Publicat de: ionutu | Iunie 18, 2010

PDL Braşov mă avertizează

Oameni buni am pus-o. Nu, chiar am pus-o. Sunt monitorizat 24 din 24. Mai ales pe blog. Nu mai pot să trag o băşină, că hop cîte-un khmer portocaliu mai viteaz mă pune la respect. Dacă folosesc cuvinte cheie precum Băsescu, boc, Scripcaru, Udrea, PDL, băieţii de la partid dau năvală. Karla îmi sugera să activez moderarea comentariilor. Dar eu nu vreau una ca asta. Pentru că sunt un masochist. Şi un sadic în egală măsură. Îmi place durerea şi-mi place să provoc durere. Am fost avertizat că voi fi atacat de cîte ori voi scrie despre cine nu trebuie. Mă doare fix în cur. Dacă mîine voi scrie anti PNL, voi păţi acelaşi lucru. La fel şi dacă aş scrie anti PSD.
Pentru că toate partidele au gherile virtuale însărcinate cu atacarea articolelor de pe blogurile şi ziarele nefavorabile lor. Pentru că am o mică doză de respect pentru individul care m-a avertizat, voi publica sub anonimat avertismentul său prietenos, via Yahoo Messenger:

PS: era prea bun, mult prea bun, bun de tot, acest material ca să nu-l public aici. C’est la guerre, mon cher ami!

Responses

  1. Spectaculoz!

  2. Mda…
    blogul asta e (cel putin in momentul de fatza) istoria zilnica a descoperii unei lumi noi, a unor mentalitati diferite, a unor intrebari cu si fara raspuns, a unor cautari personale…
    Et voilà, in loc sa fie lasat sa respire omul care binevoieste sa impartaseasca experientele lui altora (si Dumnezeu stie cat pot fi de utile, ca reper) bof! e atacat la sânge…

    nu stiu cum naiba se mai uita seara in oglinda mercenarii astia virtuali platiti de partide… Cârpe fara demnitate ce sunteti!

  3. Luând-o logic… de ce ar amenința cineva administratorul unui blog inofensiv și de ce ar mai preciza și din ce partid face parte?

  4. Cipri,
    urmăreşte-mi blogul cu atenţie pe ultimele articole şi vei găsi răspunsul la întrebarea ta. Nu e fake. Nu obişnuiesc să inventez poveşti cînd vine vorba de postaci proletari.

  5. Karla,
    poate că nu au oglindă. Mulţumesc mult pentru susţinere. 😉

  6. Cumva trebuie condimentata si viata asta banala a ta, si atunci pe langa faptul ca arati tuturor cat de frustrat esti in fiecare post, ai inceput sa te si injuri ca la usa cortului cu dusmani imaginari. reteta preluata de la tv si ziare: paine si circ pt prostime.
    Spui ca ai plecat din tara pt ca erai scarbit de mizeria de aici, dar din ce scrii pe blog arati ori ca esti dependent de mizeria asta si nu te lasa sufletul sa renunti la ea, ori ca nu e baselul portocaliu de vina problemele tale.
    Mi se pare ca esti din ce in ce mai penibil cu promovarea vietii tale palpitante din cauza ca esti un ghimpe in coasta satanei portocalii si un martir in lupta pentru salvarea poporului romanesc, iar incununarea penibilului este faptul ca ne arati aceasta „conversatie” pe mess in care nemessis-ul tau portocaliu recunoaste ca nu poate dormi noaptea din cauza problemelor pe care i le creezi, mai mult decat atat iti recunoaste calitatea articolelor si iti lauda blogul. E jenant de infantil ce faci.
    Iar pentru cei 2-3 comentatori care ma vor portocaliza din prima (cred ca aveti o conventie, cum va contesta cineva cum sariti toata haita la atac si combateti „adversarul” cu injuraturi) lamuriti-ma si pe mine ce anume din ceea ce cititi in blogul asta vi se pare de calitate. Faptul ca impartasiti aceleasi frustrari? Ca sunteti colegi de partid? Ca injura? Ca va sare in aparare si va intoarce favoarea daca cineva va contesta? Asta poate sa faca orice incult, ia orice tampit si pune-l sa defuleze mizerii, sa vezi ce calitate iti livreaza. Valabil si pentru tine, ionut, daca vrei sa ta simti mai fericit, va trebui sa cauti inta parte (de preferat in tine), deja ti-ai confirmat ca nu portocaliul este problema ta, plecand la mii e km de el si tousi pastrand aceasi framantari/frustrari.
    Si e pacat sa continui asa, ajungi ca frustrarile sa iti umbreasca ratiunea, si cazi in derizoriu. In mod normal ar trebui sa fii capabil sa accepti ca unii oameni pot avea alt punct de vedere, ca nimeni nu e perfect si le stie pe toate(cum va credeti voi), ca un om inteligent are si alte instrumente pentru a dezbate o idee in afara de injuratura/pumn in gura si batjocorire.
    Mai mult ca sigur ca nu o sa iti pice bine sa publici comentariul, dar nu conteaza, macar sper ca ai avut disponibilitate sa il citesti si ca te-ai gandit vreun pic la ce am scris(stiu, cineva te-a contestat, primul impuls va fi sa reactionezi agresiv, sa ma desfiintezi).
    Si cand te mai gadesti sa faci demersuri pt rezolvarea unei probleme, gandeste-te: prin ceea ce faci, esti parte a solutiei? Sau parte din problema
    ? Trebuie sa fim putin mai responsabili.

