Publicat de: ionutu | Mai 31, 2010

Scurtissime. În cuvinte şi imagini.

Am învăţat o expresie nouă. În România, atunci cînd vrei să spui că ceva e de bine, spui: Oauuu! Grozav!! Minunat! Extraordinar! sau Supeeer! Cool!! Mişto!! Ţîţă de mîţă!! Oai să’m bag!! etc., etc. Aici oamenii folosesc un cuvînt simplu dar extrem de expresiv. Bombaaaa!!! Deci cum a cîntat România la Eurovision? Bombaaa!!! Cum e vremea afară? Bombaaa!!! Cum e berea asta? Bombaaa!!!

Ok. Încă o dată. De data asta cu toţii. Bombaaa!!!

Nu ştiu dacă v-am mai spus dar eu sunt un mare gurmand. Am mîncat multe la viaţa mea, dar cea mai bună caracatiţă pe grătar ever, aici am putut mînca. Pescarii pleacă cu noaptea în cap pe mare să prindă peştele şi alte nebunii ce se găsesc prin mare (inclusiv caracatiţe), şi apoi captura lor ajunge în cratiţele şi pe grătarele tavernelor care se găsesc la tot pasul. Nu vă gîndiţi că pute a hamsie prăjită ca pe litoralul românesc. Mirosul ce vine din bucătăriile tavernelor stîrneşte adevărate furtuni tropicale în gurile trecătorilor.

O altă combinaţie fericită este cea dintre pepenele roşu şi un anumit soi de brînză locală. Pepene + brînză? Wtf? Dar ştiţi cum e? Exact. Bombaaa!!!

Am fost pe plajă de cîteva ori. Ceea ce m-a intrigat şi m-a şocat a fost numărul mare de vorbitori de limbă română. Pe plajă, în apă, la terase. Puii mei, parcă eram la Mamaia. Ideea este că am preferat să nu vorbesc şi eu sau dacă vorbeam, vorbeam în engleză. Pe lîngă faptul că suntem vrednici gospodari, buni muncitori, excelăm la orice ne-ai pune, mai avem şi alte calităţi care ne recomandă pe afară. Suntem şi excelenţi ciorditori. Şi pe cine căcatul meu să furăm, dacă nu pe unul de-al nostru? E mai sigur decît să furi de pe la vreun băştinaş sau de la vreun turist de altă origine.

Că tot vorbeam despre furat, în ţara asta nu se fură. Nu ştiu cum au reuşit, dar lăsaţi-vă voi cheile maşinii în contact cu geamul deschis oriunde pe stradă în România. Sau uşa de la casă larg deschisă, ziua în amiaza mare, aşa cum am văzut că fac oamenii pe aici. Să vedem. Scăpaţi ieftin, sau nu?

Voi trece acum la cîteva imagini. Am făcut multe poze, dar vi le voi pune pe cele care mi-au plăcut mie cel mai mult.


Ok, am aşezat pozele precum un cur, dar sper să mă înţelegeţi. Pînă la prima leafă, nexam mouse pentru micuţul meu Eee S 101.

Şi pentru că sunteţi cuminţi şi aţi aşteptat postarea asta aşa cum îl aşteptam şi eu pe Moş Niculaie, vă mai arăt ceva mişto. Voi aţi auzit de Jenut Cercel? Localnicii spun că-i ca un micuţ Frank Sinatra. Iaca la el:

Responses

  1. Jenut Cercel Live? OMFG! Bombaaaaaa!

  2. ăsta s-a mutat in republica oltenia 😀

  3. ii lipseste prazul 🙂 miine ne cer sa sa ii exportati praz.

  4. Tinere vad ca mi-ai fotografiat palmierul home sweet home 🙂 sau e reclama ascunsa???

  5. Live frate, live. Artist complet. Bombaaa!!!

  6. Dacă s-ar comporta toţi românii ca „oltenii” ăştia de aici.. am fi departe. 🙂

  7. nu, pur şi simplu mi-a plăcut cum stătea el acolo în bătaia vîntului.. 🙂

  8. Ma bag rar in vorba prin casa Ionutului, dar ma cred baiat destept si trag de-o concluzie. e la Cipru, bre. E clar si e frumos. Numa nush citi bani o face el acolo, bafta sa aiba…

  9. Bombaa postu’, Ionuţ! 🙂 Baftă!
    Cînd vor ieşi pepenii de Dăbuleni pe piaţă, o să-ncerc cu brînză…deşi,nhhh..poate mai întră vreun ingredient? Brînză dulce sau sărată?….zi şi mie, şti că-s uşor de stîrnit gastronomic! 😀

  10. jenuţ cercel e ăsta??

    ????????? nu pot să cred că-i faci publicitate…dacă da!!!!Frank Sinatra se zvîrcoleşte în mormînt! 😦

  11. Ash ce poze frumoase, vin in concediu acolo ;)) Ma primesti? 5 zile rezist la asa mare frumoasa. Mediterana? Ca nu seamana cu cea Neagra.

  12. Drumeţule,
    şi chiar şi eşti băiat isteţ. Că ai ghicit după poze. E frumos, şi se cîştigă mult mai bine decît în România. Plus că la 25 de ani ai viaţa în faţă. Ce am de pierdut dacă România nu-mi oferă decît şuturi în cur? Ştiu, singurul inconvenient este despărţirea de familie, prietenii buni şi de anumite locuri de acasă pe care nu ai cum să le uiţi. 😉

  13. Eu zic să încercaţi cu caş proaspăt şi nesărat. Seamănă bine la gust cu brînza lor. Care mi se pare că se cheamă haloumi. Da’ mă interesez şi vă comunic ulterior. Combinaţia dintre pepenele roşu abia scos de la frigider şi brînză, o să vă surprindă plăcut. 😉

  14. nu-i fac reclamă micuţului gibon, el e, l-aţi găsit bine pe youtube. Doar că a fost foarte interesant pentru noi să vedem ditamai bannerul cu vedeta internaţională pe o clădire într-o ţară străină. 😀 😀

  15. Dap. Mediterana este. Te primesc, cum să nu. 😉

  16. Draga Drumetz ai cistigat ai ghicit unde sa ascuns Ionutu deci cere premiul O FELIE DE PEPENE CU HALLOUMI.:)

  17. Ioane, sper ca nu ti-am stricat vreun ¨shmen¨, scuzati cuvantul, laudandu-ma cu istetimea. Asa-s eu, si modest :p
    Am si eu oaresche pretini in tara Afroditei si unora le merge tare rau, altii prospera. Pana la urma, Rai exista doar dupa deces, nu? Tie bafta, mie pepene brazilian din Real cu ceva cas de Halchiu. In cinstea voastra.

  18. Nu drumeţule, n-ai stricat nimic. Fiecare doarme precum îşi aşterne, dacă mă-ntrebi pe mine. 😉 Şi cu pepenii mai aşteaptă, că ies imediat şi-ai noştri. 🙂


Lasă un răspuns

Categorii

