Publicat de: ionutu | Octombrie 18, 2010

Update nen’tu Adam Nelu.

Update la update: şcoala scoate tîmpiţi. Nimic mai adevărat. De la cine să înveţe bieţii studenţi? Cum altfel cînd la catedră stau tîmpiţi? După 10 cărţi publicate, vorbeşte tot precum vecinul meu mecanic auto la RAT Braşov.

http://www.brasovultau.ro/content/player.swf
http://www.brasovultau.ro/

Hai că ne-am lămurit şi pînă unde ţineau coaiele studenţilor de la drept faţă în faţă cu reacţiunea. Nici nu mă miră că nu s-a întîmplat altfel. Ăştia suntem noi, din tată-n fiu. Centauri la plăcinte, găini la război. Am primit totuşi o depeşă intrigantă sub formă de comentariu, de la un ins ce mi-a solicitat a-i păstra anonimatul datelor.

-in opinia mea Adam nu va pati nimic acum, pen`ca, incercand el sa intre in echipa universitarilor -ani in urma- le-a propus un targ: ” Ma primiti ca cadrul didactic la voi si va [re?]castig cladirea Rectoratului’
zis si facut, cladirea a ramas in patrimoniul imobiliar al universitatii, treaba lui Adam cum, altminteri trebuia sa revina… Min. Justitiei!

Cum nu pot să verific sursa şi de la nivelul 2 în sus, o să rog cîinele de pază al democraţiei, recte oamenii din presa locală care mai intră sporadic pe blogul ăsta, să ne dea mai multe detalii, dacă sunt la curent sau nu. Totuşi dacă luăm de bună chestiunea, în lumina noilor dezvăluiri, vor mai susţine examene de restanţă la Adam, generaţii întregi de studenţi.

Oana este de părere însă că dracu’ nu-i aşa de negru pe cît pare.

Responses

  1. Salutare. Sunt interesat sa facem un schimb de link. Daca accepti, lasa-mi un comentariu la
    http://banipenetblog.wordpress.com/link-exchange/ si te adaug imediat. Multumesc

  2. Daca tot ai scris de prof Adam Ioan, uite aici o mostra cum incepe individul sa ameninte la televizor daca va mai indrazni cineva sa-i puna in discutie corectitudinea si probitatea profesionala. Amenintarile incep de pe la minutul 7. Individul asta nu are ce cauta in invatamant, care isi scrie cartile prin copy-paste, sincer mi-e mila pt viitorii studenti de la Drept de la Transilvania.
    http://www.brasovultau.ro/view/Mix-Actual-21.10.2010-SCANDALUL-DE-LA-DREPT-prof.univ.dr.Ioan-ADAM-prodecan-Fac.de-Drept.-Univ.Transilvania-3512.html

  3. Daca tot ai scris de individul Adam Ioan, uite ce amenintari a indraznit sa faca la televizor daca va mai indrazni cineva vreodata sa-i puna in discutie corectitudinea si cinstea profesionala. Sincer mi-e mila pt viitorii studenti de la Drept si imi pare rau ca in invatamantul romanesc predau la catedra asemenea specimene. Amenintarile incep de la mintul 7.

    http://www.brasovultau.ro/view/Mix-Actual-21.10.2010-SCANDALUL-DE-LA-DREPT-prof.univ.dr.Ioan-ADAM-prodecan-Fac.de-Drept.-Univ.Transilvania-3512.html


Lasă un răspuns

Categorii