  7. Acum intelegi unde ai trait si cine era in jurul tau ?
    Aita agresivitate si prostie si.. nu gasesc cuvintul pt ca nu il am in dictionarul meu personal l-am sters cind din cauza dictaturi lui Ceausescu am FUGIT din R.S.Romania
    Tinere nu am crezut ca voi trai sa vad romani sa vineze alti romani si sa ii toarne la Partid si Partidul sa puna pumn in gura la votanti.
    Dumnezeule unde se indreapta aceasta tara ce au facut din oameni?
    E cumplit. Imi este sila !!!!!
    De ce au mai murit tineri in 89 ????

  8. un modest,
    Să nu crezi nicio clipă că voi cenzura vreodată pe cineva pe blogul acesta penibil care nu are nimic de calitate, şi care totuşi te-a făcut să pierzi niţel timp măcar pentru a scrie un comentariu destul de lung, fapt ce denotă că citind frustrările mele, te-ai frustrat şi tu. Am aprobat eu comentarii mai urîte la adresa mea, iar al tău e chiar decent, chiar dacă îmi este nefavorabil. Nu suntem o gaşcă,nu suntem nici colegi de partid, suntem doar oameni ce împărtăşesc aceleaşi opinii şi care n-o să-ţi vină să crezi, nu s-au întîlnit niciodată faţă în faţă.

    Am publicat acest fragment de discuţie de pe yahoo messenger tocmai pentru a demonstra că gaşca organizată are ip de partid, şi dacă nu ai observat, nu m-am limitat doar la cuoarea portocalie, cu toate că cei din acest partid au cel mai activ organ de cenzură pe mediul online în acest moment. Este firesc, sunt la guvernare, au banii pulimii în mîinile lor.

    De fel suport foarte bine critica, mai ales atunci cînd e bazată pe argumente puternice. Îţi respect opinia, iar dacă nu-ţi place acest blog, omul din spatele lui şi nici oamenii care sunt de acord cu el şi comentează zilnic pe aici, eşti liber să nu mai vizitezi acest blog vreodată. În acest moment, în online-ul românesc sunt înregistrate peste 50.000 de bloguri. Ai de unde alege.

    Şi în final, problemele mele rămîn problemele mele. Nu ar trebui să te fută pe tine grija despre modul în care eu înţeleg să mi le expun sau nu pe acest blog.

  9. Pisico,
    au murit degeaba, şi nici măcar nu le este recunoscut acest sacrificiu. Nimeni nu mai dă nici măcar doi bani pe moartea lor. Deşi poate că ei sunt norocoşii momentului, paradoxal. Cunosc revoluţionari adevăraţi care trăiesc la limita sărăciei. Pentru ei nu s-a inventat nicio stereoptipie similară cu „de ce au mai murit tinerii în ’89?”. Sunt eroi decăzuţi, într-o societate bolnavă. Decît să ajungă în zilele noastre în care orice găgăuţă cu bani şi pile îşi poate cumpăra certificat de revoluţionar, mai bine s-ar fi stins şi ei atunci, devenind eroi.

