Publicat de: ionutu | Octombrie 28, 2010

Era tac’su, mă!!

Avem două ştiri, aproximativ acelaşi subiect, aceiaşi protagonişti, acelaşi canal, de la acelaşi trust, acelaşi partid. Cine minte?

Ştirea 1.

http://www.brasovultau.ro/content/player.swf

Ştirea 2.

http://www.brasovultau.ro/content/player.swf

Că tot se vorbea undeva despre manipulare. Avem presa pe care o merităm.

Notă: urmăriţi cu atenţie trecătorul nevinovat (tînărul de la minutul 2:48) săltat de jandarmi în clipul cu Ştirea 1. Nu vă zic mai mult. Vă prindeţi după ce o să vedeţi şi clipul cu Ştirea 2. Apoi poate putem stabili şi cine minte.

Responses

  1. Ai dracq nenorociţi, vor ei să protesteze împotriva PDL. De ce să facă aşa ceva, când acest partid a făcut din România o ţară minunată. La puşcărie cu toţi cei care protestează împotriva Partidului.

  2. Vai de capul nostru de romani!

  3. …nu ştiu ce ai observat tu, Ionuţ, fii mai explicit, te rog!
    Eu am văzut din primul reportaj că puştiul seamănă cu tac’su(pe care îl şi cunosc, apropo)!..dar am zis că mi se pare. Cînd am văzut al 2-lea reportaj, m-am lămurit că am dreptate, dar nu cred că e vorba de vreo manipulare. Puştiul a declarat, cînd a fost ”săltat” de pe trotuarul de la PDL, că se afla din întîmplare acolo. Dacă el n-a spus adevărul …nu e vinovat nici reporterul, nici trustul(nu că nu ar încerca şi ei să mai forţeze nota!).

    Ce mă revoltă pe mine este stilul KGB-bist de impresionat protestatarul prin trimiterea echipajului acasă, noaptea!
    Şi mai îmi pun o întrebare: cum de se afla trupa de jandarmi ,taman în zonă, cînd au venit oamenii să demonstreze promoţiune??

  4. Puștiul și tatăl îmi sunt simpatici, bravo lor, și eu aș fi ieșit la demonstrație. Dar mie îmi place adevărul. Și de la jurnaliști aș vrea să primesc adevărul. Nu să mi se prezinte o știre mincinoasă în care să fiu mințit pe față. Era greu să spună că cei doi reținuți erau tată și fiu? Singura explicație rațională pentru care știrea s-a dat așa ar fi că puștiul nu și-a dezvăluit identitatea tocmai de frica unei binevoitoare amenzi dată de jandarmi.

    Și jandarmii nu erau acolo din întîmplare.

  5. Fiecare cu adevarul lui ! Parerea mea e ca acea manifestatie nu ar fi schimbat absolut nimic. Nu in tara asta. Nicio sansa ! Aici lucrurile se schimba pe alte cai … in niciun caz cu metode democratice !


Lasă un răspuns

Categorii

