Publicat de: ionutu | Septembrie 2, 2010

Prejmer Circuit. AMR?

După cum spuneam cu ceva timp în urmă, la Prejmer se pune de-un circuit de karting unic în România, probabil la final, cel mai modern centru de acest gen din ţară.

Cum vara asta am făcut cîte puţin din toate, bifînd aici scuba diving, paragliding, bungee jumping (undeva pe weekendul viitor sper să bifez şi treaba asta – momentan sunt în faza în care încă mă uit de pe margine ca să-mi fac curaj 🙂 ), sper ca undeva prin noiembrie să pot alerga pe un kart nărăvaş pe circuitul de acasă, de la Prejmer.

Mai multe informaţii, pe site-ul oamenilor.

Responses

  1. […] This post was mentioned on Twitter by Ionut Seliman, Ionut Seliman. Ionut Seliman said: Prejmer Circuit. AMR? http://bit.ly/b1OPPu […]

  2. bine-ai revenit în limba română, Ionuţe :)….îmi place despre circuitul de karting de la Prejmer, din cauza asta! 😀

  3. era și timpul… 🙂 Intram pe blogul meu și mi se părea că am greșit adresa.. 😀

  4. Vorba lui Maman: Ionut scrie in romana, Ionut scrie in romana, ura, draguta mea, Ionut scrie in romana!

    Atat am avut sa spun, si poate ca si eu tot ca greseam adresa simteam.

    Pana la urma, pentru cine vrea sa te citeasca, romana e usor translatabila online de traducatoarele automate. Clar nu e ce ai dori sa apara ca ai scris, ca stil si corectitudine, dar e digerabil.

  5. Cristina,
    cine vrea să mă citească musai, găseşte el calea. Back in business, baby! 😉


Lasă un răspuns

Categorii