    Pentru că în România noţiunea de erou se referă strict la o persoană decedată, a cărei sacrificiu a dus la ceva bun… 😦

  10. […] This post was mentioned on Twitter by octavian pelin and Petrov Petrov, Ionut Seliman. Ionut Seliman said: PDL Braşov mă avertizează http://bit.ly/b51tuM […]

  11. Sînt tari activiştii puterii, Ionuţ..!
    Şi eu am beneficiat de excesul lor de zel,pentru că ei nu fac economii de nici un fel( ce dacă e criză?..să economisească proştii!!)Eu am primit SMS,anonim expeditorul, chiar în preziua supunerii la vot în parlament a moţiunii împotriva măsurilor de austeritate,SMS în care mă invită cineva pe Youtube să aflu ”Adevărul despre patinoarul din Braşov”..persoană importantă mi-s!
    Bineînţeles că nu m-am mai dus la Bucureşti să-l huidui pe guvern şi să intimidez parlamentari să voteze moţiunea…am recunoscut că îmi face plăcere să-mi fie tăiată pensia pentru că m-am lămurit despre Patinoar…mulţumesc Partidului! 🙂 Aşa e bine, nea modestu’?

    o frustrată

    PS(pentru modest, în caz că mai dă pe-aici: N-am de unde să te iau să mă lămuresc ce e cu tine, dar poţi să-mi zici ce te mînă pe tine-n luptă? Sînt dispusă să încerc să te înţeleg!

    o fană Băsescu în nov2004

  12. @un modest,
    daca ai fi avut ceva de spus si cu privire la gestul postacului de partid, macar ai fi parut si tu mai obiectiv sau echidistant. Sau ai fi trecut drept vreun mosneag care nu pricepe nimic din senzatiile pe care le ai in momentul in care iesi in lume si intelegi cum e mediul social din Romania…

  13. ce-mi „place” mie la mercenarii astia virtuali e ca la un moment dat cad in pana de nickuri, tot inventandu-si identitati…
    si cum la biroul de propaganda sunt intruiti sa dea un ton, o nuanta mesajului, isi iau cate-un nick de-asta ca sa inteleaga plebea unde bate… „un modest”, sa nu care cumva sa nu se inteleaga ca mesajul autorului nu e plin de sfatosenie si modestie…
    asta nu-i nimic, culmea e cand vezi prin ziare mesaje de sustinere a taierilor de pensie semnate „o pensionara”… „domnu’ basescu se gandeste la tara noastra, cum am trait pana acu cu 600 lei, pot trai si cu 450″… de cazut in Dunare!

  14. ce sa zic… bucura-te ca doar te avertizeaza. p’astia ramasi in tara, gigi contra, incep sa ii execute

  15. Hoopa!…. ăsta-i avertisment sau constatare?

    Eu zic că trebuie să treacă imediat la reformat guvernuleţu şi luat măsuri de creştere economică, căci, stimate d-le Dan, cînd va începe să sufere Gigi pro şi contra, nu mă îndoiesc care pe care va ”executa”

    Gigi contra

  16. […] un terorist “aflat” nu gratuit si nu intamplator pe listele gherilei virtuale portocalii. […]

  17. …si totusi ar putea fi o facatura…e usor sa pui pe cineva din lista sa-ti scria asa ceva si dupa sa postezi aici…

  18. nu e nevoie, se poate face din paint :))

  19. cipicao,
    chiar ma intrebam pe unde mama lu’ Hector o arzi.. conspirationistule.. stai calm, discutia e reala, e o vuvuzea din gherila voastra coclita. 😀

    Nu-i dau numele ca-l cunosc si am baut o bere cu el in trecut, fapt ce ma face sa-l respect indiferent de optiunile sale politice pe caer oricat m-as stradui sa i le inteleg, tot nu reusesc.

  20. cipicao???? :))))
    ai o intiuitie agera…
    daca e sa fie dintr-o asemenea gherila inseamna ca e clar o vuvuzea…dar totusi nu cred ca si-ar permite „gherila” un astfel de „nepregatit”…

    P.S. Ma bucur sa aud ca exista prietenii dincolo de culoarea politica!

  21. ionute … sincer sa fiu am intrat din greseala pe blogul tau si am citit de curiozitate. cinstit sa fiu cu tine, nu stiu daca esti sau nu platit de pnl cum lasi impresia sau esti chiar impartial dar se citeste o urma de subiectivism in articolele tale. iti permiti sa vorbesti de Romania chiar daca ai plecat, mi se pare ipocrizie. si faza asta cu ionut asta, daca zici ca esti tovaras cu el si totus ai scris asta de el … mi se pare de prost gust, politicienii fac lucrurile astea, sa isi arda prietenii. moment in care, ori esti politician, pnl sau psd, ori discutia e trucata. varianta 3 ar insemna sa fi o curva cu adevarat, care isi are tovarasii pentru 10 accesari in plus. pacat, aveai cateva chestii interesante aici, dar asta ai gresit-o …

  22. cv tudor,
    cine e ionuț despre care vorbești tu? Nu-mi amintesc să fii pomenit pe cineva cu numele ăsta în articolele mele..

