Publicat de: ionutu | Ianuarie 28, 2011

Să blog şi eu ceva

N-am mai scris pe blog de vreo 3 luni şi ceva. N-am stat să număr zilele care au trecut una după alta la fel de repede precum se învîrte contorul de electricitate, şi başca, ca bonus a trecut un an (2010) şi inevitabil, acum ne aflăm în 2011. În acest interval în care am lipsit din decorul blogheristic am avut ocazia să aflu că se poate trăi şi fără pingback, trackback, link exchange sau mai ştiu eu ce alte elemente tipice de care te loveşti atunci cînd ţii un blog. Cînd ţii un blog în blogosfera românească, pe afară lucrurile stînd cu totul altfel.

Am dormit, am citit, m-am uitat la Bear Grylls şi la House MD, am scuturat torenţii de filme bune şi proaste, am jucat whist, am fost la patinoar să văd meciurile echipei locale de hochei, am dormit din nou, mi-am vizitat părinţii, i-am vizitat părinţii (recte pe ai Dorei), am făcut orice, mai puţin să scriu pe blog sau să citesc/comentez pe alte bloguri. Cu mici excepţii, unde nu m-am putut abţine.

Între timp, ţara a mers mai departe, planeta şi-a continuat mişcarea de rotaţie şi revoluţie, politicienii noştri au rămas la fel de scîrbavnici şi incompetenţi, benzina s-a scumpit indiferent de protestele cetăţenilor, pensiile militarilor s-au recalculat fără a se lua în seamă legalitatea acestui act, preşedintele jucător a cunoscut şi băile de mulţime în spumă de huooo, cabinetul boc şi-a văzut în continuare de propriile buzunare şi cururi constipate pentru care s-au cheltuit bani publici grei pe laxative.

Pe plan local, vă anunţ că ninge. La fel cum ironic şi total original s-a observat şi pe prinbrasov.com. Cică se face aeroport în primăvara asta. La fel cum s-a tot făcut în fiecare primăvară de prin 92 încoace. Se face ca la noi, pe sistemul „lasă frate, mai bine să fie să prisosească, decît să prisosească şi să nu trebuiască”. Să fie bine ca să nu fie rău. Se tot face. Da’ nu prea se vede nimic. Şi dacă se vede, Doamne, la ce preţ..

Apropo, cîţi dintre voi (cei care sunteţi din Braşov) ştiţi cine este Gantz Miklos Sandor, fără să folosiţi gugălul.

Urmează un articol viitor la care deja lucrez în sensul că mi se află în mintea din capul meu, în care voi trata academic şi cît se poate de neserios niscaiva consideraţiuni legate de popoarele româneşti şi popoarele cipriote. Staţi pe F5, nici nu ştiţi ce pierdeţi.

Responses

  1. Păi ești ex-ionuțu sau ne-ex-ionuțu? Mai ești cipriot sau, șoc, a nins și prin Larnaca?

    🙂

  2. Bine că te-ai hotărît, Ionuţule! Hai cu comentariile despre viaţă şi bune şi rele, hai cu dom’ Farfui(apropo, n-ai arhivă veche?..că le-aş reciti!)
    Uneori citeam de-alea mai ”neortodoxe” şi mi se făcea uşor jenă să comentez(deh, vîrsta :)) dar mi s-a făcut dor de blogu’ tău cu ”alea” cu tot! 🙂
    Hai, zi-i cu GMS că abia aştept! 😉

  3. ex-ionuțu sau ne-ex-ionuțu.. long story. Mai bine rămîn ionuțu. Good old ionuțu. 🙂

    Și mă aflu în Brașov de prin noiembre. 🙂 Dar poate reușim să povestim la un vin fiert. 😉

  4. lucrăm și la recuperarea arhivei vechi. Despre GMS, într-un alt episod. 🙂

  5. @ionutu, @alpha duminica la pranz (aka ora 15) ne strangem la un fotbal. Poate veniti si voi. detalii la mine pe blog (postul cu „ne miscam si noi mai cu talent”)

  6. numai dacă se lasă cu vin fiert după. 🙂

  7. Eu muncește, nu fotbăluiește. Din păcate, că mai aveam un turneu de fotbal și mîine prin Răcădău. Pana mea.

  8. Dacă nu coincide cu finala Final Four la hochei pe gheață, știi tu.. sportul ăla care-l lasă rece pe Eftimie, poate ajung și eu. Nu promit 100%.
    Alpha, îmi pare rău că muncești duminica. Been there, done that. E doar o altă zi, pînă la urmă. 😦

  9. Doar n-ai vrea să-l lase cald! E cam răcoare în patinoar. :))

  10. 🙂 În patinoar nu e deloc răcoare. E răcoare doar acolo unde trebuie, la nivelul suprafeței de joc. Publicul are toate condițiile dacă se sare peste culoarea portocalie a scaunelor. 🙂

  11. Pedelistule! :)))))

  12. Duminica la 15 ne strangem.

  13. Unicul loc unde poti gasi portofele Hello Kitty. Acum şi online.


Lasă un răspuns

Categorii

