Publicat de: ionutu | Iunie 15, 2010

Da’v-aş foc, băi labelor!

Exprimarea mai puţin spre deloc academică din titlul acestei postări este adresată totalmente clasei politice din România. Pentru că sunt nişte labe nenorocite, incapabile să facă ceva de bun simţ în ţara de căcat pe care o conduc de cînd mă ştiu eu.

Dacă nu v-aţi dat seama pînă acum, am lăsat baltă România pentru Cipru. Mai exact partea de sud, partea greacă a acestei minunate insule. Da, vorbim despre o insulă, pentru că am avut de’a face şi cu ignoranţi care nu ştiau că Cipru este un stat din Europa, situat pe o insulă în formă de chitară. Pana mea, ăsta e nivelul învăţămîntului din România. Aici îi dau dreptate Chiorului, şcoala scoate tîmpiţi.

Cu fiecare zi ce trece de cînd mă aflu aici, sunt din ce în ce mai impresionat. De pildă azi am fost la bancă. Şi trebuie să recunosc că în România rareori am fost tratat la fel cum am fost tratat aici, de către omul din front office. Pe scurt, nu am stat la coadă, nu s-a răţoit nimeni la mine pentru că am pus întrebări suplimentare, aerul condiţionat chiar funcţiona, şi deşi în faţa mea erau 10 persoane la rînd, nu am stat mai mult de 5 minute în bancă. Adică un soi de coadă era, dar oamenii ăştia au alt fel de abordare al conceptului de „coadă”.

Şi ca să revin la tonul din titlu, şi la ce m-a intrigat cel mai tare, o să repet. România este condusă de incompetenţi de la vîrf, pînă la coada vacii, undeva în cea mai obscură comună, unde primarul are în subordine 3 funcţionari cu tot cu secretar, plus un poliţist comunitar care patrulează pe uliţe cu Pegasul din dotare. În România nu avem autostrăzi. De fapt, le avem. Kilometri întregi se întind, probabil, pe alţi kilometri întregi de hîrtie, prin fişetele ministerului de transporturi. Ştiţi voi, ministerul ăla preluat de Berceanu de la taica Băsescu.

Am mers de vreo cîteva ori pe singura tentativă de autostradă din România. Aia dintre Bucureşti şi Constanţa. Căcatul ăla NU e autostradă. Nici măcar nu seamănă cu una adevărată. În Cipru s-au început lucrările la autostrăzi de prin ’96, am înţeles. Din fonduri proprii şi private, iarăşi, am înţeles. Partea de sud a statului, are acum o puternică reţea de transport auto, formată din aceste autostrăzi, care pînă prin 2000 erau gata. Ce căcatul meu făceam noi în 2000? O să vă aduc eu aminte. Eram cît pe aci’ să-l alegem pe WC Tudor preşedinte. Da’ noroc că am fost deştepţi şi ne’a scos Roman, de l-am pus pe Ilici în fruntea ţării, dîndu-i astfel şi ultimul mandat din viaţa sa. Deci noi ne căcam pe noi şi politrucii ne prosteau, iar alţii pe care noi îi consideram pescari ce locuiesc în corturi, construiau autostrăzi.

Deşi relieful le era potrivnic, şi lucrările au fost efectuate în condiţii de muncă titanică, mă refer aici la săpat în stîncă, rezultatul este uimitor, pentru ochii unui profan ca mine. Spun „profan” pentru că pînă aici, eu nu am văzut alte autostrăzi. Nici nu vreau să mă gîndesc cum aş reacţiona vizitînd Autobahn-ul nemţesc..

Nu vreau să mai intru în detalii azi, şi despre ce înseamnă turismul aici, şi ce are în cap, sau mai bine zis nu are, boarfa de Udrea. O să mă amuz copios gîndindu-mă la un penibil precum George Scripcaru, primarul Braşovului, şi măreţele sale realizări. Giraţii amplasate unde nu trebuie, asfaltate pe bani grei şi împopoţonate cu flori scumpe, beculeţe pe bază de energie solară, şi patinoare costisitoare care nu-şi justifică investiţia într-o ţară fără infrastructură cum e România. Îmi este ruşine de neruşinea lor. Thailandezii au o vorbă care li se potriveşte de minune românilor: „Peste orice, presară un pic de coriandru”.