  23. Are dreptate ionutu…nu a pomenit niciun nume.
    Acel „ionut” care apare in „aparenta” discutie completeaza doar formula de adresare…este vorba de receptorul mesajului…in acest caz ionut=ionutu.

  24. Cevetudore, da’ de ce ar trebui sa inceteze a vorbi despre Romania daca a plecat? Ia explica-ne… Cum adica :”iti permiti sa vorbesti de Romania chiar daca ai plecat, mi se pare ipocrizie”

    s-a schimbat locul nasterii in buletin sau o sa schimbe vreodata? ii interzici tu, cine ii interzice? ii restrangi tu dreptul la exprimare?

    sau are dreptul sa vorbeasca despre Romania doar la modul „vai ce dooooor mi-e de tarisoara mea, de prietenii mei, de muntii stramoseeeesti… vai, ce nefericit sunt departe de toate astea in strainatatea oarba si „dusmanoasaaaa” ”
    doar asa, ca sa doarma linistiti sufletele marunte?

    PS. Ionutule mama, s-a pus rau de tot guerilla postacatoare pe tine… cand incep cu de-astea senti-lacrimogene, care sa-ti sadeasca indoiala, cica ” pacat, vai, aveai chestii interesante, da’ astea te pierd..”

  25. […] mea existență ca blogăr. Stă la loc de cinste cu cel de a fi comparat cu Mircea Badea pentru curajul de a spune lucrurilor pe nume și mă umple de mîndrie. Cineva drag, mi-a spus că singurul motiv pentru care mai citește […]

  26. auzi baiete,dar cand ii carai geanta cu acte lu nv popa in pnl si il pupai in fund toata ziua pe andronache,ca sa te angajeze in primaria brasov.Lasa vrajeala asta cu politica ca deasta suntem o tara de cacat ca are oameni ca tine in politica si in institutiile publici (vezi rahatule CJ Brasov unde lucrezi tu pupincuristule)stai pe sub lu cancescu si am auzit ca vrei sa ii iei locul lu Onelia Pescaru. Rusine ma animalule!

  27. Coaie,
    mai informează-te. Aruncă cu căcat în mă-ta, nu aici. De fapt în mă-ta, în Scripcaru, și-n tatăl vostru, Băsescu.

  28. baiete esti dus rau de tot mai treci pe la doctor poate iti schimba tratamentul .
    Tu nu ai citit nimic pina la acest articol am inteles eu deci tu un cunosti persoana care scrie pe acest blog dar dai in el cu minciuni cum ti a dictat partidul iubit.Ia dute si da inapoi bani la partid pentru aceasta postare ca a fost gesita cum iti permiti sa arunci in van banii pdl.
    ba esti prost esti prost.
    Da-ti doua palme flageleaza te ca ai irosit bani partidului

  29. Pizdicuta neagra, din cate vad eu nici tu nu il cunosti pe sorin, dar sari repede cu acuze si vorbe urate. asta nu face din tine decat o alta proasta ca si autorul acestui infect blog. si tu si majoritatea celor care comenteaza pe blogul asta nu suneti decat o adnuatura de luzeri prosti cu acces la internet, care nu aveti nimic mai bun de facut in viata decat sa cacati timpul pe bloguri infecte si sa comentati aiurea fara sa stiti despre ce e vorba. iesiti in viata reala nu mai stati inchisi in fata calculatorului ca o sa muriti prosti. cat despre tine, ioane, comentariul de deasupra dovedeste ca esti un gunoi pentru care nu imi pare rau ca s-a carat din tara. ba mai mult, sper sa nu te mai intorci aici nici macar intre scanduri. sa iti iei alaturi si gsca de cacati de oameni care te sustine, cei care cred ca partidul dicteaza tot. comunisti infecti la fel ca mamele voastre. apropo ioane, stiai ca maica-ta a supt pula ca sa-ti puna ciorba pe masa? da, si taicatu stie dar nu sa despartit de ea, pentru ca apucase deja sa cace un gunoi care acum are blog si o face pe desteptul pe-aici. da, pipisor infect, despre tine e vorba. despre tine si despre maicata aia care a supt pula. laba trista esti ma. daca era ceva de capul tau erai interesant in viata reala, nu incercai pe internet

