Publicat de: ionutu | Septembrie 7, 2010

Homesick.

Mie îmi plac multe lucruri în viaţa asta. Printre ele, în top 5, se numără şi bicicleta. De cînd am plecat din România am fost văduvit de acest hobby al meu, poate unicul sănătos, pentru că nu cred că fumatul sau pierdutul timpului (uneori) în faţa calculatorului sunt neapărat bune pentru integritatea mea fizică.

La Braşov încercam să fac tot posibilul să nu ratez nicio ocazie de-a da o tură pe bicicleta mea. Eram unul dintre susţinătorii online ai Masei Critice la care, din momentul în care am aflat ce este şi cu ce se mănîncă, am spus mereu prezent.

Am văzut la Robert Lazăr clipul de mai jos, şi mi-au dat lacrimile. Omule, mi-ai atins o coardă sensibilă: mi-ai arătat Braşovul, văzut din perspectiva plutonului de biciclişti amatori, oameni faini din Braşov, ce participă mereu la plimbarea lunară pe străzile oraşului. Îmi este atît de dor de oraşul nostru frumos şi verde..

Asta pentru că pe nenorocita asta de insulă pe care mă aflu, verdele apare abia în iarnă, şi nu durează mai mult de vreo 2 luni. În rest totul este ars de soare, totul este galben, aerul este fierbinte şi puturos, sufletele oamenilor sunt negre şi avide după bani şi sex, singurele lucruri ce rămîn frumoase şi neîntinate de mizeria umană fiind albastrul Mediteranei, răsăritul şi apusul soarelui, luna plină care luminează largul mării oferind un spectacol de neuitat de fiecare dată.

În rest, Braşovul meu este cu 5 stele peste orice oraş de aici. Şi recunosc că-mi lipseşte enorm şi că abia acum cînd sunt departe de el, îl pot aprecia cu adevărat.

Mulţumesc Robert şi Constantin pentru imaginea de nepreţuit a soarelui care se pregăteşte de apus undeva în spatele clădirii Modarom-ului.

Sper să prind ediţia Masei Critice din noiembrie, probabil ultima din 2010. 😉

Responses

  1. Mă gândeam eu că nu-ți iese Brașovul din sânge.
    Brașovul creează dependență!

  2. stii ca Brasovul a fost votat cel mai frumos oras din Romania,da? Te cred si eu ca-ti dau lacrimile cand te gandesti la el…. Te pup! Aveti grija de voi!

  3. Alexandra,
    mulţam fain.

  4. hei, Ionuţ! Sper că ăsta-i semn de depăşit perioada ”neagră”! Baftă! 🙂

  5. cam așa ceva. Mulțam fain, să fie!

  6. ce frumos se vede brasovul,am 10 ani de cind l-am parasit si sufar inca traiesc cu speranta ca ma voi intoarce in orasul meu si apartamentul meu unde am trait si momente placute spiritual vorbind.Ti-am zis ionut,daca esti sensibil ,in strainatate nu-ti gasesti locul te simti ca o frunza in vint.

  7. Cred că nu am cum să te contrazic. Ai dreptate, străinătatea nu m-a doborît, m-a întărit şi mi-a întărit convingerea că încă mai pot sta pe acasă. Că încă se mai poate. Cît se mai poate.


Lasă un răspuns

Categorii