În linkul de mai jos, restul de poze din excursia mea de o zi, pentru că întotdeauna o poză va face cît o mie de cuvinte..

Caseta de colectare
Responses

  1. Azi se decide dacă moţiunea trece sau ba! Dar şi de nu trece, nu mai durează mult să li se dea foc! Udrea cică dă şampanie dacă trec legile de decimat populaţia!….ce mai vrei mai mult cinism decît atît!Astea se adună!..încă lumea nu simte răul aşa de cumplit, dar tot o să li se dea foc!Lipseşte scînteia…cam ce s-a întîmplat în Timişoara cu Tokes…

    da, frumoasă insulă, cu oameni harnici care ştiu să folosească şi frumuseţea naturală şi istoria să atragă turişti! Extraordinar şosea tăiată în stîncă?( oare cîte j’demilioane ar fi costat metru de autostradă de era pe-aici, pe vremea lu’ nea berceanu?)

  2. love cyprus

  3. he he heee, bine ai venit in lumea civilizată 😀

  4. […] This post was mentioned on Twitter by Ovidiu Eftimie, Ionut Seliman. Ionut Seliman said: Da’v-aş foc, băi labelor! http://bit.ly/bNn1co […]

  5. Foarte legitima injuratura 🙂
    Si mare dreptate ai… mai ales acolo, cu giratoriile lui Scripcaru! Ce catastrofe…
    Bucuroasa sa te vad in forma:)

  6. nici nu cred că-mi pot imagina o cifră.. 😀

  7. corect.

  8. exact Efule, asta mi-am zis şi eu de cînd am pus piciorul pe pămînt cipriot.

  9. săr’na, dragă Karlă! 😉

  10. ehe pritene dar vad ca tu ai banii sa te plimbi ,mia bine te duci si ii intrebi be oamenii de rand cati au reusit dupa o viata de munca sa iasa din tara??

  11. Draga Liviu tu ai citi acest blog inainte sa vezi ca „scriitorul”nu a plecat in vacanta a emigrat a luat totul de la ZERO ca sa saturat de pre mult „BINE „in Romanica…..Helloooooooooooo !!!!!!!!!!!

  12. Tinere „Eftimie” am devenit fan-ul tau de astazi ….prieten stiu de ce 🙂

  13. My friend, sau aş putea spune imbecile,
    cum bine ţi-a zis pisica neagră, citeşte cartea înainte de a o judeca după coperţi. Bine?

  14. bai selimane….credeam ca esti om cu capul pe umeri, te credeam prieten, dar se pare ca nu e chiar asa….tu incepi sa dai cu noroi in scripcaru??????
    si tu esti ca ciumatii de la brasovul tau?????
    sa scrii porcarii, despre tara ta, chiar daca e de kkt???
    ce a facut orban cat a fost ministru la transporturi?????
    iti spun eu nimik…si tu il ….pe cancescu in c…r???????
    dece?
    chiar trebuie??????
    repet te consideram om cu capul pe umeri si prieten, dar ti-ai dat cu firma in cap!!!!

  15. Vladimir, daca binevoiesti sa-mi permiti niste observatii…:)

    1. Si Scripcaru si Cancescu si Orban sunt persoane publice, in serviciul nostru, deci sunt supuse criticii si cartelilor cetateanului. Scurt.
    2. A scrie despre tara ta la modul critic, chiar daca e de cacao, nu inseamna ca nu ti-o iubesti, ci ca-ti pasa.
    In plus, Romania e una, statul român e alta. „Patria româna” inseamna ceva, „natiunea româna” inseamna altceva, „poporul român” e complet altceva. Ori, chiar in prima fraza, Ionutu iti spune la cine se refera…

    Scuze ca m-am bagat, dar m-am simtit vizata intrucat sunt si eu o o ciumata de Brasov.
    O zi buna sa ai…