  30. …foarte frumos, băi aosldJEG ce eşti!….băi, putoare nesimţită, şi dacă era adevărat o cîtime din ce zici, dacă tu şi hoarda care te conduce ar avea un pic de bun simţ, nu ai zice aşa ceva! Nu credeam să rămîneţi aşa de repede fără replici,chiar numai vorbele jegoase să vi le zvîrliţi aici! Mai bine taci!(sau dacă eşti treaz, scrie-ţi numele!)

  31. Pentru acefalul care din confortul anonimatului se crede zmeu si ne da noua, nuritorilor de rand, o lectie de moralitate:
    citez din mintea-i luminata inteleptele cuvinte: „si tu si majoritatea celor care comenteaza pe blogul asta nu suneti decat o adnuatura de luzeri prosti cu acces la internet, care nu aveti nimic mai bun de facut in viata decat sa cacati timpul pe bloguri infecte si sa comentati aiurea fara sa stiti despre ce e vorba.” – pai academiciene, tu cum de reusesti sa te distantezi de grupul asta? Cand ai lasat comentariul asta aici, oare nu te-ai varat si tu in gasca luzerilor de pe blogul infect? Da-ti doua palme sa-ti revii, mai mergi pe la scoala, si, in general, du-te in alta parte pe unde iti convine ceea ce citesti!
    Vant din pupa si lasa-ne, te rog, in linistea noastra, asa luzeri irecuperabili cum suntem!

  32. Maman, Dora,
    calmați-vă. Diferența dintre mine/noi și caracalacii pedeliști este că noi îi înjurăm din plăcere. Ei o fac din obligația îndeplinirii unei norme.

    Iar carcalacul care m-a înjurat mai sus ar face bine să stea la dos în cazul în care vin vreodată prin Brașov. Pot afla din două clickuri cine e și de unde tastează mizerii pe blogurile sau site-urile contra PD. Iar fratele meu pe care se laudă că-l știe (într-un comentariu intrat întîmplător în spam) are doi pumni care nu știu multe. Eu, de asemenea.

    La asta s-a ajuns în România în momentul acesta. Nu mai poți să tragi o bășină împotriva Puterii, că hop, apar curvele plătite să atace tot ce mișcă și are curajul gîndirii împotriva sistemului.

  33. Seli nu ai ce sa le faci…universul unora se rezuma doar la culoarea portocalie si la personajele ce se contopesc cu aceasta.La cat de prosti sunt nici nu te poti supara pe ei…dar pot fi compatimiti pentru viata nefericita pe care o au!

  34. Ionut, padure fara uscaturi nu exista. La fel se intampla si la PD-L sunt oameni ok din toate punctele de vedere dar sunt si lichele care trebuie sa aibe limbaj de lemn si trivial.
    Unii atata stiu, atata scriu.
    Cei care te injura pe aici au preluat modelul marinarului si al Ebei.
    Aschia nu sare departe de trunchi, sti prea bine injuraturile lui Georgica si e normal ca au ce sa invete de la el.
    Iti doresc multa sanatate si spor in tot ceea ce faci.
    Lasa-i in lada de gunoi a istoriei Romaniei post-decembriste.

  35. da, in ordine cronologica, un portocaliu te persifleaza ca n-ar mai trebui sa vorbesti despre in tara in care nu mai traiesti de vreo 2 luni. A uitat insa ca preaiubitul lor conducator a iesit iar Presedinte cu votul expatilor. Sau poate diaspora e buna doar sa voteze cu cine trebuie, fara a avea dreptul de libera exprimare.
    Al doilea portocaliu te acuza ca erai prieten cu niste indivizi ce acum s-au mutat cu bagajele pe Lunga 2. Si vorbeste de matrapazlacurile CJ-ului, uitand ca ultimul scandal de coruptie in care e implicat Brasovul e cel cu Patinoarul facut nu de Cancescu,ci de Scripi. Mama, cata inteligenta pe ei! Azi am intalnit un bou in oras care inca mai crede in Primar și ca suntem in criza datorita lui Patriciu ca nu si-a platit datoria. Asa ne trebuie, ne meritam soarta!


Lasă un răspuns

Categorii

