu taxă inversă în care să vă spun „v-am luat banii, fraierilor!”.

Între timp, aştept de pe scaunul meu cald de bugetar să v-o dea şi vouă Băselu’ cu manta, în momentul în care colapsul evident înspre care conduce luntrea lui personală, bricul România (mai bine zis dricul), îi va impune să umble şi la TVA şi la impozite. Iar voi o să staţi în continuare şi-o să vă rîdeţi de greci, şi-o să trăiţi bine..

Responses

  1. Dude, 600 o sa ai si de acum incolo, ca mai jos de atat nu scade, daca e prea mic… treci la privat, si asta e valabil pt. toti bugetarii care plang.
    …iar de dus bricul in colaps se duce oricum indiferent de masuri, asa e capitalismul, cade se salta, iar cade… etc.

    Stop bitching, viata e grea dar trece.

  2. Dude,
    nu-mi spui nimic nou. I’m not bitching, I’m just facing the reality.

  3. No you’re not.

    Mai degraba ascunzi nemultumiri sub sarcasm. Sau cel putin asa citesc eu. Poate nu mi-am luat doza corecta de cafea.

    🙂

  4. Sarcastic sunt chiar şi cînd toate merg bine. Cînd ceva e prea frumos ca să fie adevărat, atunci cu siguranţă e ceva putred la mijloc. Tot ce vreau să spun prin articolul ăsta este că nu e bine deloc ce se întîmplă în acest moment. M-aş bucura să se ia astfel de măsuri, dacă s-ar lua cu adevărat. Dar nu o să se schimbe nimic. Pentru că e faut-pas să-ţi tai craca singur de sub picioare.

  5. e bine tati, pai daca iti mai scade ceva iei sub salariul minim,da-te dracului de bugetar. ce stai pe capul celor de la privat ca o capusa? ce parca base o fi bugetar?:))

  6. Băsescu nu e bugetar. El este Preşedintele. Un fel Chuck Norris mai şmecher.

  7. Da ma, da tu te scoti cu ad sense. 600 de la stat is asa, un hobby.

  8. Îhî.

  9. Tinere asta este doar inceputul sa vezi ce vi se pregateste pina in septembrie…
    Romania va intra in colaps guvernul a mintit FMI asa va spune si o sa fie mai rau decit in Grecia cel putin grecii au turism e vara deci o sa ii salveze un pic dar Romania ce are?
    Cum am inteles eu poporul roman nu va iesi nimeni in strada nu va fi nici 0.00001% ce se intimpla in Grecia pe strada si toti vor fi multumiti si pun pariu cu tine ca miine daca sint alegeri tot Basescu va iesi …
    Gata ca tu stii ideeile mele in legatura cu politicul din Romania.Iti trimit bilet de avion pt tine si Dora ?

  10. barca se cam clatină. Cred că e cazul să mă arunc din ea dacă vreau să scap. Asta cu biletul de avion poate fi considerată ca un colac de salvare.

  11. deci…da. si cel mai rau e ca imbecilii spalati pe creier s-au bucurat ieri de vesti fara sa priceapa nimic.prostia ma sperie cel mai tare.

  12. Exact. Trepanaţii se uită la greci şi zic Doamne, fere să se întîmple şi la noi ce e la ei. O bună prietenă avea dreptate. Grecii nu ies în stradă degeaba. Ăia ştiu ce e foamea.

  13. Ionuţule, mă crezi când îţi spun că nici acum bipezii ăia (50,33% îţi spune ceva, nu ?) care erau fericiţi anul trecut nu conştientizează ce repercusiuni va avea tăierea asta de procente ?
    Nu trebuie să-mi răspunzi, e retorică întrebarea.

  14. Lu’ nimenea,
    Pentru că ai aruncat cu atâta lejeritate suma aia de parcă ar fi cine ştie ce prag de trai decent, cine ştie ce imensă favoare pe care premieru’ băse o face bugetarilor, îţi doresc din inimă să te descurci doar cu 600 de lei pe lună. Unde vrei tu, la privat sau la stat. Ba nu, la stat, să simţi şi umilinţa de a-şi bate joc unii de tine şi de a te urî pentru că eşti ăla gras din spinarea celui slab.
    Dixit!

  15. Am uitat. Îţi mai doresc şi să te uiţi într-o seară la teve şi să vină băse să se răstească ca un descreierat la tine ca şi când ai fi cauza crizei din România, şi a doua zi să te disponibilizeze şefu’. Aşa, ca de la un empatic la altul.

  16. Ar merita cîte o flegmă pe ochi fiecare cretin care s-a umezit ieri de plăcere la discursul tembelului suprem.

  17. APEL CATRE BLOGUL POLITIC ROMANESC !

    SOLUTIE PRACTICA PENTRU TRIMITEREA PRESEDINTELUI IN PUSCARIE
    !