  16. Tinere Vladimir eu cred ca ai terminal litrul de ulei si galeata portocalie sa spart ( era made in China) si acum nu stii cum sa te bagi in fata la pupat in c.r pe Scripcaru si PDL ca poate iti mai trimite o pomana electorala.
    Tinere din cauza unora ca tine sintem unde sintem si Madam Udrea da sampanie de bucurie ca saracesc oameni si Comandante Basescu rinjeste ca V-AM CIURUIT……

  17. Vladimir,
    să fiu al dracului dacă te cunosc. Rezultă de aici că nu avem cum să fim prieteni. Plus că nici nu-mi place numele tău, are prea multă rezonanţă rusească şi ştii bine dacă ai citit ce am scris în ultima vreme, că pe lîngă Scripcaru, Băsescu şi tot pedeleul, iubesc să urăsc din toţi bojocii şi tot ce înseamnă Rusia.

    Pe lîngă asta, după cele ce ţi-au răspuns Karla şi apoi pisica neagră intervenţia mea era de prisos din start. Ele au spus tot ce era de spus. Cum pula mea poţi fi atît de imbecil încît să deduci din cele scrise de mine că eu NU-MI IUBESC ŢARA? Şi cum mama lu’ Hector poţi să crezi că vreodată, în România, un politician – oricare ar fi el – a pus mai presus interesul public în detrimentul propriului interes, propriului buzunar? Eşti cel puţin cretin dacă trăieşti cu impresia că un găgăuţă ca boc sau ca scripcaru, îţi/ne vrea/vor binele.

    Faptul că mă leg de gaşca portocalie mai mult decît de restul labelor are o explicaţie logică: ei sunt la putere. E normal să mă leg de ei. Dacă m-aş lua de liberali sau de pesedişti, ar însemna să legitimez discursul electoral al lui Băsescu.

    Aşadar, fă bine te rog, şi nu mai trăi cu impresia că am fost, suntem sau vom fi prieteni. Lasă-mă’n ignoranţa mea, să-mi dau cu firma’n cap de cîte ori vreau şi cum vreau eu. Vorbim aici de blogul meu. Daxi?

  18. Pentru karla:

    ce au giratoriile din Brasov? Chiar a fost o idee buna sa se mai scoata din semafoare…

  19. Spiridushule,
    îmi permit să-ţi răspund eu, în calitate de autor al acestui blog, pînă intră şi Karla pe frecvenţă. Giratoriile nu sunt un lucru rău. Teoria şi practica spun că amplasate unde trebuie, fluidizează traficul într-o manieră mai eficientă decît dacă s-ar folosi semaforizarea.

    Dar. Întreabă-te cît au costat. Întreabă-te dacă era necesar numărul mare al acestor „diarii” de neam prost într-un oraş ca Braşovul, întreabă-te cu banii economisiţi (prin construcţia doar a cîtorva giraţii în punctele cheie ale oraşului) cîte parcări subterane şi supraterane s-ar fi făcut. Nu spun că e rău că s-au făcut. E rău însă cînd faci ceva complet lipsit de viziune.

  20. GIRATORIILE au fos facute sa ameteasca votanti si sa fie „turmentati „cind merg la vot…:)
    asa se explica procentul mare a PDL in Bv.
    Pun pariu ca cu un an inaite de alegerile locale le darima ca au facut ei un studiu si nu sint in folosul populatiei…. hi hi 🙂 PROSTEALA PE FATA SI LUMEA STA SI SE UITA SI SPERA SPERA…..
    endaxi……

  21. Urmand deja clasicul citat ” toti taranii are blog” dau peste un altul!

    Sincer sa fiu, chiar m-a amuzat ! Te dai o persoana culta care viziteaza tari europene foarte dezvoltate si folosesti cuvinte vulgare la tot pasul. Pentru ce, te intreb? Chiar crezi ca iti prezinti mai bine punctul de vedere? Daca tot te dai citit si ti-ai dori ca acest „blog” sa fie citit de persoane cu o cultura generala vasta, nu trebuie sa recurgi la asa ceva. Dar daca atata gandesti, atata faci. In primul rand comparatia nu este deloc buna, intre cele 2 tari. Ei traiesc din turism, DOAR turism. Ei nu au in ce altceva sa investeasca :))) e normal ca se ocupa de partea de transport dintre aeroport-hoteluri-plaja si invers.

