Publicat de: ionutu | Octombrie 17, 2010

De ce iubim Braşovul

Este numele primului meu proiect social media lansat prin intermediul unei pagini de facebook. Nu este o campanie de promovare a unui fals patriotism local, nu caut nici să obţin nu ştiu ce merite sau medalii, nu caut nici trafic, ci vreau doar să dedic nişte gînduri frumoase oraşului în care m-am născut, am crescut şi am trăit pînă acum, şi de dorul căruia mor acum, de cînd umblu pribeag prin ţări străine.

Intraţi, daţi un like, lăsaţi un gînd frumos, comic, nostalgic, cum vreţi voi, numai lăsaţi-l, şi apoi daţi de ştire mai departe către toţi prietenii voştri fie ei braşoveni sau nu.

Presimt c-o să fie distractiv.

De ce iubim Braşovul. Aici.

Responses

  1. …pen’ că m-am născut aici?(oare ăsta e motivul dintîi?)…sau că am prieteni aici?(dar am prieteni dragi şi aiurea…)…pentru că îmi plac şi locurile în paragină de aici şi mi-e teamă că o să dispară?….pentru că nu mă simt un străin niciunde unde e Tîmpa prin preajmă….ai, Ionuţe, greu de definit! :)))


Lasă un răspuns

Categorii