    Am ajuns o ţară de urmăriţi şi de urmăritori. E mai rau ca pe vremea lui Ceausescu! Avem de 2,5 ori mai mulţi angajaţi la serviciile secrete decât pe vremea lui Ceauşescu. Prieteni din Romania m-au parasit. Colegii din cinematografie au rupt relatiile diplomatice iar ziaristii din NewYork refuza sa vorbeasca la telefon despre Basescu spunand ” ca suntem ascultati “. Romania este intr-un faliment economic , politic si rasial fara iesire. Care este solutia ?
Uneori de la distanta lucrurile sunt vazute mai bine. Mafia securist comunista a preluat puterea economica. 3 % controleaza intregul capital iar 97 % nu controeza nimic, decat saracia si lipsa de speranta. Clasa politica, partidele politice. media, mogulii ,sindicatele reprezina minoritatea mafiota de la putere. Cu exceptiile de rigoare toti sint o apa si un pamant.
Cu alte cuvinte solutia trebue sa fie romaneasca dar sa aiba un puternic sprijin “destabilizator si de presiune ” occidental. De mai multi ani in calitate de artist ,cineast si ziarist, am incercat sa creiez ” scandaluri ” care sa zduncine oligarhia de la putere.
Mentionez in lipsa spatiului doar Scandalului ICR New York cand am chemat politia americana la o expozitie araba Al Queda. Aceasta a fost o actiune creiata in jurul principalei publicatii al diasporei americane New York Magazin . Faptul ca nici o voce din tara ,nici macar in soapta, nu a atentionat ca expozitia sponsorata de statul roman, nu a fost romaneasca ci a unui cetatean irakian pe nume Amwar Ambaki dovedeste ca cenzura si diversiunea este totala. Tot acest circ al democratiei este de ochiul lumii.
Sunt ziarist de investigatii. Toate actiunile si opiniile mele sunt bazate pe documente.- Sunt un varf de lance care ar trebui sa fie folosit de cei din tara.- In calitatea de cetatean american si japonez atentionez……….. autoritatile statului american. Reprezint Nipon Press si televiziunea japoneza in SUA. Am zeci de conectiuni in media internationala iar compania mea de film poate face un documentar pe orice subiect de interes, Dezvaluirile mele pot avea imediat un efect international. Scandaluri fara precedent ameninta oligarhia Basescu.
    1 ARMELE LUI SADDAM PENTRU CARE SUA A INVADAT IRAKUL AU FOST ASCUNSE IN ROMANIA 2 AUTORITATILE FRANCEZE AU REDESCHIS DOSARUL CRIMEI DIN PORTUL ROUEN. 3 ELIBERAREA ECHIPEI DE REZEVA
    A ATACULUI 9/ 11. 4 CUMPARAREA DE URANIU DIN ROMANIA PENTRU CREIAREA UNEI BOMBE ATOMICE IN MINIATURA DE CATRE BEN -LADEN.

    Cea mai puternica mafie din Romania este cea a armamentului si are in varf pe presedintele inca in functie. Dar aceasta mafie este extrem de vulnerabila si poate fi complect neutralizata. Majoritatea intreprinderilor sunt romano – americane si sunt licentiate in SUAintrand sub jurisdictia legii americane.
De curand New York Magazin http://www.nymagazin.com/ serializeaza cartea scritorului Voctor Nicolae ” Daca ai trecut prin casa mortii ” bazata pe interviuri cu persoana mea. Cartea contine destule desvaluiri pentru a aduce pe TRAIAN BASESCU IN FATA UNUI TRIBUNAL INTERNATIONAL .Revista
 apare miercuri.
Cititi desvaluiri explozive pe blogul meu. Daca le considerati folositoare pentru cauza comuna, punerea catuselor, actionati in consecinta. Actionati impreuna cu Diaspora, in special cu cea americana.
    Succesul garantat.
    
Robert Horvath Cineast USA
    

http://devanewyork.blogspot.com/
    
http://www.devagallery.com

  18. Întrebarea unei somere de 54 ani, care vrea să muncească şi pe care n-o mai angajează nimeni la vîrsta asta: Domnu’ Băsescu, ce-ar fi să aveţi vreo idee care să-mi dea ceva de muncă , ca să nu mai sug sîngele poporului care mai are (încă) de lucru la privat?

  19. […] nu credeţi că aceste rînduri sunt doar frustrările unui ilustru salariat la stat. Pe scurt despre privat? Presupunem că ai terminat facultatea, masterul, doctoratul, dracu’, […]


Lasă un răspuns

Categorii