    E usor sa stai in spatele calculatorului si sa critici. La toti ne e usor. E usor sa mergi in Monaco, sa te minunezi de ce drumuri au prin oras, iar apoi sa te intorci si sa mergi in Bacau( am luat in oras oarecare, as fi luat Brasovul dar la cat de mult s-a schimbat in bine nu puteam sa fac comparatia) si sa critici starea deplorabila a drumurilor.

    Articolul asta este fara sens si nu are nici o relevanta. E facut doar asa la plictiseala in autocar probabil.

    Si eu am fost in alte tari europene, in multe de altfel… dar nu m-am intors inapoi in Romania si am devenit scarbit de lucurile care sunt in tara. Iti propun un mic test. Cumpara data viitoare 2 bilete pentru Liban si mergi acolo in vacanta. Apoi vi inapoi in Romania si scrie un articol. Sunt tare curios 🙂

    mersi! O saptamana faina!

  22. selimane, selimane, intr-adevar dupa numele meu „rusesc” nu ma cunosti, dar daca ne-am intalnii fatza in fatza cred ca ti-ai schimba parerea siar fii frumos si jigniriile la adresa mea!!!
    e cel mai frumos lucru.
    da-mi un id de mess si vb acolo.
    in rest sa iti traisca pisica neagra, sper sa nu fie sotia ta….ca aveam de gand sa continui intr-o maniera nu foarte ortodoxa dar mai bine ma opresc.

  23. Conferenţiare,
    trag două concluzii din lectura comentariului tău.
    Unu: eşti doar un alt papagal cu creierul spălat, însă un pic mai deştept decât Vladimir şi media cretinilor care se oferă voluntar sau nu, să facă parte dintr-o gherilă virtuală a Marelui Partid, condus de Marele Bărbat.

    Doi: cuvintele vulgare pe care eu le folosesc sunt tot cuvinte în limba română, folosite, articulate şi acordate în concordanţă cu gramatica limbii române. Dacă vrei te pot trimite la origini şi-n termeni academici, dar mă tem că apoi nu ai mai înţelege mesajul. Sau vrei să spui că unul ca Pleşu nu şi-a băgat niciodată pula, în viaţa lui, nici măcar în gînd? Ce dracu’, amice? După ce că eşti prost, mai eşti şi ipocrit şi o faci pe puritanul pe aici..

  24. pisicoo asta e parerea ta despre giratoriii?????
    :))):):)))):)))
    fain atunci asta inseamna ca si in marile orase europene tot acesta regula s-a aplicat, ametirea electoratului. foarte bine atunci, dar cu aeroportul cum stam????
    aici ce regula ar trebui aplicata???

  25. Ionutule, da’ rau tre’ sa te mai plictisesti in Cipru, de incepi sa raspunzi punctual unor pierzatori (ca sa nu fiu cosmopolit si sa scriu „loseri” – apropo pentru cretinii cu aere academice, asa se scrie, verbul corespondent este „to lose”; „looser” – cum vad des – e un barbarism de manelist agramat).

    Oh, the life they never had!…

  26. Stimabile Vladimir,
    te rog eu mult să mai citeşti încă o dată ce ţi-am scris în comentariul anterior. Nu văd unde te-am jignit, întrucît îmi puneam întrebări retorice cu privire la probabilitatea ca tu să fii imbecil sau cretin. N-am spus cretinule sau imbecilule, astfel încît ca tu să conchizi că eu deja am o opinie gata formulată cu privire la persoana ta, şi astfel să-mi legitimez aşa-zisele jigniri, care din acel moment din . meu de vedere n-ar mai fi fost jigniri, ci apelative.

    Aşadar, îmi cer scuze dacă vorbele mele te-au ofensat, şi te invit să laşi deoparte misterul. Ne cunoaştem, au ba?

    PS: şi nu-mi place să-mi spui pe nume, mai ales aşa cum o spui tu.

    PS2: poţi să te iei de pisica neagră, dar te avertizez că-ţi trebuie coaie. Ştie să-şi poarte şi singură de grijă, şi n-ai vrea să intri în ghearele ei.

  27. da ne cunostem bine….

  28. care aeroport??? ala de la Gimbav??? 🙂 poate doar pt avioane de hirtie pentru ca in urmatorul cicinal portocaliu si un cincinal galben-rosu ( tot portocaliu da) nu prea cred ca brasoveni vor vedea aeroport cu toate ca ar merita.
    chestia cu ametirea electorala era o „metafora” dar hai fiecare intelege ce vrea. o zi buna !!!!!
    p.s. sint o pisica libera si independenta 🙂

  29. am inteles exact ideea ta pisico cu metafora!!!!
    si aeroport la ghimbav nu avem deoarece mai susul, mai marele si cum vrei tu sa ii mai spui lui cancescu nu a facut nimik in priviinta asta!!!!
    nu din cauza portocaliilor si a celor galbejiti

  30. Cetăţene,
    întotdeauna vizitele tale aici mă vor onora. Cu atît mai mult comentariile tale.

    Mă amuz copios şi mă întristez în egală măsură cînd am de’a face cu pierzătorii care au normă de la filială să lase comentarii pe toate blogurile cu mesaj opus Partidului. E un fel de sweet poison pentru mine.

    Altfel, în Cipru nu ai cum să te plictiseşti. Nu regret nici o clipă din timpul petrecut aici, şi-mi pare rău că n-am plecat mai devreme. Am straniul sentiment că în România am dormit vreo 5 ani. Şi aş fi tot dormit exact ca Rip Van Winkle, dacă mieunatul unei pisici simpatice nu m-ar fi convins să vin şi eu la umbra palmierului ei..

  31. Incerc sa inteleg: stiu ca exista o afectiune psihica (nu mai stiu cum ii zice) in care bolnavului ii plac la extrem mirosurile de origine scatologica (mirosul unei gramezi de fecale, de exemplu).

    Daca paralela nu tine la un capat (tu esti perfect normal, ba chiar intelept in comparatie cu mine, care am ramas in tara), la celalalt mi se pare chiar foarte potrivita, nu? 😉

  32. Si eu am inteles prea bine pozitia ta in sanul protector portocaliu. Am inteles ca oricat ti s-ar explica, tot refuzi sa intelegi, dar e Ok, cunosc mecanismul psihologic de spalare a creierului (citeste 1984-le al lui Orwell si-ti vei da seama la ce fac referire).
    Un singur sfat: ai devenit plictisitor, nu-ti convine ce citesti, fa-ti/fa-ne, te rog, placerea si schimba http://www.-ul.

    Peseu: daca tot il cunosti asa de bine pe Ionut si tot v-ati mirosit impreuna sosetele cand erati copii, poate stii si daca este casatorit au ba. Altfel, nu te mai da prieten.

  33. Cetăţene,
    nu te judeca prea aspru, suntem rezultatul propriilor acţiuni. Ai o inimă mare, o familie frumoasă (un băiat mare, din cîte ştiu), şi ai multe de zis. Prin urmare, tu ai mai multe „piedici” în sensul bun al cuvîntului, care să te ţină pe loc.

    Eu aş vrea doar să am un sfert din spiritul şi experienţa ta, cînd voi ajunge la vîrsta ta. 😉

  34. astept sa imi raspunzi stimate si onorabile ionut seliman….

  35. Hai, bre Ionuţe! Autostrăzile ca autostrăzile, dar uite şi tu ce de ruine au ăştia! Nici un mall mai răsărit n-au. :)))

  36. Meştere,
    ştii cum facem? Tu îţi aduci coaiele cu tine şi ieşi dracului din anonimat, dacă vrei să mai continuăm discuţia fără să-ţi dau un Ban în freză, iar eu scriu ce vrea muşchiul meu, aici pe blogul meu, aşa cum am făcut şi pînă acum. Bine?

  37. intra pe facebook la comentariile pozelor tale

    Bine. Pa.

  38. LA CAT ESTI DE IMBECIL, OARE MAI GASESTI DRUMUL SPRE CASA!!! EMIGREAZA BOULE, DRUM BUN SPRE P.I.Z.D.A. M.A.T.I.I., CERSETORULE!

  39. apropos de injuratura frumoasa… LABA ESTI TU CU MATA SI CU COPII TAI DIN BLOC, URMAS AL LUI ONAN!

  40. Ce-ti spusei in postul precedent, Ionutule? Vazui ce repede se adeveri? 🙂

    Spiridusule, eu nu cred ca a fost o idee buna…
    iti spun in raport cu ce cunosc: marile orase, alea aglomerate-rau cum e Parisul, sunt doldora de semafoare, ca te ingrozesti cand te gandesti cat plateste primaria la electricitate pentru ele:)

    Românilor li se par foarte utile pentru ca au stilul de a sofa cel mai nerabdator si mai speed din Europa (asta ca sa nu zic ca soferii români sunt in marea lor majoritate niste stresati fara rabdare, ca nici nu-si dau seama de asta)… deci, daca nu tre’ sa stai la semafor, ura! ce bune sunt! :))

    Sensurile giratorii sunt utile in punctele unde traficul nu e nici foarte aglomerat, nici foarte redus… cum sunt zonele industriale. Nu se face un sens giratoriu in mijlocul Brasovului, cum e ala de la Aro Palace… e de râsul cainilor!…

    Ca sa-ti spun ca regulile de circulatie in sensul giratoriu nici macar nu sunt cunoscute? Eu am aflat in strainatate cum se circula, cum se semnalizeaza, cum te pozitionezi pe benzi in functie de directia pe care vrei sa o iei; nu scrie nici macar in codul rutier românesc, eu m-am uitat acum vreun an…

    Te miri ca se circula de-a valma, care cum il taie capul? De curiozitate, intreaba la politie cu cat a crescut numarul acrosajelor si accidentelor in punctele alea giratorii, care erau inainte semafoare. O sa te edifici:)
    Si asta pentru ce? pentru ca crapa lumea daca sta cateva minute la semafor!
    merita pretul? ala public si ala personal? nici pe departe…

  41. Prostea,
    esti obositor tot insistand in prostia ta. Si cel mai trist – pentru tine – e ca nu-ti dai seama. Am emigrat demult, pentru ca Romania – din pacate – e tara gaoazelor ca tine si prietena ta ochelarista.

    PS: sa nu crezi nicio clipita ca nu stiu cine esti. Papagalule. Peste cateva zile o sa-ti pregatesc o surpriza de proportii. 😉

  42. 😀 😀 ooo, inveti cuvinte noi.. bun! Stii macar cine a fost Onan?
    Deci Onan. Nu Conan. Boa!

  43. ….cît adevăr în vorba ta de duh, dragă Pisică!!

  44. Karla,
    antologică, toujours! 😉

  45. Eh, astia-s! 🙂
    Mai bine introduci moderarea comentariilor si lasi rauvoitorii sa vorbeasca in neant:)

    intotdeauna o sa se gaseasca vreunul care uita ca in casa ta ai dreptul sa injuri la luna; ca gazda-i una si musafirul alta 🙂
    noroc si nu baga in seama… sunt atatea de facut, vazut, descoperit 🙂
    o zi buna!

  46. Karla,
    nu o să activez moderarea. Cum altfel să-i combat pe proşti? 😉

  47. salut ti-ai verificat emailul, astazi?

  48. Lupta inegala, Ionutule. „E” prea multi…

  49. Ei, gata scandalu’?
    Şi-au rupt colţii, stimabilii?
    Sper să le intre în tărtăcuţe lecţia pe care le-aţi dat-o!Dacă da, mai au o şansă…
    Karla, Ionuţ, chapeau! 🙂

  50. au adormit stimabili…..liniste sa nu ii deranjati:)))

  51. verificat, acum misterul este elucidat, de ce n-ai zis din capul locului cine eşti, bre? Ce mai faci altfel? Nu te-am mai văzut de prin 2006, cred.. 😀

  52. maman,
    merci beaucoup! 😉

  53. .Este normal ca bugetarii de lux ai lui Cancescu care castiga 50-60 de milioane pe luna in timp ce pensionari mor de foame sa isi petreaca vacantele in Cipru, Ionut Seliman este angajatul lui Cancescu la Consiliul Judetean si membru al PNL care a dus tara in starea in care este acum.

  54. Dragă anca,
    în primul rînd ca să fii în PNL trebuie să ştii că atunci cînd începi o propoziţie, nu o începi niciodată cu punct.

    Spune-i şefului tău de organizaţie să mă pupe’n cur la pachet cu fundul lui Căncescu (oricum, cred că de fundul lui Căncescu e sătul, se ştie cu se ocupa bravul tău şef pe vremea cînd Căncescu era şeful lui de partid).

    Dacă nu ştii să citeşti, învaţă, altfel rămâi proasta sau prostul satului, că nu ştiu sigur dacă eşti o fă sau un bă.

    În ultimul rînd, dacă nu aş fi emigrat cu bani împrumutaţi de la fratele meu care munceşte de 3 luni în ţara asta, mi-ar fi plăcut să-ţi spun că am un card pe care Căncescu îmi bagă bani cu mînuţa lui de baron, doar pentru ca eu să mă plimb prin lume ca un porc liberal ce sunt.

    PS: la cît eşti de proastă nici nu sunt sigur că are rost să te uiţi la veniturile de pe declaraţia mea de avere, astfel părîndu-mi sincer rău că ţi-am acordat atîta atenţie…

  55. Daaaaaaaaaaaaaa, știam că ești un pupincăncesc. Tu ai dus țara de rîpă. Căncescu și acoliții au distrus această țară. RUȘINE, domnule Șeliman! Te dai plecat în Cipru pentru a manipula fără rușine tinerii acestei țări. Cum poți să încurajezi emigrația, cînd țărișoara are nevoie de orice braț tînăr pentru reconstrucție? RUȘINE!!!!!

    Cînd tu, de fapt, ai ditamai viloiul în centrul istoric al Brașovului. Huooooooooooooo!!!!!!!!!!!!

    :))))

  56. Alpha,
    m-ai prins! E ca la killer, predă-te. 😀
    Am uitat să spun că am un amestec şi’n problema încălzirii globale. Transpir prea mult şi folosesc nonstop aerul condiţionat. Pe lângă asta, mă spăl pe dinţi cu apa curgînd.Iar în timpul liber, fut economia României.. pentru că mă plictisesc, de’aia.. 😀

  57. In loc sa va certati atata si sa cautati doar nod in papura si indirect sa va faceti tara de cacat pentru ca in nu stiu ce alta tara e mai bine, mai bine ati face ceva constructiv. Daca stramosi nostri daci se plangeau ca nu au bai termale si nu mai stiu eu ce, probabil ca noi acum nici macar cacatu asta de internet nu il mai aveam. Tara asta vrem nu vrem nu se afla in situatia asta de 20 de ani se afla din totdeauna . Am fost saraci mereu , plus ca am mai fost si atacati si furati dar asta nu inseamna sa ramanem in putoare si sa dam vina pe cei care ne conduc , datorita noua suntem unde suntem , sunteti niste pamfleti cu articolele astea si nu faceti fata tarii in care v-ati nascut

  58. dumitru,
    nu vrei tu să mă cauţi în altă parte? Lua’v’ar dracu’ să vă ia cu gherilele voastre virtuale, cu tot. Să vă văd eu băi labe proaste mai întîi muncind şi apoi comentînd pe bloguri..

  59. Cipru, asadar, Ionutule … 🙂 Daca ai un pont bun cu un loc / locuri de vizitat, ne-ar bate gandul sa ajungem si noi vara viitoare cand venim in Europa. In iunie e cat de cat OK temperatura?

  60. e foarte cald și-n iunie. Dar e suportabil. Nu veniți niciodată în iulie sau în august. Și de veniți, aveți ce vizita aici. Insula e mică, dar plină de chestii faine. Dacă voi mai fi pe aici, vă ofer serviciile mele de ghid. 😉

  61. Ok, atunci dam de stire cand si daca o fi sa fie. Multumim 🙂


Lasă un răspuns

Categorii

